[..]
Bahbah.
Als je alles 24 uur hebt laten pruttelen is alles dezelfde kleur. Meestal kan ik de kruidnagels niet meer terug vinden en de laurierblaadjes ook niet, zit ik een half uur te zoeken om alles er uit te krijgen. Een poedertje is veel makkelijker vind ik en qua smaak merk ik dus echt geen verschil.
En nee ik kan geen wortels snijden, en al helemaal niet in zulke grote stukken. Ik heb op de verpakking gekeken en het enige wat ze doen is de uien verpakken onder gas (CO2) en verder zit er geen conserveermiddel bij of zo. Aqua smaak is het iets minder sterk dan een verse ui maar ja het gemak is wel veeeeeel groter. Enige wat wel zo is, is dat ik 4 grote uien kan kopen voor de prijs van 1 'voorgesnipperd' bakje. Het is dus duur, maar dat boeit me niet zo. Alles bij elkaar kost dit gerecht 10 euro en ik eet er 4 dagen van.
Ik doe tomatensaus alleen bij spaghetti (mijn spaghetti maak ik met gehakt). En ik kan geen tomatensaus maken, geen idee hoe dat moet. Ik doe altijd een kloddertje kerrie door mijn macaroni om de zoute smaak van de wortels een beetje tegen te gaan. En ik vind het ranzig.
En zoals ik al gezegd heb is het een Roemeens gerecht en ik durf dat macaroni te noemen.
Owwwww wacht.. laat me raden: jij bent weer zo'n held die alles af zit te zeiken zonder het eerst zelf te proberen. Oh nee nog mooier: in je volgende post ga je zeggen dat je het allang gemaakt hebt en dat ik dood moet. Aan mensen zoals jij hebben we echt wat hier in CUM. Bedankt voor je bijdrage!

[/quote]
Het komt er dus op neer dat je een kneus bend die niet kan koken en nu rare recepten gaat verzinnen
Leer jij nou maar koken
Op een dag drink je geen bier meer.
Dan drink je Grolsch!!