Ik zie hetquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Rustig volgens mij.
Ben je klus-vrij vanavond?
Volgens weekend al verhuizen las ik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zie het
Ja al isnog rekken vd ikea aan het in de kelder aan het zetten.
zelfde hier, heb net een hele dag lopen verhuizenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:54 schreef Ml-etje het volgende:* moe op bank zit, hoe is het hier?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens weekend al verhuizen las ik.
Heerlijk! Je bent er bijna nu...
Relatietherapie, laat dat maar zittenquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zelfde hier, heb net een hele dag lopen verhuizen
A-E heeft d'r ss pakketje binnen
yns heeft een kraai gehaakt
en de hele SC moet in relatietherapie
hierquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ohw!
Ik heb vandaag een FFSC Secret Santa pakje ontvangen.
[ afbeelding ]
Zo kwam het dus uit de doos waarin het aankwam, including de échte kerstboom mét lampjes op het pakketje vastgeplakt.
Die dozen komen wel joh.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
@AE volgend weekend ja en heb nog maar 2 dozen ingepaktoch ja maandag laatste dag werken en dan die 15 dozen die hier staan vullen en legen
Oooh wauw!quote:
Jawel komt goed.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die dozen komen wel joh.
Fijn dat je vrij bent tijdens de verhuisperiode.
Zou wel heel slopend zijn als je dan ook nog eens had moeten werken.
Nu heb je tenminste de tijd en gelegenheid om je nieuwe huis met sfeer in te wijden.
Dan mag het inderdaad wel eens een keer ja.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jawel komt goed.
Ik heb februari dit jaar voor het laatst 1 week vrij gehad.
Nu heb ik wel vanaf augustus 3 dagen gewerkt ipv 4 maar dan nog een echte vakantie heb ik niet gehad.
Dus mag wel eens (en das geen klacht hoor).
Staan we nou al in het lijstje?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo gaaf dat er mensen gewoon zichzelf aan de Secret Santa hebben toegevoegd!![]()
![]()
Alleen maar méér om uit te pakken donderdag!
Hoi Bamba.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:26 schreef Bamba het volgende:
Cat, leuke foto!! En wat een mooie kleding zeg!!!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan mag het inderdaad wel eens een keer ja.
En het komt absoluut niet over als klagen hoor.. jemig, je bent een bikkel hoe je het afgelopen maanden hebt weten vol te houden.![]()
Dat zou ik niet volhouden zonder gek te worden denk ik.![]()
Je hebt je vakantie meer dan dik verdiend, geniet er maar lekker van.
en dan denk ik nog... vakantie?? weinig uitrusten zal dat zijn met zo'n verhuis.
Ik heb iets gemistquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo gaaf dat er mensen gewoon zichzelf aan de Secret Santa hebben toegevoegd!![]()
![]()
Alleen maar méér om uit te pakken donderdag!
moet ik helpen met sjouwen? als ik toch bezig benquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]lief
![]()
Maar het went, je raakt ook een beetje afgestompt en je moet er niet teveel over nadenken.
Scheelt dat ik in mijn vorige baan 66 uur draaide van 6 tot 6
Denk dat ik de 20ste alles wel recht heb getrokken hoor dan de maandag voor de kerst nog inrichten en klaar.
We kunnen ook nog wel spullen in het oude huis laten staan tot 28 januari dus dat is ook handig.
Geen ideequote:Op zaterdag 12 december 2009 21:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Staan we nou al in het lijstje?
Ik zag dat Zwabber en A-E ook allebei een SS pakje binnen hebben en die deden in beginsel niet mee.quote:
Je hebt op dat moment geen andere keuze dan doorgaan en de wetenschap waar je het voor doet helpt natuurlijk ook wel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]lief
![]()
Maar het went, je raakt ook een beetje afgestompt en je moet er niet teveel over nadenken.
Scheelt dat ik in mijn vorige baan 66 uur draaide van 6 tot 6
Denk dat ik de 20ste alles wel recht heb getrokken hoor dan de maandag voor de kerst nog inrichten en klaar.
We kunnen ook nog wel spullen in het oude huis laten staan tot 28 januari dus dat is ook handig.
Ja dat had ik gevolgd maar er is dus niet bekend wie die pakjes verzonden heeft?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag dat Zwabber en A-E ook allebei een SS pakje binnen hebben en die deden in beginsel niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |