Exactement.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Echte kenners weten dat het het lekkerste bier is
Jij komt zeker uit het oosten?quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Echte kenners weten dat het het lekkerste bier is
Nou... lang verhaalquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit het oosten?
Hm. Dat zou dus je slechte keuze voor bier kunnen verklaren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou... lang verhaal
Maar ik woon er nu wel ja
quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm. Dat zou dus je slechte keuze voor bier kunnen verklaren.
Omdat het simpelweg niet lekker is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom vinden zoveel mensen Grolsch niet lekker?
Naja, het lijkt me een feit dat Heineken minder smaak heeft dan Grolsch.quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat het simpelweg niet lekker is.
Aha, ken ik niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iron Maiden - Fear of the Dark.
Heineken is ook niet bepaald mijn bierquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, het lijkt me een feit dat Heineken minder smaak heeft dan Grolsch.
Fail, realnipples.com werkt nie!quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:05 schreef Ezechielk het volgende:
Eigenlijk vind ik ook wel tieten in dit topic thuishoren.
Bij deze dus:
[ afbeelding ]
Damn,quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iron Maiden - Fear of the Dark.
Wat is jouw bier dan wel?quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heineken is ook niet bepaald mijn bier
Sorryquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar
Verder nog wel wat van Creed, Seether en Staind
quote:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik alleen nog maar Hertog Jan, Palm en speciaalbier drinkquote:
Dat zwarte haar vind ik niks, haar lichaam is wel inderdaad om van te kwijlen.quote:
* Ezechielk eensch isquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Blijft een heerlijk nummer
Kan ik me ook heeeeeeeel goed in vindenquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik alleen nog maar Hertog Jan, Palm en speciaalbier drink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |