Je bent gewaarschuwd..quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:07 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Ik weet doorgaans mijn draadjesvlees wel lekkerder te bereiden, maar het zowel het thuisfront, als ik zijn wel toe aan een uitdaging als dit.
Boodschappenlijstje ligt al klaar, morgen ff shoppen en een middagje kokkerellen!
Ben benieuwd.
Inderdaad.quote:
Geen idee wat ik er anders mee moet en ik hou niet van drassige of mega vette gerechten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:24 schreef Ringo het volgende:
Waarom pleur je al dat stoofvocht eigenlijk zomaar weg?
Ik snap ook niet dat dat niet apart gaat.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef Ringo het volgende:
Waarom kook je de PASTA (en flikker aub op met die ellebogies) niet apart, net als de groente?
De smaak interesseert je dus eigenlijk geen moer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:26 schreef Noin het volgende:
[..]
Geen idee wat ik er anders mee moet en ik hou niet van drassige of mega vette gerechten.
Aan het vlees zit smaak zat en uit de groenten komt erg veel vocht. Gewoon afgieten, de macaroni moet redelijk droog zijn vind ik.
Het ziet er idd zo uit op de foto dat er weinig smaak in zit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
De smaak interesseert je dus eigenlijk geen moer.
Dit geef je zelfs de kindjes in Afrika niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:59 schreef Ringo het volgende:
Die fotoserie ontneemt me sowieso alle goesting.
Wat een vieze moeder heb jij.quote:Op zondag 13 december 2009 00:04 schreef Mylene het volgende:
Mijn moeder deed altijd boterhamworst uit blik door de macaroni. Zo goor.
quote:Op zondag 13 december 2009 00:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat een vieze moeder heb jij.
ik kan je moeder wel een andere worst gevenquote:Op zondag 13 december 2009 00:04 schreef Mylene het volgende:
Mijn moeder deed altijd boterhamworst uit blik door de macaroni. Zo goor.
Volgens mij doet ie dat ook apart hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef Ringo het volgende:
Waarom kook je de PASTA (en flikker aub op met die ellebogies) niet apart, net als de groente?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:22 schreef Noin het volgende:
Nou ja dan de macaroni nog koken natuurlijk en door elkaar roeren.
Aschwin heeft hele fijne dingen. "Zijn" bolognesesaus ook.quote:Op zondag 13 december 2009 12:20 schreef Tezz het volgende:
Als het idee "pasta met draadjesvlees" je aanspreekt, kan ik je aanraden om eens een van de recepten van Aschwin uit te proberen.
Vooral de spaghetti met vleessaus is een aanrader!
Klopt, ik bedoelde: serveer. Of het vlees. Of de groente.quote:Op zondag 13 december 2009 12:01 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Volgens mij doet ie dat ook apart hoor.
[..]
Smac denk ik.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |