Wat jij wel of niet geloofd van dit otpic interesseert mij niet. Ik wil gewoon de rest van mijn leven verderi n weelde leven. Al gaat het jaren duren voordat ik hier emotioneel overheen ben.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:17 schreef ShadyLane het volgende:
Ik zou in m'n handjes wrijven als ik vijftien jaar in weelde had kunnen leven zonder ervoor te hoeven werkenVerder geloof ik niet dat dit topic echt is.
Je vertrouwd niemand maar wel je ex dat hij je blijft sponsoren? Dat is natuurlijk een beetje raarquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:20 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Wat jij wel of niet geloofd van dit otpic interesseert mij niet. Ik wil gewoon de rest van mijn leven verderi n weelde leven. Al gaat het jaren duren voordat ik hier emotioneel overheen ben.
Hoe kan ik verder nou nog iemand vertrouwen?
En daar ging de volgende slok. In weelde leven ! Waar haal je het vandaan, je moet gewoon gaan werken voor de kost zoals veel andere Nederlanders.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:20 schreef thea.bol het volgende:
Ik wil gewoon de rest van mijn leven verderi n weelde leven. Al gaat het jaren duren voordat ik hier emotioneel overheen ben.
Gelukkig is er een groot verschil tussen wat jij wil en wat jij krijgtquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:20 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Wat jij wel of niet geloofd van dit otpic interesseert mij niet. Ik wil gewoon de rest van mijn leven verderi n weelde leven. Al gaat het jaren duren voordat ik hier emotioneel overheen ben.
Hoe kan ik verder nou nog iemand vertrouwen?
Daar dacht ik vannacht ook aan. Maar ik kan kop nu even niet meer zien gewoon. ik heb zin om zijn hele boel buiten de deur te flikkeren. Zijn cd's, zijn kleding, noem maar op.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:20 schreef sigme het volgende:
Ik zou zeggen, na uithuilen enzo, doe niks. Laat hem maar op een gegeven moment komen met initiatief om het probleem op te lossen.
Blijf ook niet te lang weg uit jullie huis, laat hem thuisloos zijn -ook al is dat bij haar.
Idealiter laat je hem met de brokken zitten. Getrouwd en al. Hij onderhoudt dan jou, en moet daarnáást zien rond te komen met z'n vriendin. En als ie dat niet trekt kan hij komen bedelen om een scheiding.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik vind ts maar lui. Die secretaresse was tenminste bereid om er hard voor te werken. Ook in haar vrije tijd.
Doenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:22 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Daar dacht ik vannacht ook aan. Maar ik kan kop nu even niet meer zien gewoon. ik heb zin om zijn hele boel buiten de deur te flikkeren. Zijn cd's, zijn kleding, noem maar op.
Ik zou het niet kunnen verdragen als ik in ONS bed slaap en hij zou naast me komen liggen. Mijn maag draait zich om.
Ik ben nog nooit getrouwd geweest en heb ook voor mijn zoon nooit alimentatie gevraagd/ontvangen, dus nee, ik heb zelf geen ervaring met dit soort zaken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:17 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Heb jij ervaring met dit soort zaken?Ik wil eerst weten wat ik kan krijgen, voordat ik uberhaupt iets met hem hierover ga bespreken. Ik weet gewoon niet goed wat mijn rechten zijn. Een advocaat kan me dat wel vertellen, ja.
Please je neemt het toch niet serieus hequote:Op zaterdag 12 december 2009 15:20 schreef sigme het volgende:
Ik zou zeggen, na uithuilen enzo, doe niks. Laat hem maar op een gegeven moment komen met initiatief om het probleem op te lossen.
Blijf ook niet te lang weg uit jullie huis, laat hem thuisloos zijn -ook al is dat bij haar.
Idealiter laat je hem met de brokken zitten. Getrouwd en al. Hij onderhoudt dan jou, en moet daarnáást zien rond te komen met z'n vriendin. En als ie dat niet trekt kan hij komen bedelen om een scheiding.
Misschien kan ze de man van een ander afpakken, een 60-jarige directeur oid? Moet ze eventueel wel eerst als secretaresse gaan werken en dat werken was nou net het punt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:21 schreef karr-1 het volgende:
En daar ging de volgende slok. In weelde leven ! Waar haal je het vandaan, je moet gewoon gaan werken voor de kost zoals veel andere Nederlanders.
Als ik zo'n wijf had zou ik ook vreemdgaanquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:24 schreef thea.bol het volgende:
ik heb zo'n zin dat hij hiervoor moet bloeden. Ik wil alles halen wat er te halen valt.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan ze de man van een ander afpakken, een 60-jarige directeur oid? Moet ze eventueel wel eerst als secretaresse gaan werken en dat werken was nou net het punt.
nou het huis zal ik hem in ieder geval laten verkopen. Dat geld is voor de helft van mij.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:24 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit getrouwd geweest en heb ook voor mijn zoon nooit alimentatie gevraagd/ontvangen, dus nee, ik heb zelf geen ervaring met dit soort zaken.
Ik heb me pas wel de tranen in m'n broek gelachen toen een bekende na een hele smerige echtscheiding, waarin zij een onmogelijke alimentatie-eis neerlegde en in afwachting van de rechtzaak ook geld over de balk smeet alsof het zand in de woestijn was, van de rechter de uitspraak kreeg dat ze voor zichzelf helemaal niets kreeg en maar weer in haar eigen onderhoud moest gaan voorzien, haar ene minderjarige kind de alimentatie rechtstreeks zou krijgen en voor het jongste kind de alimentatie in natura zou krijgen. Ze krijgt dus letterlijk geen cent.
En ja, dat na 20 jaar huwelijk en 3 kinderen.... maar ook omdat er zonodig "kaalgeplukt" moest worden.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan ze de man van een ander afpakken, een 60-jarige directeur oid? Moet ze eventueel wel eerst als secretaresse gaan werken en dat werken was nou net het punt.
Wat een goed idee 14.gifquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij ervoor gewerkt dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:25 schreef thea.bol het volgende:
[..]
nou het huis zal ik hem in ieder geval laten verkopen. Dat geld is voor de helft van mij.
Ik zou willen dat jij ging bloeden, van het werken.... ga ook gelijk terug naar de viva of de libelle!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:24 schreef thea.bol het volgende:
ik heb zo'n zin dat hij hiervoor moet bloeden. Ik wil alles halen wat er te halen valt.
vind je het gek, lui wezenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:09 schreef thea.bol het volgende:
Wat een klote opmekringen allemaal hier zeg.
ze vindt af en toe een dinertje op tafel zetten ook werkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij ervoor gewerkt dan?
Blablabla, bel nou eerst maar eens een advocaat.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:25 schreef thea.bol het volgende:
[..]
nou het huis zal ik hem in ieder geval laten verkopen. Dat geld is voor de helft van mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |