Als jij het verschil tussen gehakt, kip of vlees in dat prutje niet merkt, dan is er echt wat mis met jequote:Op zaterdag 12 december 2009 17:20 schreef RobinOok het volgende:
Is dit niet gewoon wat half nederland al dagelijks kookt? Vlees met een zak gesneden groenten en dan pasta of rijst of krieltjes, samen gesudderd in een wok? En de variatie zit 'm in het zakkie groenten, italiaanse groenten, wokgroenten, soepgroenten of weet ik veel wat voor voorgesneden groenten ze allemaal verkopen. En oja, het vlees, dat verschilt natuurlijk ook. Sucadelapjes sudderen vind ik wel vrij bijzonder in dit geval. Al denk ik niet dat het veel uit zal maken voor het eindresultaat. Gehakt, kip, sudderlappen, het blijft een grote pan prut.
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken.
Maar dat is een andere discussiequote:Op zaterdag 12 december 2009 17:27 schreef RobinOok het volgende:
Ik zal misschien wel merken dat het gehakt, kip of sudderlappen zijn, maar het resultaat blijft gewoon dezelfde laffe, smaakloze, doodgekookte, karakterloze prut.
Ik heb de post om 15.22h online gezet en 1 uur later heb jij het al gegeten. Het duurt minimaal 3,5 uur voor dit gerecht klaar is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:24 schreef Klaploper het volgende:
Nou, net geprobeerd en het was niet te vreten!
Ja, hallo! Die pic heb ik net al gepost!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:46 schreef Noin het volgende:
[..]
Ik heb de post om 15.22h online gezet en 1 uur later heb jij het al gegeten. Het duurt minimaal 3,5 uur voor dit gerecht klaar is.
Nou hup, niet zeuren en eerst zelf maken voor je domme posts gaat plaatsen.
En met pics idd want ik vertrouw je niet.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:55 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ja, hallo! Die pic heb ik net al gepost!
Maar je kijkt er zo blij op, dus jij vond het lekker.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:55 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ja, hallo! Die pic heb ik net al gepost!
Ik heb vroeger gewoon geleerd dat ik altijd naar de camera moet lachen. Goede opvoeding noemen ze dat.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar je kijkt er zo blij op, dus jij vond het lekker.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:22 schreef Noin het volgende:
De vetrandjes kun je nu heel makkelijk weggooien. Gooi ook al het vet wat nog in de pan zit weg.
Daar ben ik het mee eens.quote:
Idd.quote:
Ik weet doorgaans mijn draadjesvlees wel lekkerder te bereiden, maar het zowel het thuisfront, als ik zijn wel toe aan een uitdaging als dit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:22 schreef Noin het volgende:
heel verhaal+ recept
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:07 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Ik weet doorgaans mijn draadjesvlees wel lekkerder te bereiden, maar het zowel het thuisfront, als ik zijn wel toe aan een uitdaging als dit.
Boodschappenlijstje ligt al klaar, morgen ff shoppen en een middagje kokkerellen!
Ben benieuwd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |