abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 december 2009 @ 21:13:45 #1
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75560119
Af en toe word ik helemaal gek van de werkwijzen van veel NL bedrijven.

Voorbeeld:

Afgelopen week ging mijn auto kapot. (koppakking gescheurd)
Om dit te repareren heb ik de cilinderkop uitgebouwd en donderdag naar een motoren-revisiebedrijf gebracht om deze te laten vlakken en afpersen.

Op mijn vraag, hoe lang gaat e.e.a. duren? kreeg ik het stellige antwoord: Morgenmiddag is ie klaar.

Ik zeg nog tegen die eigenaar: Oh mooi, dan kan ik hem dit weekend weer terug inbouwen en heb ik volgende week gelukkig weer mijn auto ter beschikking.
Ja! zegt ie nog.

Dus ik gistermiddag naar dat bedrijf om dat ding op te halen(25 km), ligt die cilinderkop gvd nog steeds op de plek waar ik hem zelf had neergelegd...

Ik vragen waarom ie niet klaar was.
Antwoord: Vanwege drukte elders zijn we er nog niet aan kunnen beginnen.... (glashard)

Ja, maar, ik wilde hem dit weekend in elkaar zetten?

"jammer voor jouw! dat gaat niet lukken"

Waarom zei je dan dat ie vanmiddag klaar zou zijn?

"Ja, dat dacht ik..., maar niet dus"

En waarom bel je me dan niet even dat ie niet klaar is?

Stilte...

Wanneer is hij nu dan wel klaar?

Ja, we beginnen er maandag pas aan, dus dinsdag...middag

Prettig weekend!!!! (not mf'ers)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Voorbeeld 2:

Enkele maanden geleden stond er opeens water tussen de 2 ramen van een dubbel glas in mijn keuken.
I.v.m. condensatie etc. niet echt een mooi gezicht.

Daarom belde ik de verhuurder en gaf de klacht door.
Ik veronderstelde dat er wel iemand contact zou opnemen door even te bellen i.v.m. maken afspraak?
Not.
Na een week belde ik de verhuurder nogmaals met dezelfde mededeling.
Ja, hij was het vergeten, maar wilde eerst komen kijken of het wel echt erg was...?

Ben ik een hele morgen moeten thuis blijven om die gast het raam te laten zien.
Na 1seconde kijken: JA, daar moet een nieuw raam in. doei.

Weer een week later vind ik een briefje in mijn brievenbus van een glazeniersbedrijf.

Wij waren bij u aan de deur, u was niet thuis, maak a.u.b. telefonisch een afspraak.

Ik weer bellen: Ja, over drie weken kunnen we weer komen meten.
Meten? pas over drie weken???
Ja, eerder hebben we niemand beschikbaar.
Maar, ik kan u de maten geven!
Nee, meten doen we alleen zelf.
Kan dat dan op zaterdag dat meten?
NEE! we werken hier niet op zaterdag.
Hmmmz.

Ik thuis blijven die morgen, komt er gvd niemand...
Weeer bellen, ja sorry onze monteur is ziek. , heeft net pas afgebeld.
We nemen nog contact met u op.
NOTTTTTT
Ik na 1 week weer bellen, wanneer komt u het glas meten?
Oh Ja, is over 2 weken zaterdag goed?

WTF? eerst kon het niet op zaterdag, nu stelt u het zelf voor???
Goed, over 2 weken op zaterdag meten.
Gast nu wel gekomen, meten 3 seconden, doei!

Ik vraag hem nog hoe lang het nu gaat duren voor het glas komt.
over een maand tot 6 weken, doei!
6 weken???

Effin, 6 weken later, weer briefje in de bus, wij waren bij u aan de deur, niet thuis, bla bla.
Ik weer bellen.
Ja, volgende week vrijdag (gister dus) zou het glas dan geplaatst komen, tussen 9 en 12h.

Om 8.00h totaal onverwacht, triiiiing telefoon.
Onze monteur is net bij u geweest, u was niet thuis... blabla.
Ja maar, ik ben wel thuis en hier heeft nog niemand gebeld?
Bovendien zou er iemand komen tussen 9 en 12???

OK, dan laat ik de monteur terug komen...
Goed, ik wacht.

Vijf min. later wordt er gebeld.

Hallo, ik kom het GLAS INMETEN!

WAT??? U komt vandaag hier glas plaatsen!

Dat gaat niet, ik heb geen ruit bij me, op mijn bon staat inmeten...

Ja, maar, de ruit is tig weken geleden al ingemeten?

Ja, dan rijd ik nu naar de zaak en ga de ruit zoeken.
Ik bel u zo meteen op over hoe het zit met de ruit, doei!!

NOT!
Ik weer bellen: Hallo, er stond hier net een monteur om in te meten terwijl de ruit geplaatst zou worden?
Ja, sorry, foutje verkeerde bon mee gegeven blabla.
Maar wanneer komt er nu iemand?
Vandaag nog!
Ja wanneer?
Kunnen we niet zeggen.
Kunt u de monteur laten bellen voor hij deze kant op komt?
Dan zorg ik dat ik thuis ben op dat moment.
OK, ja, OK!

Hele middag onderweg geweest, geen telefoontje...

Kom ik thuis, ligt er alweeeeer een briefje, blabla niet thuis blabla bel...

Ik weer bellen, nu woedend!
Ja meneer, ik bel hem dat hij NU naar u komt.
OH!
Gaat de bel, komt er weer een andere gast... parkeert de hele straat dicht met zijn schijt busje.
Ik zeg nog tegen hem, zou je dat zo wel laten staan?
Waarom niet?
Nou, misschien omdat er niemand meer langs kan?
Ja en?
OK (idioot)
Vent hakt lijsten eruit en zaagt kit kapot, en stoot met zaag ook meteen oude raam kapot ...

Hij trekt het oude raam eruit en wil meteen een nieuw erin zetten.
Ik zag echter dat het kozijn helemaal vol lag met splinters hout glas verf kit etc.
Vraag hem: zou je dat niet schoon maken voor je het nieuwe erin zet?
Ach, das niks en hij veegt arrogant met zijn vingers de rommel van het houten kozijn.
Dat deed ie maar tot halverwege, toen hoorde ik AAAAUW KUT!

Ik zeg nog sarcastisch, wat? daar lag toch niets?
Geen antwoord, wel bloeden als een rund.
Wil je keukenrol/handen wassen/pleister? NEE NEE NEE!

Ondertussen zat alles onder het bloed, kozijn, ruit, deur, gereedschappen....
Effin, gast schiet groot aantal spijkers met een tacker in de glaslatten en kit de zooi af.
Grist zijn gereedschap bij elkaar en wil vertrekken.
Ik vraag hem hoe het zit met het totaal vernaggelde verwerk?
Dat is niet mijn pakkie an, laat maar een schilder komen.
Ik die vogel zijn bon getekend, en hij weg.
Bij de deur zie ik nog net een boel HEEEL boze bestuurders staan wachten!

Ga ik naar buiten alle teringzooi van die gast opruimen, staat de oude ruit er nog!!!!

Ik weer bellen: Ja, ik stuur monteur meteen terug.
NOT
Ik weer bellen, hallo waar blijft hij?
Ja, hij is onderweg, hij komt later.
Goed, Ik zet de ruit buiten, voor bij de voordeur.
Ja, is goed, dan pikt hij hem daar wel op.
Doei!

Wil ik weg gaan en de deur af sluiten, doet het slot het niet meer!!!!

Heeft die klungel een spijker door het kozijn geschoten, net op de plek waar de schoot van het slot in moet vallen...
Kon ik dat ook nog gaan fixen.

Ik gefrustreerd verder met mijn eigen programma, kom ik om 18.00h weer thuis.
Staat die fokking ruit er nog steeds!!!!

Weer bellen, ja was ie vergeten.... zucht.

Echt ongelofelijk wat bedrijven allemaal paraat maken.
Volgende ruit blijft gewoon kapot zitten in kozijn.
Ik ben echt bang iemand te bellen.

NL bedrijven

Lang postje, maar moest het vandaag toch even aan jullie kwijt.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
pi_75560195
Ja dat ga ik dus niet lezen he
pi_75560245
Lief dagboek.
  zaterdag 12 december 2009 @ 21:21:24 #4
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75560403
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:15 schreef Kravist het volgende:
Ja dat ga ik dus niet lezen he
Volgens mij heb je het wel gelezen!
Je antwoord nl. na 2 min.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
  zaterdag 12 december 2009 @ 21:22:45 #5
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75560447
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:16 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Lief dagboek.
Niet dagboek, stressboek en bloedoverdrukregistratieboek
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
pi_75560452
Ik leef met je mee, maar het was erg leuk om te lezen.
pi_75560460
Vroeger was alles beter
pi_75560499
  zaterdag 12 december 2009 @ 21:30:48 #9
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75560712
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:23 schreef snellejelle het volgende:
Vroeger was alles beter
Ik denk dat ik maar in Duitsland ga wonen...
Volgens mij maak je daar zoiets niet mee.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
  zaterdag 12 december 2009 @ 21:31:39 #10
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75560734
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:22 schreef Apuleius het volgende:
Ik leef met je mee, maar het was erg leuk om te lezen.
Ja, nu nog wat paints erbij...
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
pi_75560855
Zodra het teveel van de standaard afwijkt wordt het te moeilijk en gaat het mis. Hoe groter het bedrijf hoe strakker de standaarden hoe moeilijker daarvan af te wijken. Zo'n grote organisatie zou onwerkbaar worden als ze met iedere pietluttige eis van een klant rekening gaan houden. Dus zijn er procedures ontwikkeld. Als daarvan afgeweken wordt dan gaat het vaak fout. Omdat niemand in dat bedrijf het op die manier gewent is.

Het eerste voorbeeld van TS is duidelijk een fout in de aanvraag procedure voor die werkzaamheid. Na contact met die derde partij had er terug gecommuniceerd moeten worden. Wat ook kan is dat de standaardprocedure in dat bedrijf is dat de klant gebeld wordt zodra het product klaar is. Dan zit het niet in de standaard procedure van diegene die contact heeft met de 3de partij om even met de klant contact op te nemen. Immers het is niet erg dat het langer duurt, want klant wordt gebeld wanneer klaar. Maar aangezien hij een toezegging van vrijdag had zal dat wel niet. Tenzij diegene die die toezegging heeft gedaan van de standaard procedure is afgeweken. En dus TS een toezegging heeft gedaan die hij niet had kunnen maken.

Het tweede voorbeeld is een bedrijf waar de standaardprocedures blijkbaar niet erg human error proof zijn. Waarbij er een opeenstapeling is van langs elkaar heen werken. Menselijke fouten en een falend aantekeningen systeem. Komt misschien ook omdat het bedrijf een contract heeft met huurbaas (en wss met geen enkele particulier) en dus waarschijnlijk schijt heeft aan TS omdat ze toch wel betaald worden.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  zaterdag 12 december 2009 @ 21:35:34 #12
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_75560862
Terechte klacht.
Wat sommige bedrijven weten te presteren...
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_75560887
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:21 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Volgens mij heb je het wel gelezen!
Je antwoord nl. na 2 min.
Toen klikte ik dit topic pas aan ja
pi_75561028
me ogen zijn aan slaap toe na het lezen van je lief dagboek verhaal.

Klacht: helemaal mee eens
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_75561431
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:40 schreef pl4kkie het volgende:
me ogen zijn aan slaap toe na het lezen van je lief dagboek verhaal.

Klacht: helemaal mee eens
Pff van dat korte stukje? Wat een faal
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  zaterdag 12 december 2009 @ 21:56:21 #16
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75561530
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:35 schreef switchboy het volgende:
Zodra het teveel van de standaard afwijkt wordt het te moeilijk en gaat het mis. Hoe groter het bedrijf hoe strakker de standaarden hoe moeilijker daarvan af te wijken. Zo'n grote organisatie zou onwerkbaar worden als ze met iedere pietluttige eis van een klant rekening gaan houden. Dus zijn er procedures ontwikkeld. Als daarvan afgeweken wordt dan gaat het vaak fout. Omdat niemand in dat bedrijf het op die manier gewent is.

Het eerste voorbeeld van TS is duidelijk een fout in de aanvraag procedure voor die werkzaamheid. Na contact met die derde partij had er terug gecommuniceerd moeten worden. Wat ook kan is dat de standaardprocedure in dat bedrijf is dat de klant gebeld wordt zodra het product klaar is. Dan zit het niet in de standaard procedure van diegene die contact heeft met de 3de partij om even met de klant contact op te nemen. Immers het is niet erg dat het langer duurt, want klant wordt gebeld wanneer klaar. Maar aangezien hij een toezegging van vrijdag had zal dat wel niet. Tenzij diegene die die toezegging heeft gedaan van de standaard procedure is afgeweken. En dus TS een toezegging heeft gedaan die hij niet had kunnen maken.

Het tweede voorbeeld is een bedrijf waar de standaardprocedures blijkbaar niet erg human error proof zijn. Waarbij er een opeenstapeling is van langs elkaar heen werken. Menselijke fouten en een falend aantekeningen systeem. Komt misschien ook omdat het bedrijf een contract heeft met huurbaas (en wss met geen enkele particulier) en dus waarschijnlijk schijt heeft aan TS omdat ze toch wel betaald worden.
Goed antwoord.
Maar van bedrijven die met particulieren als klant werken verwacht ik enige flexibiliteit, eigen verantwoording monteur, en dat soort zaken.
Dat lijkt bij veel bedrijven compleet afwezig.
Vooral de verspreking "ik bel u", dat kun je helemaal vergeten.
9 van 10 belt gewoon NIET terug.
En dan alle andere niet nakomingen van beloftes, eigengereide verschuivingen, niet afbellen, etc.
Daarboven ook nog lomp, brutaal, slecht werk leveren, en allerhand dingen vergeten.
Organisatorische puinhoop.
Nog eens daarboven op zowat 3 maanden doen over het plaatsen van die ruit.
En het is niet eens een groot bedrijf....
Als ik daar de planning moest doen waren ze allemaal inmiddels ontslagen op staande voet.
Dat zweer ik.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
pi_75561690
Het eerste geval. Ga huilen, serieus. de Garage heeft het druk en loopt een dag uit. Meid, leer er mee omgaan

En die glaszetters zijn gewoon kankerfalers
pi_75561815
Even een vraag:
?
Is het de moeite waard om te lezen?
Ik lijd aan hevige stemmingswisselingen, gelieve daar rekening mee te houden.
pi_75561858
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 22:05 schreef Babblefish het volgende:
Even een vraag:
?
Is het de moeite waard om te lezen?
nee

het systeem is schandalig en blabalbalbla
  zaterdag 12 december 2009 @ 22:28:12 #20
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75562556
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 22:00 schreef Yreal het volgende:
Het eerste geval. Ga huilen, serieus. de Garage heeft het druk en loopt een dag uit. Meid, leer er mee omgaan
Hee gast, ik heb wel 50 km voor nop gereden en 1,5 uur van mijn tijd vernaggeld omdat die lui te beroerd zijn om me even te bellen en zeggen dat het ding niet klaar is.
quote:
En die glaszetters zijn gewoon kankerfalers
Beide firma's en nog een hele vloot firma's in NL zijn kankerfaalbedrijven.

Toen ik deze woning kreeg bijv, zo'n 3 jaar terug.

De bouwvakkers die hier werkten (woonde hier nog niet) pisten met z'n allen alle dagen in de kelder.

Ondertussen stalen ze mijn zand die ik had gekocht voor de tuin te egaliseren.
Toen ik daar een klacht over indiende stelde de leidinggevende van dat bedrijf dat ik dat dan maar moest bewijzen. (de zandsporen liepen tot aan hun truck... )

De elektricien die mij de stroom buiten aangesloten zou laten, knipte de kabel over voor hij naar huis ging op vrijdagmiddag.

De cv monteurs hakten een gat in het asbest dakbeschot en lieten het asbestafval gewoon op de zoldervloer liggen.

De loodgieters liepen de hele dag de grofste scheldwoorden tegen elkaar te roepen.

De stopcontacten vielen spontaan uit de muren toen de elektricien weg was.
Door zijn sleuven-hakwerk zit alle stuckwerk los.

Timmerlieden hebben de deuren zo onder spanning afgehangen dat deze altijd spontaan weer 15 cm open springen.

Koplatten kozijnen ontbraken.

Tuin was een grote krater.

Door hele huis lagen stukken cv buis. en slijpvonken ingebrand in tegels.

De ophangpunten voor de lampen zitten 2 meter vandaan waar lampen normaal hangen.

Stopkraan water lekte.

Wc bril kan niet omhoog blijven staan.

Kozijn voordeur compleet verneukt door inbouw nieuw slot.

WC beneden stonk continu, bleek rubber manchet scheef te zijn gezet...

Latex van plafond slaapkamer bladerde na week al weer af.

Oh ja, tijdens de verbouwing was iemand op de gasmeter gaan staan waardoor deze af brak voor hoofdkraan...en het huis acuut ontruimt moest worden en gasbedrijf met spoed moest komen.

Het keukenblok zo scheef gemonteerd dat de kastjes spontaan open sprongen.

Verder wat ik nog allemaal vergeten ben.

Bij NL bedrijven werken zowat alleen maar hufters.
Logischerwijs krijg je dan ook hufterwerk geleverd.

Na intrek zijn alle bedrijven dus nog een keer terug moeten komen om e.e.a. te herstellen

Huis zag uit als een varken nadat ze allen weg waren.

Is zelfs een reinigingsbedrijf moeten komen om met chemicaliën de pislucht uit de kelder te verwijderen.

Hou op Hou op.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
  zaterdag 12 december 2009 @ 22:36:37 #21
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75562874
Afgelopen week kreeg ik mijn laptop ongerepareerd retour, moest wel 100 euro betalen.

Ook afgelopen week is mijn tv kaduuk gegaan (1700 euro...) leeftijd 14 maanden.
Bij Mediamarkt antwoord: doei, geen garantie...

Serviceverlening in NL is gewoon vreselijk slecht en de medewerkers van bedrijven zijn hondsbrutaal en meer tegenwerkende dan meewerkend.
Ongekend gewoon.
Maar wel ook nog grof laten betalen voor alle faaldiensten.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
pi_75563624
Wij betrokken het huis hier zo'n 8 jaar geleden, de lijst tot nog toe bij onderhoud en verbouwingen:

Lekkage toilet beneden, gang vol water, vloerbedekking naar de kloten
Leiding niet aangesloten; resultaat, slaapkamer incl. matras vol water
Gasleiding lek in spouwmuur, bleek doorgerot
Verbouwing badkamer; Tegels fout gezet, knappen spontaan
Schilderwerk buiten; glas kan je best meeschilderen, dat hoeft niet zo netjes. Kan ook prima in het najaar...
Nieuwe ramen zetten, (na schilderwerk natuurlijk...) Lederen stoel naar God geholpen door lompe lul die glas aan z'n reet had hangen.
Nieuwe keuken gezet; Gigantisch gat in muur ernaast, wat je achteraf blijkbaar zelf dicht mag maken
Nieuwe verwarmingsketel plaatsen; waarom de buizen in de vloer verwerken als je het ook lekker goedkoop OP de vloer kan schroeven met een paar beugeltjes.


Het lijkt een hoop, maar is een gemiddelde van 1 klacht per jaar, dat moet toch kunnen.Ik vermaak me gek in dit theatertje.
pi_75563870
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 22:36 schreef skattebaut het volgende:
Afgelopen week kreeg ik mijn laptop ongerepareerd retour, moest wel 100 euro betalen.

Ook afgelopen week is mijn tv kaduuk gegaan (1700 euro...) leeftijd 14 maanden.
Bij Mediamarkt antwoord: doei, geen garantie...

Serviceverlening in NL is gewoon vreselijk slecht en de medewerkers van bedrijven zijn hondsbrutaal en meer tegenwerkende dan meewerkend.
Ongekend gewoon.
Maar wel ook nog grof laten betalen voor alle faaldiensten.
Welk merk TV? Soms is via de fabrikant nog h.e.e.a. (soms tegen een vergoeding) te regelen.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  zaterdag 12 december 2009 @ 23:07:22 #24
138448 PeZu
Suspended animation
pi_75563922
TS stelt veelste hoge eisen en is een zeiksnor
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  zaterdag 12 december 2009 @ 23:10:30 #25
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_75564053
Ik heb het helemaal gelezen en wil daarom hier posten, ook al heb ik inhoudelijk niets te melden.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  zaterdag 12 december 2009 @ 23:21:08 #26
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75564443
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:10 schreef Ensaf het volgende:
Ik heb het helemaal gelezen en wil daarom hier posten, ook al heb ik inhoudelijk niets te melden.
Ik ook, maar ik wil zeggen: die glazenzetters zijn echt kankerdom .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 12 december 2009 @ 23:37:32 #27
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75564943
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:06 schreef switchboy het volgende:

[..]

Welk merk TV? Soms is via de fabrikant nog h.e.e.a. (soms tegen een vergoeding) te regelen.
Sony, en die hebben nu een 2 jaar garantieperiode, voor 1 april dit jaar 1 jaar..

Mijn tv is van oktober 2008.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
  zaterdag 12 december 2009 @ 23:55:10 #28
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75565513
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:10 schreef Ensaf het volgende:
Ik heb het helemaal gelezen en wil daarom hier posten, ook al heb ik inhoudelijk niets te melden.
Dank voor het medeleven.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
  zaterdag 12 december 2009 @ 23:56:07 #29
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75565552
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:07 schreef PeZu het volgende:
TS stelt veelste hoge eisen en is een zeiksnor
Hahaha, idd. ik verwacht teveel voor zoiets onnozels als geld.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
  zaterdag 12 december 2009 @ 23:56:41 #30
138448 PeZu
Suspended animation
pi_75565566
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:56 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Hahaha, idd. ik verwacht teveel voor zoiets onnozels als geld.
ja toch _!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  zaterdag 12 december 2009 @ 23:58:25 #31
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75565618
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 22:58 schreef Apuleius het volgende:
Wij betrokken het huis hier zo'n 8 jaar geleden, de lijst tot nog toe bij onderhoud en verbouwingen:

Lekkage toilet beneden, gang vol water, vloerbedekking naar de kloten
Leiding niet aangesloten; resultaat, slaapkamer incl. matras vol water
Gasleiding lek in spouwmuur, bleek doorgerot
Verbouwing badkamer; Tegels fout gezet, knappen spontaan
Schilderwerk buiten; glas kan je best meeschilderen, dat hoeft niet zo netjes. Kan ook prima in het najaar...
Nieuwe ramen zetten, (na schilderwerk natuurlijk...) Lederen stoel naar God geholpen door lompe lul die glas aan z'n reet had hangen.
Nieuwe keuken gezet; Gigantisch gat in muur ernaast, wat je achteraf blijkbaar zelf dicht mag maken
Nieuwe verwarmingsketel plaatsen; waarom de buizen in de vloer verwerken als je het ook lekker goedkoop OP de vloer kan schroeven met een paar beugeltjes.


Het lijkt een hoop, maar is een gemiddelde van 1 klacht per jaar, dat moet toch kunnen.Ik vermaak me gek in dit theatertje.
Pfff, ik dacht al dat het bouwvakvolk alleen een hekel aan mij had, maar jouw moeten ze ook hebben blijkt.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
pi_75565721
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:58 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Pfff, ik dacht al dat het bouwvakvolk alleen een hekel aan mij had, maar jouw moeten ze ook hebben blijkt.
Ligt niet aan mij, komt door mijn vriendin.
  zondag 13 december 2009 @ 00:02:31 #33
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75565766
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:01 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Ligt niet aan mij, komt door mijn vriendin.[ afbeelding ]
Is die lelijk en gaf ze geen koffie elk uur?
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
pi_75566148
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:02 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Is die lelijk en gaf ze geen koffie elk uur?
Nee, andersom, ik kreeg ze niet aan het werk en met geen stok de deur uit.
pi_75566704
tl;dr

maar je wilde vast en zeker voor een dubbeltje op de eerste rij zitten
  zondag 13 december 2009 @ 03:38:55 #36
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_75569677
In nederland kennen ze geen service
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
pi_75569755
ts kan er niet mee omgaan en is gewoon een kankerhuilie met ze anachistishe kutstat
  zondag 13 december 2009 @ 04:35:53 #38
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_75569904
KPN is ook zo'n voorbeeld.

Wellicht dat dat nu veranderd is, maar toen ik nog in Nederland woonde en ik een ISDN aansluiting wilde voor meerdere telefoonlijnen, dan kon dat dus niet 's avonds of in het weekend, er wordt van je verwacht dat je een vrije dag neemt.

In elk normaal land kunnen ze dat soort zaken gewoon 's avonds afspreken, en er zijn ook veel mensen die zonder problemen 's avonds willen werken bijvoorbeeld. Maar niet in Nederland, en niet bij de KPN.

En dan neem je vrij, dan komen ze ook nog gewoon niet langs. "Planning van gisteren flink uitgelopen". In plaats van dat je dan de vorige AVOND - want toen wisten ze dat al - even belde dat het niet doorgaat, maar ik herhaal me zelf: 's avonds werken ze niet.

Een andere klacht is dat zo'n beetje elk service nummer, althans de gene die ik dan toevallig nodig had, een 0900 nummer was a lat 20 eurocent per minuut, en waar je altijd minstens 10 tot 15 minuten aan de telefoon moest hangen.

Wederom, servicenummers en helpdesken zijn in de meeste andere landen gewoon gratis te bereiken. Maar niet in Nederland.

En alhoewel ze daar dan wel weer s' avonds kunnen werken is dat ook meestal tot 21:00 of zo, en 24/7 servicelijnen zijn in Nederland ook niet mogelijk.

Verder: "Service" van de Blokker

V&D is ook erg slecht, maar dat verhaal heb ik ook al 10 keer verteld.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zondag 13 december 2009 @ 08:21:46 #39
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_75570296
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:10 schreef Ensaf het volgende:
Ik heb het helemaal gelezen en wil daarom hier posten, ook al heb ik inhoudelijk niets te melden.
pi_75570498
quote:
Op zondag 13 december 2009 04:35 schreef maartena het volgende:
KPN is ook zo'n voorbeeld.

Wellicht dat dat nu veranderd is, maar toen ik nog in Nederland woonde en ik een ISDN aansluiting wilde voor meerdere telefoonlijnen, dan kon dat dus niet 's avonds of in het weekend, er wordt van je verwacht dat je een vrije dag neemt.

In elk normaal land kunnen ze dat soort zaken gewoon 's avonds afspreken, en er zijn ook veel mensen die zonder problemen 's avonds willen werken bijvoorbeeld. Maar niet in Nederland, en niet bij de KPN.

En dan neem je vrij, dan komen ze ook nog gewoon niet langs. "Planning van gisteren flink uitgelopen". In plaats van dat je dan de vorige AVOND - want toen wisten ze dat al - even belde dat het niet doorgaat, maar ik herhaal me zelf: 's avonds werken ze niet.

Een andere klacht is dat zo'n beetje elk service nummer, althans de gene die ik dan toevallig nodig had, een 0900 nummer was a lat 20 eurocent per minuut, en waar je altijd minstens 10 tot 15 minuten aan de telefoon moest hangen.

Wederom, servicenummers en helpdesken zijn in de meeste andere landen gewoon gratis te bereiken. Maar niet in Nederland.

En alhoewel ze daar dan wel weer s' avonds kunnen werken is dat ook meestal tot 21:00 of zo, en 24/7 servicelijnen zijn in Nederland ook niet mogelijk.

Verder: "Service" van de Blokker

V&D is ook erg slecht, maar dat verhaal heb ik ook al 10 keer verteld.
Ik kan van mijn KPN ADSL pauper abonnement overstappen naar een andere soort, kost me 10 cent meer en dan komt de snelheid stukken hoger te liggen. Voor nieuwe aanmelders geldt dat ze voor 15 euro (1e half jaar, daarna ¤ 25 p/m) een hogere snelheid krijgen dan ik nu heb met het huidige KPN pauper abo. Dus als ik zou downgraden, dan heb ik een hogere snelheid én het kost ¤ 10 minder per maand. Natuurlijk geven ze je die optie niet bij hun website.
pi_75571131
Waarom had je niet van te voren naar het revisie bedrijf gebeld, het is maar een kleine moeite en dat kan je een hoop frustratie besparen.
  zondag 13 december 2009 @ 12:01:29 #42
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75572560
Hmmm nog wat zaken die me te binnen schoten toen ik vanmorgen door het huis liep.

Net stond ik naast de wasmachine, zie ik dat de drukmeter in de waterleiding half vol roestwater staat... echt kwaliteitje...

Over de cv ketel.
Daar hebben ze de goedkoopste voor opgehangen die er op de markt te krijgen was.
Een agpo ferroli, de naam alleen al....
Sinds die schrootketel er hangt zijn er al 3 keer mensen van de fabriek bij geweest om storingen op te lossen die het installatiebedrijf niet kreeg verholpen.
Het installatiebedrijf is al 8 keer hier geweest zonder resultaat.
Steeds maar weer onderdelen vervangen, niets hielp. (en ik maar vrij nemen)

Oh, ja.
De elektricien had een standaard groepenkast op gehangen met maar 5 groepen.
Die waren allen nodig voor het huis.
Er zaten dus geen groepen voor apart mijn wasdroger/wasmachine/combimagnetron aan te sluiten.
Heb ik maar meteen zelf 3 groepen bij moeten trekken.

De warmwatervoorziening voor de keuken.... zucht
Wanneer ik warm water nodig had in de keuken, dan duurde het 3,5 min... voor het lauw werd.
Daarvoor heb ik zelf een boiler moeten installeren in de keuken.

Geen ventilatie in mijn badkamer aangelegd.
In het begin als ik er douchte, dan was het een druipsteengrot...
Kon ik zelf een afzuigventilator proberen inbouwen in een niet demontabel, verlaagd plafond, zonder aanwezige stroom/schakeldraad. grrr.

In mijn keuken was een nieuwe estrich vloer gemaakt waarop ik dacht even netjes te kunnen tegelen. NOT
De vloer had niveauverschillen van 2cm en meer (waardoor overigens ook het keukenblok scheef stond)
Een simpel tegelplakwerkje werd een hel doordat de tegellijm plots per tegel bepaald diende te worden. Van 1mm tot 20 mm dik....
Normaal leg je ze in cement bij zulke afwijkingen.

De loodgieters gebruikten in mijn huis overal een niet gangbare maat pvc buis voor de afvoeren.
Nl. 90 mm buis... dat is hier dus nergens te verkrijgen. (schijnt Belgische maat buis te zijn)
http://www.klusidee.nl/Forum/about21183.html
Laatst moest ik dus de afvoer van het terras daarop aansluiten. onmogelijk. grrr.
Heb ik zelf een wazige kut-constructie moeten verzinnen met onbekend resultaat op langere duur.

Het gat dat de cv monteurs in het asbest dakbeschot hadden gemaakt voor de rookgasafvoerpijp was zooo veel te groot dat er rondom de buis een gat van zeker 20 cm gewoon open was.
Een enorm tochtgat 's winters. Heb ik zelf mogen dicht purren. (kut klus met vallende pur plakzooi)

Och, nog een klein detail, de tegelzetter betegelde de wc en badkamervloer met de verkeerde tegel.
Ik zocht een gladde grijze tegel uit voor de vloer, kreeg uiteindelijk een ruwe grijze tegel...

Vloer in woonkamer was 4! cm scheef, waardoor ik mijn nieuwe houten vloer niet normaal kon leggen.
Deze heb ik er weer uit moeten halen vanwege optredende spanningen daarin.
Klachten over de scheve vloer leverden uiteindelijk niets op. (was binnen de bouwnormen... max 1cm/m)
Hierop heb ik tien zakken cement moeten kopen en er op moeten smeren om de ellendige vloer recht te krijgen.
Daarna mocht ik de vloer ff voor de 2e keer leggen.

Maanden heeft het me gekost dit shit-huis bewoonbaar te krijgen.
En het is noggg allemaal niet klaar. (en het is een huurhuis...)
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
  zondag 13 december 2009 @ 12:10:37 #43
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75572787
quote:
Op zondag 13 december 2009 10:47 schreef Infinti het volgende:
Waarom had je niet van te voren naar het revisie bedrijf gebeld, het is maar een kleine moeite en dat kan je een hoop frustratie besparen.
Ik heb drie keer gevraagd of ie dan klaar was, en dat zou zo zijn.
Niet dus.
Als ik af spreek dat ik hem kom halen op vrijdagmiddag, dan is dat niet plots dinsdagmiddag.

Bijkomend ongemak is dat ik een leenauto nu langer moet lenen dan afgesproken met de eigenaar daarvan. (dat moet je dan ook weer allemaal gaan regelen)

Als ik iets afspreek, dan houd ik me daaraan.
Lukt iets niet op tijd, dan bel ik mijn klant gewoon even.
Anderen denken gewoon niet eens daarover na, of denken val dood.

Bij het revisiebedrijf mocht ik niet eens even mijn handen wassen toen ik die bonk olie daar naar binnen had gedragen...
Die faciliteit was alleen voor medewerkers. (hoe klantonvriendelijk ben je dan)
Kon ik gvd 1/2 uur gaan rijden met gore oliehanden en de leenauto verzieken.
Schandalig gewoon.
Ook moet ik nu nog eens de afspraken die ik heb met mijn klanten op woensdag en donderdag gaan verzetten, omdat ik dan pas het ding kan inbouwen.
(had ik dus voor dit weekend gepland, nu heb ik 2 dagen verlies van inkomsten door deze lui)
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
pi_75573016
MEID !!!

Groei godverdomme eens wat ballen man en leer gewoon onderhandelen met die toko's en krijgen wat je wilt. Oe en als de anarchie uitbreekt gaat het echt niet beter worden
  zondag 13 december 2009 @ 12:21:07 #45
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_75573059
waarom klus je zoveel in een huurhuis?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 13 december 2009 @ 12:24:24 #46
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75573140
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:21 schreef Fortitudo het volgende:
waarom klus je zoveel in een huurhuis?
Omdat ik graag in een normaal huis wil wonen misschien?
De verhuurder weigert het in een direct bewoonbare staat op te leveren.

Heb 5! jaar moeten wachten op een normaal huis.
Zo makkelijk is e.e.a. dus niet.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
pi_75573198
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:24 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Omdat ik graag in een normaal huis wil wonen misschien?
De verhuurder weigert het in een direct bewoonbare staat op te leveren.

Heb 5! jaar moeten wachten op een normaal huis.
Zo makkelijk is e.e.a. dus niet.
meid
  zondag 13 december 2009 @ 12:26:27 #48
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75573200
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:18 schreef Yreal het volgende:
MEID !!!

Groei godverdomme eens wat ballen man en leer gewoon onderhandelen met die toko's en krijgen wat je wilt. Oe en als de anarchie uitbreekt gaat het echt niet beter worden
Gast, ik probeer zo concreet mogelijke afspraken te maken en houdt mezelf daaraan.
Anderen NIET.

Dat heeft niks meer met onderhandelen vandoen, wel alles met kut-mentaliteit.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
pi_75573218
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:26 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Gast, ik probeer zo concreet mogelijke afspraken te maken en houdt mezelf daaraan.
Anderen NIET.

Dat heeft niks meer met onderhandelen vandoen, wel alles met kut-mentaliteit.
leer er mee omgaan, autist
  zondag 13 december 2009 @ 12:43:21 #50
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75573799
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:26 schreef Yreal het volgende:

[..]

meid
Wat nu weer met meid?
Ik heb een lul.
Is het nu duidelijk?
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')