Hmm oke, jullie staan er niet op, maar ik geef jullie het voordeel van de twijfel. Mooie foto trouwensquote:
Hadden ze daar normaal eten of moest je telkens een stapel pancakes oid nemen?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh nee, dan is het een beetje uit de richting. Wij ontbeten elke dag bij een tent op de hoek van Broadway en 99th, of ergens daaromtrent.
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat je onder normaal eten verstaat, maar wat het ontbijt betreft hadden ze bijvoorbeeld omelet, roerei, toast, wafels, melk of yoghurt met ontbijtgranen, dat soort dingen. Ook pancakes ja. Met blueberries.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hadden ze daar normaal eten of moest je telkens een stapel pancakes oid nemen?
Wat vond je d'r van? Het is één van de weinige cd's die ik dit jaar de moeite van het kopen waard vond.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:32 schreef Frollo het volgende:
Empire of the Sun
Goed plan. Neem ik alleen m'n hawaiishirt mee.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:17 schreef NoCigar het volgende:
Ik was van plan het grootste deel van de warme kleren daar te kopen.
Online shopping.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:15 schreef Gellius het volgende:
De teerbeminde heeft allemaal lekkere warme kleren gekocht net, maar daar ben ik niet aan toe gekomen, wegens ziek. Hrmz.
Zita Swoon vind je toch ook wel leuk? Spinvis deed een half nummer, dat had jij zelfs moeten trekken.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:58 schreef ShadyLane het volgende:
Okee, okee, Tom Barman kan ik best hebben, dus ik trek de geplande kotssmileys weer in.
Afijn, ik heb mijn afspraken voor vanochtend maar geannuleerd. Dit is geen doen. Vanmiddag maar eens bekijken of er weer een beetje te rijden valt.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:46 schreef k_man het volgende:
Ik hoop dat ik morgen normaal kan autorijden. Het verkeer loopt altijd compleet vast als iemand een sneeuwvlokje gesignaleerd heeft. Ik heb maar een poolautootje van het werk gereserveerd - mijn eigen scheurijzer ga ik niet aan die chaos blootstellen.
Ik begreep dat er een strijd gaande is tussen diverse natuurijsbanen m.b.t. de vraag wie de eerste wedstrijd mag organiseren.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:42 schreef Gellius het volgende:
Ik ga straks naar Friesland.
Ik heb weinig tot geen teevee gekeken de afgelopen week. Is het woord "schaatskoorts" al gevallen eigenlijk? Vast wel. De hysterie is permanent in dit land.
In Friesland is het chaos. In Groningen ook. Geen bussen of taxi's, treinen stapvoets. Ik ben zelf ook stapvoets naar mijn werk gestapt.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:42 schreef Gellius het volgende:
Ik ga straks naar Friesland.
Ik heb weinig tot geen teevee gekeken de afgelopen week. Is het woord "schaatskoorts" al gevallen eigenlijk? Vast wel. De hysterie is permanent in dit land.
ijs en weder dienende
. Tegen die tijd moeten ze de boel toch wel weer een beetje
op de rails hebben
, zou je denken.
Eh nee, het is toch ècht West End Avenue hoor.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:38 schreef Frollo het volgende:
Ik zat al te denken: wtf is West End Avenue? Maar het is dus 11th.
quote:Eleventh Avenue originates in the Meatpacking District in the West Village neighborhood, near the corner of West 14th Street, and runs uptown (northward) until its intersection with West 59th Street, where West End Avenue begins.
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Reken er maar niet op. Het blijft hier tot zeker morgenmiddag zo doorsneeuwen.
Nou, ik had in het vliegtuig alleen de eerste drie nummers gehoord en dat bleken toen ik eenmaal de cd had aangeschaft ook de leukste te zijn. Maar niet onaardig.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef dwerg het volgende:
[..]
Wat vond je d'r van? Het is één van de weinige cd's die ik dit jaar de moeite van het kopen waard vond.
Van mijn belastingcentenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Okee mensen, geen paniek, de kinderbijslag is aangevraagd.
Komaan, het is krapaan het einde van de wereld niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:13 schreef Lienekien het volgende:
Dat is fijn, maar dat Gellius vanmiddag naar Drachten gaat, baart me grote zorgen.
En dan morgen door naar Holwerd?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
Komaan, het is krapaan het einde van de wereld niet.
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan morgen door naar Holwerd?
Wees gerust, je hoeft mijn kind niet te subsidiëren. Ik denk dat ik er een iPhone van ga kopen.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:20 schreef Gellius het volgende:
[..]
Van mijn belastingcenten. Ik eis een omgangsregeling met Ivan.
Ik begreep dat er behoefte was aan een gastouder...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:20 schreef Gellius het volgende:
[..]
Van mijn belastingcenten. Ik eis een omgangsregeling met Ivan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |