Na een tijdje smelt je pas vast, maar daarvoor wil je wel weg hoor dus echt vast staan heb je geen last van.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:51 schreef Againzender het volgende:
Sta je niet vast door de sneeuw, sta je vast omdat je trein in de hens staat
Mijn vriendin woont in 5 stedenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:54 schreef Kaneel het volgende:
Mooi, m'n vriendin woont in Leeuwarden en Utrecht en ik wilde via Amersfoort met de trein. Kans word steeds kleiner verdomme.
Fuck, dan is het spoor zometeen ook nog bevroren door bluswater.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:56 schreef superdexx het volgende:
ag bekijk het positief.. ze krijgen het in elk geval niet koud in die trein
tot de brandweer met water gaat gooien dan
Ze doven het met keukenzout, dubbele werkingquote:Op donderdag 17 december 2009 10:57 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Fuck, dan is het spoor zometeen ook nog bevroren door bluswater.
Hehe, toch nog een lach vandaag. Danku!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:58 schreef winkelhaak2002 het volgende:
Erg rigoureuze manier om het spoor ijs / sneeuwvrij te maken..
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:58 schreef winkelhaak2002 het volgende:
Erg rigoureuze manier om het spoor ijs / sneeuwvrij te maken..
Aan hij die woont in Knokke, Brugge en Kortrijkquote:Op donderdag 17 december 2009 10:54 schreef Kaneel het volgende:
Mooi, m'n vriendin woont in Leeuwarden en Utrecht en ik wilde via Amersfoort met de trein.
Hermanquote:Op donderdag 17 december 2009 11:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aan hij die woont in Knokke, Brugge en Kortrijk
Weet u wel dat u woont in drie steden tegelijk?
Hermanquote:Op donderdag 17 december 2009 11:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aan hij die woont in Knokke, Brugge en Kortrijk
Weet u wel dat u woont in drie steden tegelijk?
Hehe, nee gas stroomt dus het zou niet in de leiding moeten slaan. En het beste is om de kraan dicht te draaien.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:26 schreef winkelhaak2002 het volgende:
Goed, Amersfoort is straks dus ook van de kaart geveegd? Of slaat die vlam niet in de leidingen bij zo'n gaslek?
Het zou boven de Brouwersstraat moeten zijn. Da's het fietstunneltje tussen Soesterkwartier en centrum (ter plekke van het nieuwe Akzo kantoor).quote:Op donderdag 17 december 2009 11:34 schreef Superher0 het volgende:
Vriend van mij werkt 2 kantoren verder maar hij kan niets zien. Waarschijnlijk aan de kant van de stadsring.
neem ik een keer mijn camera mee naar het werk vliegt er iets in de fik net nadat ik de trein heb gepakt. Nu maar hopen dat ik thuis kan komen vanavond want de NS kennende zal het wel een tijdje duren voordat alles weer in orde is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |