Tis Roemeens ja en het heet ragout eigenlijk...quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:27 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb nog nooit Macaroni gezien die er zo uitziet
Inderdaad, met een (grote) hoeveelheid kaas er over lijkt het me erg lekker.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:32 schreef eleusis het volgende:
Er missen nog flinke hoeveelheden kaas, maar verder:!
Jij hebt het originele topic duidelijk niet gelezenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:39 schreef Ringo het volgende:
Ja joh, flikker der maar lekker veel cheap-ass kaas overheen. Dan maakt het sowieso niet uit wat je klaarmaakt, alles smaakt hetzelfde.
Dan moet je ook niet verwachten dat te krijgen als je aan een Amerikaan macaroni vraagtquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:28 schreef Noin het volgende:
[..]
Tis Roemeens ja en het heet ragout eigenlijk...
Maar boeie! Uitproberen en dan pas commentaar geven
Sowieso draadjesvleesquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:54 schreef Nemephis het volgende:
Toch hoort dat draadjesvlees nog steeds niet in die macaroni thuis...
Ja echt he..quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:06 schreef captainkid het volgende:
Beetje zonde om dat draadjesvlees wat 2.5 uur heeft opgestaan te verpesten met ketchup..
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:24 schreef Klaploper het volgende:
Nou, net geprobeerd en het was niet te vreten!
Als jij het verschil tussen gehakt, kip of vlees in dat prutje niet merkt, dan is er echt wat mis met jequote:Op zaterdag 12 december 2009 17:20 schreef RobinOok het volgende:
Is dit niet gewoon wat half nederland al dagelijks kookt? Vlees met een zak gesneden groenten en dan pasta of rijst of krieltjes, samen gesudderd in een wok? En de variatie zit 'm in het zakkie groenten, italiaanse groenten, wokgroenten, soepgroenten of weet ik veel wat voor voorgesneden groenten ze allemaal verkopen. En oja, het vlees, dat verschilt natuurlijk ook. Sucadelapjes sudderen vind ik wel vrij bijzonder in dit geval. Al denk ik niet dat het veel uit zal maken voor het eindresultaat. Gehakt, kip, sudderlappen, het blijft een grote pan prut.
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken.
Maar dat is een andere discussiequote:Op zaterdag 12 december 2009 17:27 schreef RobinOok het volgende:
Ik zal misschien wel merken dat het gehakt, kip of sudderlappen zijn, maar het resultaat blijft gewoon dezelfde laffe, smaakloze, doodgekookte, karakterloze prut.
Ik heb de post om 15.22h online gezet en 1 uur later heb jij het al gegeten. Het duurt minimaal 3,5 uur voor dit gerecht klaar is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:24 schreef Klaploper het volgende:
Nou, net geprobeerd en het was niet te vreten!
Ja, hallo! Die pic heb ik net al gepost!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:46 schreef Noin het volgende:
[..]
Ik heb de post om 15.22h online gezet en 1 uur later heb jij het al gegeten. Het duurt minimaal 3,5 uur voor dit gerecht klaar is.
Nou hup, niet zeuren en eerst zelf maken voor je domme posts gaat plaatsen.
En met pics idd want ik vertrouw je niet.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:55 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ja, hallo! Die pic heb ik net al gepost!
Maar je kijkt er zo blij op, dus jij vond het lekker.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:55 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ja, hallo! Die pic heb ik net al gepost!
Ik heb vroeger gewoon geleerd dat ik altijd naar de camera moet lachen. Goede opvoeding noemen ze dat.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar je kijkt er zo blij op, dus jij vond het lekker.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:22 schreef Noin het volgende:
De vetrandjes kun je nu heel makkelijk weggooien. Gooi ook al het vet wat nog in de pan zit weg.
Daar ben ik het mee eens.quote:
Idd.quote:
Ik weet doorgaans mijn draadjesvlees wel lekkerder te bereiden, maar het zowel het thuisfront, als ik zijn wel toe aan een uitdaging als dit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:22 schreef Noin het volgende:
heel verhaal+ recept
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:07 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Ik weet doorgaans mijn draadjesvlees wel lekkerder te bereiden, maar het zowel het thuisfront, als ik zijn wel toe aan een uitdaging als dit.
Boodschappenlijstje ligt al klaar, morgen ff shoppen en een middagje kokkerellen!
Ben benieuwd.
Je bent gewaarschuwd..quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:07 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Ik weet doorgaans mijn draadjesvlees wel lekkerder te bereiden, maar het zowel het thuisfront, als ik zijn wel toe aan een uitdaging als dit.
Boodschappenlijstje ligt al klaar, morgen ff shoppen en een middagje kokkerellen!
Ben benieuwd.
Inderdaad.quote:
Geen idee wat ik er anders mee moet en ik hou niet van drassige of mega vette gerechten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:24 schreef Ringo het volgende:
Waarom pleur je al dat stoofvocht eigenlijk zomaar weg?
Ik snap ook niet dat dat niet apart gaat.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef Ringo het volgende:
Waarom kook je de PASTA (en flikker aub op met die ellebogies) niet apart, net als de groente?
De smaak interesseert je dus eigenlijk geen moer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:26 schreef Noin het volgende:
[..]
Geen idee wat ik er anders mee moet en ik hou niet van drassige of mega vette gerechten.
Aan het vlees zit smaak zat en uit de groenten komt erg veel vocht. Gewoon afgieten, de macaroni moet redelijk droog zijn vind ik.
Het ziet er idd zo uit op de foto dat er weinig smaak in zit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
De smaak interesseert je dus eigenlijk geen moer.
Dit geef je zelfs de kindjes in Afrika niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:59 schreef Ringo het volgende:
Die fotoserie ontneemt me sowieso alle goesting.
Wat een vieze moeder heb jij.quote:Op zondag 13 december 2009 00:04 schreef Mylene het volgende:
Mijn moeder deed altijd boterhamworst uit blik door de macaroni. Zo goor.
quote:Op zondag 13 december 2009 00:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat een vieze moeder heb jij.
ik kan je moeder wel een andere worst gevenquote:Op zondag 13 december 2009 00:04 schreef Mylene het volgende:
Mijn moeder deed altijd boterhamworst uit blik door de macaroni. Zo goor.
Volgens mij doet ie dat ook apart hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef Ringo het volgende:
Waarom kook je de PASTA (en flikker aub op met die ellebogies) niet apart, net als de groente?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:22 schreef Noin het volgende:
Nou ja dan de macaroni nog koken natuurlijk en door elkaar roeren.
Aschwin heeft hele fijne dingen. "Zijn" bolognesesaus ook.quote:Op zondag 13 december 2009 12:20 schreef Tezz het volgende:
Als het idee "pasta met draadjesvlees" je aanspreekt, kan ik je aanraden om eens een van de recepten van Aschwin uit te proberen.
Vooral de spaghetti met vleessaus is een aanrader!
Klopt, ik bedoelde: serveer. Of het vlees. Of de groente.quote:Op zondag 13 december 2009 12:01 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Volgens mij doet ie dat ook apart hoor.
[..]
Smac denk ik.quote:
Ik vermoed zoiets:quote:
Als je ons nou allemaal eens uitnodigt?quote:Op zondag 13 december 2009 17:12 schreef Noin het volgende:
Misschien moet het topic een keer opgeschoond worden door een modje die er alle comments van mensen die het zelf niet geprobeert hebben eruit haalt ....
Er zitten er een paar de zaak alleen maar aan het schijten te brengen.
Maak het gewoon eerst zelf eens en lever dan pas commentaar.
Ik heb het wel gemaakt, maar zoals ik eerder al zei: het was niet te vreten. Mooie regel trouwens, eerst zelf klaarmaken voordat je er over mag praten. Dan is CUL hartstikke dood.quote:Op zondag 13 december 2009 17:12 schreef Noin het volgende:
Misschien moet het topic een keer opgeschoond worden door een modje die er alle comments van mensen die het zelf niet geprobeert hebben eruit haalt ....
Als jij eerst eens ophield met het arrogante doormekkeren over je eigen keukenprinsesserij en serieus inging op de kritiek van sommigen hier, dan werd het topic nog wat.quote:Op zondag 13 december 2009 17:12 schreef Noin het volgende:
Ja, die bedoel ik.quote:Op zondag 13 december 2009 15:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vermoed zoiets:
[ afbeelding ]
Oh, jij (en een hoop anderen hier) maakt even uit wat voor TS en iedereen de juiste manier is.quote:
Moe je dat andere topic van haar eens lezen. Iedereen die commentaar over haar gerecht heeft heeft er geen verstand van en zij weet precies hoe het moet. Macaroni hoort met draadjesvlees en als je het anders doet ben je een cultuurbarbaar, aldus TS.quote:Op zondag 13 december 2009 17:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, jij (en een hoop anderen hier) maakt even uit wat voor TS en iedereen de juiste manier is.
Tief een end op, als TS het zo wil eten, dan eet ze het zo.
Dat heb ik gelezen, en daar postte ik ook dat het me niets leek, toen kwam ik in dit topic. Doet er niets aan af dat dat soort opmerkingen gewoon triest zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 17:57 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Moe je dat andere topic van haar eens lezen. Iedereen die commentaar over haar gerecht heeft heeft er geen verstand van en zij weet precies hoe het moet. Macaroni hoort met draadjesvlees en als je het anders doet ben je een cultuurbarbaar, aldus TS.
Al eet TS Bonzo Menubrokken.quote:Op zondag 13 december 2009 17:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, jij (en een hoop anderen hier) maakt even uit wat voor TS en iedereen de juiste manier is.
Tief een end op, als TS het zo wil eten, dan eet ze het zo.
Nee, kritiek heb ik niks op tegen, maar men moet niet denken dat de eigen manier de enige juiste is. Geldt verder niet alleen voor jou hoor, hebben wel meer mensen in CUL last van.quote:Op zondag 13 december 2009 18:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Al eet TS Bonzo Menubrokken.
Maar zij opent zelf een topic in CUL over haar favo gerecht, hm? Dan mag je ook kritiek verwachten. Of ben ik nu heel onredelijk?
Kwestie van formulering die je dwars zit. Misschien had ik moeten zeggen: op een manier die recht doet aan de smaak en kwaliteit van de afzonderlijke ingrediënten.quote:Op zondag 13 december 2009 18:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, kritiek heb ik niks op tegen, maar men moet niet denken dat de eigen manier de enige juiste is. Geldt verder niet alleen voor jou hoor, hebben wel meer mensen in CUL last van.
Je zit continu te trollen dude en je mag blij zijn dat hier niet gemod wordt. 10 posts van je en geen enkele keer komt er wat zinnigs uit. Alleen maar gezeik gezeik en nog meer gezeik.quote:
Blabla.quote:Op zondag 13 december 2009 23:46 schreef Supperboeren het volgende:
Mislukte nep kok,![]()
Waarom zou je in godsnaam dat lekkere vlees verneuken met die poeders?!!!
Gooi er wat kruidnagels en laurier bladeren bij!!!
Kan je zelf geen uien snijden ofzo?!
Of hou je van die geconserveerde troep?!
Waarom maak je geen lekker tomatensaus?
Dat is togh veel lekkerder dan die curry?
Leer een koken gast......
P.S.
Wie heeft die combie uitgekozen en durfde dat macaroni te noemen?
Daar is een hele simpele oplossing voor: steek de kruidnagelen in het laurierblaadje en je raakt ze niet meer kwijt. Of je steekt ze in een halve ui..quote:Op maandag 14 december 2009 07:40 schreef Noin het volgende:
Meestal kan ik de kruidnagels niet meer terug vinden en de laurierblaadjes ook niet, zit ik een half uur te zoeken om alles er uit te krijgen.
Er zal toch vast ook wel een uiensnijder bestaan voor niet zo'n grote prijs? Net zoiets als een knoflookpers. Heb je voor 1/4e prijs hetzelfde gemak praktisch. Lijkt me dat je dat er zo uit hebt.quote:Op maandag 14 december 2009 08:58 schreef Lienekien het volgende:
Je licht toch gewoon die grote lappen vlees uit de pan? Je hoeft helemaal niet de kruidnagels eruit te zoeken, die blijven wel achter in de pan.
Het lijkt me best het proberen waard, met draadjesvlees. Maar ik zou er nooit een zakje kant-en-klaar gesneden groenten door doen.
Een ui snijden is helemaal niet moeilijk. Lijkt me een mooie vaardigheid om eens op te gaan oefenen, TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |