ik heb een hele lieve schoonmoederquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:08 schreef zomaareennaam het volgende:
weeskind zijn zodat geen overlast van schoonmoeder ontstaat
Zo jammer....quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:44 schreef eleusis het volgende:
Ik verwacht dat zij een conversatie kan houden op hoog niveau, beschikt over een redelijke mate van zelfreflectie, houdt van cynische humor en woordgrapjes, een brede interesse heeft, perfect Nederlands schrijft, mooie ogen heeft, zelfstandig is en haar eigenwaarde niet ontleent aan haar relatie, vaardig is met Microsoft Word, geen kroegtype (meer) is, maximaal 1 kind wil, pyjamabroeken verafschuwt, geen belachelijke standpunten inneemt aangaande immigratiepolitiek, gezondheidszorg, monetair beleid et cetera, lekkere tieten of tietjes heeft (waarbij het gaat om de vorm en niet de grootte per se), bij voorkeur soms blowt of in ieder geval niet daarover zeurt, het prettig vindt om lepeltje-lepeltje te liggen en niet binnen een kwartier te gaan verliggen, een master- of vergelijkbare opleiding heeft afgerond of bachelor met minimaal twee jaar relevante werkervaring, een hobby heeft, klachten en problemen uit in plaats van oppot, leuke kadootjes kan bedenken, nooit op de PVV heeft gestemd of dit serieus heeft overwogen, een fan is van orale seks, en vooral een teamplayer met hart voor de organisatie.
Oftewel: een leuke huisvrouw.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:07 schreef Leonidas82 het volgende:
Na navolging van het topic 'wat verwachten vrouwen van mannen? ' Bij deze eentje voor de mannen. Wat vinden wij mannen nu belangrijk en wat zoeken wij in een vrouw?
Ik trap af:een goed onderhouden lichaam, verzorgd gekleed en mooi lang haar (dus geen windjack, vlot en kittig kapsel en moddervet). Ze moet redelijk kunnen koken (ik knap echt af op vrouwen die niet kunnen koken). Dat ze netjes en schoon is, dus uit haar zelf geregeld schoonmaakt en niet het huishouden verwaarloosd. Dat ze een moederfiguur is, dus een vrouw die gek op kinderen is graag zelf ook kinderen wil. Dat ze normaal ABN praat, dus geen overdreven dialect, stads of straattaal. Een vrouw die wat wil van leven, die ambitieus is en/of dromen heeft. dus geen bankhanger en storylezer. Die absoluut trouw is en me steunt. een vrouw die niet claimt en niet klaagt als ik een biertje wil doen met vrienden.
Dat is mijn wensenlijstje, hoe zit dat met jullie?
Dan moet je die hoer 40 uur neuken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:36 schreef pepu het volgende:
Dat we kunnen neuken als konijnen
Plus dat ze 4000¤
verdient!
Maar het was wel waar, geen verzonnen bericht!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:26 schreef IBAZ het volgende:
-edit- 1x weghalen zou toch een hint moeten zijn
Ik zou toch zweren dat jij op vrouwen viel..quote:
Jou kennende, is dat het ook!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:34 schreef AgLarrr het volgende:
Een spontane, energieke, chique/modern geklede, (kleine) blonde met sproetjes met een ambitieuze (studie)carričre. Eén die positief in het leven staat, tegen een (verbaal) stootje kan, lief is en me niet constant loop te bemoederen. Ook één die de wereld interessant vind, het één en ander heeft gezien, de krant leest en de capaciteiten heeft dingen te vinden over politiek en maatschappij zonder te vervallen in oppervlakkige onzin of emoties.
(Het lijkt verdomme wel een contactadvertentie)
Dat ze mooi gaat zingen als ze klaar komt?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:40 schreef Grimbert het volgende:
-lief
-goed en verzorgd uitzien
-moet er goed mee kunnen praten
Dat is eigenlijk het voornaamste, als ze muzikaal is zou ook wel leuk meegenomen zijn.
Oh gelukkig, van eleusis mag ik dik zijn en hij heeft me nog met mijn computer geholpen ookquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:44 schreef eleusis het volgende:
Ik verwacht dat zij een conversatie kan houden op hoog niveau, beschikt over een redelijke mate van zelfreflectie, houdt van cynische humor en woordgrapjes, een brede interesse heeft, perfect Nederlands schrijft, mooie ogen heeft, zelfstandig is en haar eigenwaarde niet ontleent aan haar relatie, vaardig is met Microsoft Word, geen kroegtype (meer) is, maximaal 1 kind wil, pyjamabroeken verafschuwt, geen belachelijke standpunten inneemt aangaande immigratiepolitiek, gezondheidszorg, monetair beleid et cetera, lekkere tieten of tietjes heeft (waarbij het gaat om de vorm en niet de grootte per se), bij voorkeur soms blowt of in ieder geval niet daarover zeurt, het prettig vindt om lepeltje-lepeltje te liggen en niet binnen een kwartier te gaan verliggen, een master- of vergelijkbare opleiding heeft afgerond of bachelor met minimaal twee jaar relevante werkervaring, een hobby heeft, klachten en problemen uit in plaats van oppot, leuke kadootjes kan bedenken, nooit op de PVV heeft gestemd of dit serieus heeft overwogen, een fan is van orale seks, en vooral een teamplayer met hart voor de organisatie.
Gemiddelde vrouw is 1,70quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:40 schreef dick_laurent het volgende:
Ik woon in het verkeerde land..... want ik val over het algemeen op brunette/zwart haar en beetje getint (mediterraans uiterlijk) en petite... dus liefst niet groter dan 1.70 en slank/klein gebouwd
Helaas is de gemiddelde Nederlandse vrouw 1.80 of nog langer... en heeft ze vaak een enorme voor en achtergevel...
they are HUGE
Hmm ...gemiddeld my @$$ wat ik gemiddeld op straat zie hier is allemaal enorm...allemaal ogres zijn hetquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Gemiddelde vrouw is 1,70Met een standaarddeviatie van vijf centimeter.
Cijfers uit 2007
We lopen op hakken snuggere.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:05 schreef dick_laurent het volgende:
Hmm ...gemiddeld my @$$ wat ik gemiddeld op straat zie hier is allemaal enorm...allemaal ogres zijn het
Da's ook wat ik dachtquote:
Alsof zijn moeder dat zou willen !!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's ook wat ik dacht
Ik dacht: 'Die moet gewoon bij z'n moeder blijven wonen'
Voor hem maak ik een uitzondering.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:24 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat jij op vrouwen viel..
Ik wist niet dat jij op lesbo's valt?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:34 schreef AgLarrr het volgende:
Een spontane, energieke, chique/modern geklede, (kleine) blonde met sproetjes met een ambitieuze (studie)carričre. Eén die positief in het leven staat, tegen een (verbaal) stootje kan, lief is en me niet constant loop te bemoederen. Ook één die de wereld interessant vind, het één en ander heeft gezien, de krant leest en de capaciteiten heeft dingen te vinden over politiek en maatschappij zonder te vervallen in oppervlakkige onzin of emoties.
(Het lijkt verdomme wel een contactadvertentie)
Jij bent ook niet mijn type.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:40 schreef dick_laurent het volgende:
Ik woon in het verkeerde land..... want ik val over het algemeen op brunette/zwart haar en beetje getint (mediterraans uiterlijk) en petite... dus liefst niet groter dan 1.70 en slank/klein gebouwd
Helaas is de gemiddelde Nederlandse vrouw 1.80 of nog langer... en heeft ze vaak een enorme voor en achtergevel...
they are HUGE
Ik ook niet. Maar het zou een hoop verklaren..quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij op lesbo's valt?
Oostblok zou ik naartoe gaan als ik jou was. Maar even, buiten de enkel uiterlijke kenmerken die je opnoemt? Is dat nou zo enorm belangrijk? Het zegt wel veel dat je dat verwacht, waar de rest van de posters vooral innerlijke karakteristieken oplepelen.quote:
Dodelijk saai. En dan het ambitiesausje om het op te leuken, wat dus gewoon betekent dat zij 3 halve dagen per week als bibliothecaresse mag bijverdienen terwijl de oma's om de beurt oppassen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:00 schreef Roi het volgende:
Die OP, wat een saaie vrouw moet dat zijn!
Ze verdiend het, die ¤ 4000 alleen krijg ze het niet!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:36 schreef pepu het volgende:
Dat we kunnen neuken als konijnen
Plus dat ze 4000¤
verdient!
Jij zoekt een secretaresse!! Met bennefits!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:44 schreef eleusis het volgende:
Grappig dat je dat zegt, want ik was 2 weken geleden in Rusland... en goddamn, daar zijn de vrouwen inderdaad bloedmooi!quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oostblok zou ik naartoe gaan als ik jou was. Maar even, buiten de enkel uiterlijke kenmerken die je opnoemt? Is dat nou zo enorm belangrijk? Het zegt wel veel dat je dat verwacht, waar de rest van de posters vooral innerlijke karakteristieken oplepelen.
Nooit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:58 schreef dick_laurent het volgende:
ja, en misschien ook een idee om eens de chocola te laten staan
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:44 schreef eleusis het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |