Maar toch bedankt! We zijn er gewoon zonder reserveren heen gegegaan, en het is helemaal goed gekomenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:45 schreef La_Guiri het volgende:
Hmm, het is vandaag 8 oktober dus een beetje te laat![]()
Wat heb je zoal gedaan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:52 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wat een prachtige stad! Ik k0m net terug en heb er 5 heerlijke dagen beleefd! Heerlijk weer...heerlijk eten...prachtige dingen gezien!
Reina S0fia bez0cht met haar prachtige m0derne kunst!!!; lange wandeling gemaakt en gepicknickt in Retir0 Park (prachtig!); veel gewandeld d00r de stad en pleintjes en kerken bez0cht (waar0nder de kerk v00r de zieken waar we t0evallig binnenliepen maar die erg bijz0nder bleek te zijn); Mercad0 San Miguel; Paleis Real en de kathedraal ernaast; natuurlijk in tapasbarretjes gegeten en sangria gedr0nken; bust0ur d00r de stad en heerlijk 0p terrasjes gezeten! Dat waren gel00f ik wel de meeste dingenquote:
Sol staat inderdaad wel zo'n beetje bekend als het uitgaansdistrict van Madrid. In Malasaña zit ook het een en ander.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:17 schreef Douwe het volgende:
Rond Puerta del Sol liggen wel een aantal leuke bars en andere uitgaansgelegenheden. Vooral het stuk tussen Puerta del Sol, het Koninklijk Paleis en het Plaza Mayor zit vol met leuke barretjes en eventueel discotheken. Iets meer naar het noorden vind je de ietwat ranzig homobuurt
Verder is er nog de wijk vlak achter de Arc de Triomphe waar je leuk kunt uitgaan. Verschil met het Puerta del Sol gebied is dat het hier een stukje goedkoper is, en de gelegenheden zijn over het algemeen wat kleiner.
Ach, het is allemaal hetzelfde concept. In Barcelona heb je ook al een Arco del Triunfo.quote:
Rome heeft er meerdere, maar zo raakt het off topic.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:53 schreef Douwe het volgende:
[afbeelding]
Ter illustratie
Elke zichzelfrespecterende stad lijkt wel een Arc te hebben... zo snel uit mn hoofd weet ik ook New York en Rome nog, die er een hebben
M'n vriend is een tijdje geleden met een busje + aanhanger naar Madrid gereden. 's Middags weg gegaan, overnacht in een hotel in Frankrijk waar ze de volgende ochtend vroeg weggingen en toen waren ze 's avonds laat in Madridquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:06 schreef highway101 het volgende:
hmmm niemand blijkbaar... Het is een kleine 2000km rijden.
Gewoon omdat je graag met de auto wilt? Anders kan ik je aanraden een vlucht te boeken (bijvoorbeeld via Virgin-express (.com) of Vueling (.com), die zijn heel goedkoop namelijk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:37 schreef highway101 het volgende:
Is er wel eens iemand met de auto naar Madrid gereden? Ik zit erover te denken...
Ik vond het koninklijk paleis erg mooi!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:01 schreef Elefes het volgende:
[..]
Gewoon omdat je graag met de auto wilt? Anders kan ik je aanraden een vlucht te boeken (bijvoorbeeld via Virgin-express (.com) of Vueling (.com), die zijn heel goedkoop namelijk.
Nog een paar dagen, en dan ga ik ook een paar dagen naar Madrid!
Ik begrijp dat een van de musea daar de moeite waard is, iemand nog tips voor aparte/bijzondere kerken/kathedralen of andere gebouwen die erg de moeite waard zijn?
En misschien iets van een tram of bus die door een groot deel van de stad gaat?
Is de dierentuin de moeite waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |