Heel soms opeens 3G, maar dat kiest hij volgens mij automatischquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:29 schreef Adelante het volgende:
Heb je 3G bereik of gewoon normaal GSM signaal?
Eckte bazen doen aan telepathie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen met een mobiel.
Echte bazen bellen met een banaan.![]()
Je hebt echt helemaal gelijk, Wi-Fi, GPS, 5MP camera. Wat moet ik ermee?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:29 schreef Ensaf het volgende:
Dan wil je een mobiel die alles kan, en kom je d'r achter dat 'ie niet goed kan bellen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen met een mobiel.
quote:
Je moet toch ergens heen als je een beetje vrij wilt wonen en niet bij mensen zoals jij?quote:
Zet je 3G eens uit dan als he het niet gebruikt, dan zoekt je GSM alleen het normale netwerk en moet je weer goed bereik hebbenquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:30 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Heel soms opeens 3G, maar dat kiest hij volgens mij automatisch
Als ik bij me vader ben(in de stad) heb ik altijd 3G, alleen dat gebruik ik toch niet![]()
Even kijkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zet je 3G eens uit dan als he het niet gebruikt, dan zoekt je GSM alleen het normale netwerk en moet je weer goed bereik hebben
Waarom staat dit niet in de top10 van de top2000??quote:
Beschouw je jezelf niet als mens dan ? Hmmmquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:33 schreef Apebeer het volgende:
[..]
![]()
Vodafone Blox
[..]
Je moet toch ergens heen als je een beetje vrij wilt wonen en niet bij mensen zoals jij?![]()
Echt bazen hebben een peilzender in hun lul, en tracken zo alle kutjes uit de buurt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen met een mobiel.
Geen idee, ik ken het nu een paar jaar en de opbouw, het ritme, de melodie, de tekst, ik ben elke keer weer geroerd en gelukkig als ik het hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Waarom staat dit niet in de top10 van de top2000??
geniale tekst ookquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken het nu een paar jaar en de opbouw, het ritme, de melodie, de tekst, ik ben elke keer weer geroerd en gelukkig als ik het hoor
Do you know why my penis crossed the roaaad?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:42 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Echt bazen hebben een peilzender in hun lul, en tracken zo alle kutjes uit de buurt.
En ik maar denken dat ik een 'echte' baas was.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:42 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Echt bazen hebben een peilzender in hun lul, en tracken zo alle kutjes uit de buurt.
Hij is 2e handsquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom nog een Samsung Omnia halen als er ook een Omnia 2 is ?
Daarom, knal hem die top 2000 inquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
geniale tekst ook
It's a real live mama and papa phone,
a brother and sister and a dogaphone,
a grandpa phone and a grammophone too! Oh yeah!
Omdat hij geld nodig hadquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmmmm, waarom zou iemand hem willen verkopen?
Echte bazen hoeven niet "outbound" te communiceren, de mensen komen maar naar de baas toequote:
Baas.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:13 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
![]()
Ring ring ring ring ring ring ring!
My cellular bananular phooooooooonequote:Op zaterdag 12 december 2009 13:13 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
![]()
Ring ring ring ring ring ring ring!
En heb je meer bereik?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:15 schreef Apebeer het volgende:
Naja ik had dus zo'n kutprogramma geinstalleerd en die bleek niet te werken.
Na wat beter zoeken heb ik het uitgeschakeld in het instellingen menu
Bij me vader hele tijd 5 streepjes(100%)quote:
Echte bazen bellen met de diepvriesquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen met een mobiel.
Gekookt eitje ftwquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Echte bazen bellen met de diepvries
Échte bazen, bellen met een diepgevroren diepvries in een banaan!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Echte bazen bellen met de diepvries
Heb je tt wel gelezen??quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:42 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |