Aight box.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn, mang. Sowieso zijn mensen die mensen die geen bier drinken 'saai' vinden levensloze kneusjes.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:08 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zie je wel, zelfs daar gaat een homoseksueel gedachtenproces aan vooraf.
Ik maak toch ook geen grapjes over chocolade puddingquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:05 schreef Min-e het volgende:
[..]
Oh jee heb ik je nu gekwetst, sorry
Stomme Schotten, die moeten eerst maar eens leren fatsoenlijk engels te spreken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:07 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik was ooit in Schotland waar we aan het hiken waren en midden in de nacht had ik dus zin in melk, omdat we verdwaald waren waren we nog op pad en ja hoor in middle of nowhere zagen we een pub heel duister en smerig maar toch gingen we erin en ook al dronk een vriend wel een whisky ik ging direct aan de melk, eerst waren die schotten geschokt door mijn blasfemie en alleen daarom moest ik van hun fles whisky op drinken
Wolla, wat is deze!?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Geheelonthouder #2 meldt zich.
Schots Engelsquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Stomme Schotten, die moeten eerst maar eens leren fatsoenlijk engels te spreken.
Islamisering!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:12 schreef TheMagnificent het volgende:
1-1quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaart, je bent de gay chicken vna vandaag!
STEM WILDERS! STEM WILDERS! HIJ IS DE OPLOSSING! ONZE ENIGE KANS OM DE ISLAMITISCHE REVOLUTIE TE STOPPEN VOOR HET TE LAAT IS!!!quote:
Mijn favoriete Engelse accent, en één van de mooiste land ter wereldquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Stomme Schotten, die moeten eerst maar eens leren fatsoenlijk engels te spreken.
ZEg dat tegen alle niet-Brittenquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Vanwege de principe of gewoon niet lekker?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Hier in Egypte hebben we zelfs de Nederlandse publieke én de commerciele kanalenquote:
Ja, ze heeft het over haar username op Gaia forum ofzoquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lots of people don't know me as multi-lunchbox?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |