1.5: HAAL HEM UIT HET FAKKING PLASTIC!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:28 schreef CharlyLownoise het volgende:
Je kan niet eens een broodje bakpauw opwarmen??Stap 1: Leg broodje in magnetron. Stap 2: Draai knop naar 1 minuut. Stap 3: Druk op start.
Klacht 2 is de oorzaak van klacht 1.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:26 schreef Geretardeerd het volgende:
...had honger. Dus al gauw besloot ik een broodje baopao naar binnen te smikkelen. Dus ik flikker dat ding in de magnetron, zit de timer op een paar minuten en ga boven nog even snoeihard Fok!en want ...
Klacht 1: M'N BROODJE BAOPAO JONGEN KUT!
Klacht 2: Ik ben een prutser.
Oh DAT deed je dus fout.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:30 schreef Geretardeerd het volgende:
[..]
1.5: HAAL HEM UIT HET FAKKING PLASTIC!![]()
Ah, ik zie hier een reden tot mislukkingquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:30 schreef Geretardeerd het volgende:
[..]
1.5: HAAL HEM UIT HET FAKKING PLASTIC!![]()
maar heb je het nou wel of nie opgegeten?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:26 schreef Geretardeerd het volgende:
Zoals de Fok!ers mij kennen ben ik een rustige jongen. En dus jongen had honger. Dus al gauw besloot ik een broodje baopao naar binnen te smikkelen. Dus ik flikker dat ding in de magnetron, zit de timer op een paar minuten en ga boven nog even snoeihard Fok!en want zo'n baas ben ik.![]()
Ik kom beneden nadat mijn neus een verdachte oppikte: GODMILJAAR! hoorde ik al in mijn hoofd.
Bij aankomst beneden stond de gehele verdieping blauw van de rook en na alle ramen en deuren opengegooid te hebben, trof ik mijn tot kool vergaande broodje aan.![]()
M'N BROODJE BAOPAO?! WAT DOE JE!?![]()
Klacht: M'N BROODJE BAOPAO JONGEN KUT!
Klacht 2: Ik ben een prutser.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |