Ja he?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
Pagan!
*belangstelling voor foto*
Ing, je ava is cute
zie je die rode " haakjes rechtsboven een post?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:29 schreef trovey het volgende:
...Trouwens eens even een vraagje...kan iemand mij uitleggen hoe dat gaat met meerdere quots in een post zetten zoals bij Pagan hieroboven....ik snap nog steeds niet hoe dat werkt en wellicht zijn zo de Sc minder snel vol
Zien!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:10 schreef Pagan het volgende:
Hijg, puf, zweet, ik ben weer bijgelezen. Kerstkrans is in huis, morgen versieren en ophangen. Foto volgt bij voldoende belangstelling![]()
...
Die blauwe(althans hier) bedoel je....dus gewoon eerst de ene dan reageren en dan de volgende aanklikken en weer reageren......wacht even....quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
zie je die rode " haakjes rechtsboven een post?
als je daar op klikt komt hij in de quickreply en kun je dan praten en op nog een andere rode " klikken die komt er dan onder te staan
Ga naar OPTIES bovenaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:29 schreef trovey het volgende:
...Trouwens eens even een vraagje...kan iemand mij uitleggen hoe dat gaat met meerdere quots in een post zetten zoals bij Pagan hierboven....ik snap nog steeds niet hoe dat werkt en wellicht zijn zo de Sc minder snel vol
Edit: ver hierboven![]()
Als je geen rode aanhalingstekens hebt, dan moet je eerst even doen wat ik hierboven getypt hebquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Die blauwe(althans hier) bedoel je....dus gewoon eerst de ene dan reageren en dan de volgende aanklikken en weer reageren......wacht even.........
nee dan moet je even in je instellingen kijken bij (Quick)replyquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Die blauwe(althans hier) bedoel je....dus gewoon eerst de ene dan reageren en dan de volgende aanklikken en weer reageren......wacht even.........
dan moet je in je opties quickquote aanzettenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je bij de tab (Quick)reply in opties, zoals ik boven had getypt, alles op JA zet, dan staat zowel quickquote als quickreply aanquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
Moet ze wel ook quickquote aan hebben staan. QuickReply is niet genoeg.
En niet een oude layout gebruiken
Oh ik moest ze beide 'los' aanzetten, had wel al QuickReply maar niet QuickQuote ofzoquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je bij de tab (Quick)reply in opties, zoals ik boven had getypt, alles op JA zet, dan staat zowel quickquote als quickreply aan
Dude, hierboven geef ik een cursus heidendom voor dummies en jij reageert niet eens.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan moet je in je opties quickquote aanzetten
(opties -> quickreply -> quickquote aan
Mijn top is toch wel 35 graden, maar dan wil ik wel droge warmte en een lage luchtvochtigheid, anders houd ik het ook niet uit iddquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar ook weer niet te warm...25-30-35 graden en ik ben ook weg...nee 22-23 gradenis ideaal, warm genoeg om zonder jas rond te lopen en koel genoeg om niet laveloos op de bank te liggen.
Wehehehe.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dude, hierboven geef ik een cursus heidendom voor dummies en jij reageert niet eens.![]()
heb geen cursus nodigquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dude, hierboven geef ik een cursus heidendom voor dummies en jij reageert niet eens.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |