Nee, hij zei: "Nou, wij zijn er volgende week wél weer" met een fronsje die refereerde aan het vertrek van Enaitquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:13 schreef IHVK het volgende:
Trouwens even over Pauw & Witteman nog.
Op het einde zeiden ze: Wij zijn er volgende week weer. Met zo een bedenkelijk gezicht. Was dat alsin: we worden bedreigd door moslims of alsin we worden nu ontslagen voor de VARA/NPS
Ja maar toen maakt hij een bepaald gebaar zo van 'nouuu ik hoop het in ieder geval'quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, hij zei: "Nou, wij zijn er volgende week wél weer" met een fronsje die refereerde aan het vertrek van Enait![]()
Maar Pauw zei geloof ik dat hij de multiculturele samenleving ontkende, dat was niet zo tactisch.
Nah, dat moet je er niet in zienquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar toen maakt hij een bepaald gebaar zo van 'nouuu ik hoop het in ieder geval'
Bedoelt hij daarmee niet dat hij niet gelooft in het slagen er van?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat Jeroen Pauw dus doet.
Kijk maar nog een keer dan. Die andere gast(hoet heet hij ook al weer) doet het gebaar zelfs na.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nah, dat moet je er niet in zien
En dat smaakt dus naar ?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben pudding aan het eten die smaakt naar Falim sakizi.![]()
Die heb ik ook gemaakt een keer, smaakte zo vies. Heb alles weggegooid. Ze hebben de kauwgomsmaak iets te letterlijk erin gestopt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
Echt? Dit is de eerste keer dat ik er over hoor en eet. Wel lekker.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:19 schreef IHVK het volgende:
Je hebt veel van die Turkse gerechten met kauwgom erin toch?![]()
Kan nooit goed zijn.
Nou ja het was ooit een hype ofzo dacht ik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt? Dit is de eerste keer dat ik er over hoor en eet. Wel lekker.
Ik vind die kauwgomsmaak juist vet lekker.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Die heb ik ook gemaakt een keer, smaakte zo vies. Heb alles weggegooid. Ze hebben de kauwgomsmaak iets te letterlijk erin gestopt.
Kruidnagel heet zoiets.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
Hmm, smaakt wel goed hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou ja het was ooit een hype ofzo dacht ik.
Maar er zit niet veel kauwgom gewoon een heel klein beetje, als smaakmaker.
Ik denk dat het weer uit de mode is geraakt.
Juist...quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Op de verpakking staat: Edel mastiek aroma.
Echt? Ik vind het een hele andere smaak hebben. Je hebt ook falim met kruidnagel smaak, maar die smaakt heel anders dan de standaard falim.quote:
Ik hoopte dat de geur erger was dan de smaak, maar dat bleek niet zo te zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind die kauwgomsmaak juist vet lekker.
Vast wel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:23 schreef siddha het volgende:
Gaan we vandaag die 200 halen of niet?![]()
die vermaledijde Tukkers hebben al 300![]()
Ze zeggen wel eens dat zoet en chocola, voor een vrouw substituut is voor Sexquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het een hele andere smaak hebben. Je hebt ook falim met kruidnagel smaak, maar die smaakt heel anders dan de standaard falim.
Ik vond het ook raar dat die smaak er echt letterlijk in zat, maar toch vind ik het apart en lekker.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:24 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik hoopte dat de geur erger was dan de smaak, maar dat bleek niet zo te zijn.![]()
Geef mij maar chocoladepudding.
Afrodisiacumquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:25 schreef siddha het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat zoet en chocola, voor een vrouw substituut is voor Sex
Ik snap ook nooit wat ik me daarbij moet voorstellen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Juist...
Zelfde met wijnen, vat ik ook nooit. 'Een notige smaak'
Is dat zo? Hmm.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:25 schreef siddha het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat zoet en chocola, voor een vrouw substituut is voor Sex
Heb juist een dure wijnsmaak. En dan niet omdat ik er verstand van heb. Maar van dat goedkope bocht word ik te snel draaierig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Juist...
Min-e in de winkel: "10 euro de fles? Nee nee, heeft u niets willekeurigs van 50+ euro liggen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:29 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heb juist een dure wijnsmaak. En dan niet omdat ik er verstand van heb. Maar van dat goedkope bocht word ik te snel draaierig.
Omdat het lekker is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom zou je in godsnaam kauwgom in je eten stoppen?
Als je genoeg van drinkt leer je het vanzelf wel, ik heb in Turkije bv. hartstikke goede wijnen aangetroffen, en yep Kutman was er een van, maar de grappige was als ik een Nederlander, een kutman hoorde bestellen, heel kinderachtigquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit wat ik me daarbij moet voorstellen.
En deze fantastische wijn uit 1998 smaakt, zoals het hoort, naar een veelgedragen schoenzool van een leren laars, gedragen door iemand die leed aan chronische zweetvoetenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Juist...
Misschien.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:34 schreef siddha het volgende:
[..]
Als je genoeg van drinkt leer je het vanzelf wel, ik heb in Turkije bv. hartstikke goede wijnen aangetroffen, en yep Kutman was er een van, maar de grappige was als ik een Nederlander, een kutman hoorde bestellen, heel kinderachtig
Als je over 20 jaar een verstopte maag wil hebben, lijkt het me inderdaad best smakelijkquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Min-e in de winkel: "10 euro de fles? Nee nee, heeft u niets willekeurigs van 50+ euro liggen?"
Dat blijkt uit de kruidige afdronkquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En deze fantastische wijn uit 1998 smaakt, zoals het hoort, naar een veelgedragen schoenzool van een leren laars, gedragen door iemand die leed aan chronische zweetvoeten.
Er zit maar 1% kauwgom in die pudding.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je over 20 jaar een verstopte maag wil hebben, lijkt het me inderdaad best smakelijk.
En je proeft echt wel verschil tussen een bocht en een goede wijnquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:29 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heb juist een dure wijnsmaak. En dan niet omdat ik er verstand van heb. Maar van dat goedkope bocht word ik te snel draaierig.
Daarom zei ik ook 20 jaarquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er zit maar 1% kauwgom in die pudding.
[ afbeelding ]
Ja, tuurlijk proef je het wel als iets echt vies is, maar de middenmoters daar heb ik geen kijk op. Verder dan droog of zoet kom ik niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:36 schreef siddha het volgende:
[..]
En je proeft echt wel verschil tussen een bocht en een goede wijn![]()
Whisky, bier en wijn zijn toch wel de godendranken en van de duivel is het uiteraard raki, wat ook heerlijk is
Hup, achterover slaan en laat het over je heen komenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
Raki.![]()
![]()
Ik vind Raki aangemaakt met water echt vies, en puur is het iets te sterk. Maar toch drink ik het puur, wel met een grote slok water achteraan.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Water bij je drank doen, is als je soep aanlengen met pis.
Cheersquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Water bij je drank doen, is als je soep aanlengen met pis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |