Exactement.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Echte kenners weten dat het het lekkerste bier is
Jij komt zeker uit het oosten?quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Echte kenners weten dat het het lekkerste bier is
Nou... lang verhaalquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit het oosten?
Hm. Dat zou dus je slechte keuze voor bier kunnen verklaren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou... lang verhaal
Maar ik woon er nu wel ja
quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm. Dat zou dus je slechte keuze voor bier kunnen verklaren.
Omdat het simpelweg niet lekker is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom vinden zoveel mensen Grolsch niet lekker?
Naja, het lijkt me een feit dat Heineken minder smaak heeft dan Grolsch.quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat het simpelweg niet lekker is.
Aha, ken ik niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iron Maiden - Fear of the Dark.
Heineken is ook niet bepaald mijn bierquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, het lijkt me een feit dat Heineken minder smaak heeft dan Grolsch.
Fail, realnipples.com werkt nie!quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:05 schreef Ezechielk het volgende:
Eigenlijk vind ik ook wel tieten in dit topic thuishoren.
Bij deze dus:
[ afbeelding ]
Damn,quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iron Maiden - Fear of the Dark.
Wat is jouw bier dan wel?quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heineken is ook niet bepaald mijn bier
Sorryquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar
Verder nog wel wat van Creed, Seether en Staind
quote:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik alleen nog maar Hertog Jan, Palm en speciaalbier drinkquote:
Dat zwarte haar vind ik niks, haar lichaam is wel inderdaad om van te kwijlen.quote:
* Ezechielk eensch isquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Blijft een heerlijk nummer
Kan ik me ook heeeeeeeel goed in vindenquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik alleen nog maar Hertog Jan, Palm en speciaalbier drink
Ik zou het er wel op kunnen, wat jij?quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat zwarte haar vind ik niks, haar lichaam is wel inderdaad om van te kwijlen.
Leuke foto ezelgiegie
Liever er inquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou het er wel op kunnen, wat jij?
Dan is de grolsch in de OP je vergevenquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan ik me ook heeeeeeeel goed in vinden
quote:
Ja tuurlijk, dat is ook het punt niet. Ik vind het alleen wel een zeer groot pluspunt als er een bepaalde uitstraling in het gezicht zit. Bijvoorbeeld een "do" vind ik echt iets hebben wat haar geil maakt.....quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou het er wel op kunnen, wat jij?
Goeie zaakquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan is de grolsch in de OP je vergeven
Ilse de Lange, zoals ze eruit zag in het Glazen Huis vorig jaarquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat is ook het punt niet. Ik vind het alleen wel een zeer groot pluspunt als er een bepaalde uitstraling in het gezicht zit. Bijvoorbeeld een "do" vind ik echt iets hebben wat haar geil maakt.....
Ergens heb je daar inderdaad een punt. Do heeft inderdaad zoiets van 'Oeh, die zou ik zeker doen'quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat is ook het punt niet. Ik vind het alleen wel een zeer groot pluspunt als er een bepaalde uitstraling in het gezicht zit. Bijvoorbeeld een "do" vind ik echt iets hebben wat haar geil maakt.....
Ilse is inderdaad een supergoed voorbeeld van wat ik bedoel, wat een geile dame is dat zeg, en vooral haar accent....Alleen al de gedachte dat ze kreunt in het "fries" of wat het ook isquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ilse de Lange, zoals ze eruit zag in het Glazen Huis vorig jaar
Da's Twentsquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ilse is inderdaad een supergoed voorbeeld van wat ik bedoel, wat een geile dame is dat zeg, en vooral haar accent....Alleen al de gedachte dat ze kreunt in het "fries" of wat het ook is
Het lijkt er wel op ja.quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:14 schreef Ezechielk het volgende:
Trouwens, zijn wij de enige vannacht?
quote:
Ben er wel eens geweestquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Was jij niet ooit een vaste klant in het Goedemorgen topic bedenk ik mij net?
Ja hier hebben we het nu over Ilse, dus ik wil graag picca'squote:Op zaterdag 12 december 2009 04:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
![]()
Je vergat het slotje, in dat andere topic
Ik bedenk me opeens dat ik in de war ben met Guitarist.nlquote:
Mja, word wel vaker met hem verwardquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik bedenk me opeens dat ik in de war ben met Guitarist.nl
Die ogenquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:20 schreef rene90 het volgende:
Hmm die foto's zijn niet echt "puur", ik wil gewoon de onschuldige Ilse.
[ afbeelding ]
Die kuiltjes
Die nicks ookquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, word wel vaker met hem verward
quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch weer zo'n klote foto.
Nog maar een kuiltjesfoto dan maar?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]waarom gaat het over haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
Daar lijkt ze op een Down-syndroom persoonquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Nog maar een kuiltjesfoto dan maar?
[ afbeelding ]
Omdat jij over haar begon.quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waarom gaat het over haar?
ILSE!quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waarom gaat het over haar?
dat klinkt prima.quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat jij over haar begon.
is zij nieuw?quote:
ik heb me net al afgetrokken, ik heb niet meer zo'n zin.quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga jij maar over haar heen dan
nee serieus, dat weet ik niet.quote:
Ok. Wel klaargekomen op je zusje?quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik heb me net al afgetrokken, ik heb niet meer zo'n zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |