Het ziet er idd zo uit op de foto dat er weinig smaak in zit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
De smaak interesseert je dus eigenlijk geen moer.
Dit geef je zelfs de kindjes in Afrika niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:59 schreef Ringo het volgende:
Die fotoserie ontneemt me sowieso alle goesting.
Wat een vieze moeder heb jij.quote:Op zondag 13 december 2009 00:04 schreef Mylene het volgende:
Mijn moeder deed altijd boterhamworst uit blik door de macaroni. Zo goor.
quote:Op zondag 13 december 2009 00:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat een vieze moeder heb jij.
ik kan je moeder wel een andere worst gevenquote:Op zondag 13 december 2009 00:04 schreef Mylene het volgende:
Mijn moeder deed altijd boterhamworst uit blik door de macaroni. Zo goor.
Volgens mij doet ie dat ook apart hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef Ringo het volgende:
Waarom kook je de PASTA (en flikker aub op met die ellebogies) niet apart, net als de groente?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:22 schreef Noin het volgende:
Nou ja dan de macaroni nog koken natuurlijk en door elkaar roeren.
Aschwin heeft hele fijne dingen. "Zijn" bolognesesaus ook.quote:Op zondag 13 december 2009 12:20 schreef Tezz het volgende:
Als het idee "pasta met draadjesvlees" je aanspreekt, kan ik je aanraden om eens een van de recepten van Aschwin uit te proberen.
Vooral de spaghetti met vleessaus is een aanrader!
Klopt, ik bedoelde: serveer. Of het vlees. Of de groente.quote:Op zondag 13 december 2009 12:01 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Volgens mij doet ie dat ook apart hoor.
[..]
Smac denk ik.quote:
Ik vermoed zoiets:quote:
Als je ons nou allemaal eens uitnodigt?quote:Op zondag 13 december 2009 17:12 schreef Noin het volgende:
Misschien moet het topic een keer opgeschoond worden door een modje die er alle comments van mensen die het zelf niet geprobeert hebben eruit haalt ....
Er zitten er een paar de zaak alleen maar aan het schijten te brengen.
Maak het gewoon eerst zelf eens en lever dan pas commentaar.
Ik heb het wel gemaakt, maar zoals ik eerder al zei: het was niet te vreten. Mooie regel trouwens, eerst zelf klaarmaken voordat je er over mag praten. Dan is CUL hartstikke dood.quote:Op zondag 13 december 2009 17:12 schreef Noin het volgende:
Misschien moet het topic een keer opgeschoond worden door een modje die er alle comments van mensen die het zelf niet geprobeert hebben eruit haalt ....
Er zitten er een paar de zaak alleen maar aan het schijten te brengen.
Maak het gewoon eerst zelf eens en lever dan pas commentaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |