Ik hoop dat je wordt uitgehuwelijkt daar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
STEM WILDERS! STEM WILDERS! HIJ IS DE OPLOSSING! ONZE ENIGE KANS OM DE ISLAMITISCHE REVOLUTIE TE STOPPEN VOOR HET TE LAAT IS!!!
Is goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is goed.Laten regelen voor een ranja ipv een breezerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om religieuze redenen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:15 schreef siddha het volgende:
[..]
Vanwege de principe of gewoon niet lekker?
Welke zender?quote:
Ik zou geen nee zeggen tegen een Egyptische Schonequote:Op zaterdag 12 december 2009 21:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wordt uitgehuwelijkt daar.
Zooo, zeg dat wel jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zou geen nee zeggen tegen een Egyptische Schone.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:14 schreef siddha het volgende:
[..]
en één van de mooiste land ter wereld
Thnxquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zou geen nee zeggen tegen een Egyptische Schone.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is goed.Maar niet voor eeuwig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Liever Turksquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Jullie doen gewoon niet meer mee!''
Dat vind ik 1 van de weinige leuke stukjes van Jan-Jaapquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Jullie doen gewoon niet meer mee!''
Daar denken veel moslims anders over, helaasquote:
Nu je het zegt, dat was inderdaad een grap van Jan-Jaap. Ik dacht dat het van Raoul Heertje was.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat vind ik 1 van de weinige leuke stukjes van Jan-Jaap
C'est la vie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar denken veel moslims anders over, helaas. Het is mij gewoon niet gegeund
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |