Zwijg elitaire racist.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:53 schreef IHVK het volgende:
Ik bemerk toch enige bipolaire conceptualisaties in dit topic.
En het klopt ook nogquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:53 schreef IHVK het volgende:
Niets tegen jou hoor, er bestaat een kans dat je VWO aan zou kunnen, ik ken je niet, maar dat "je hebt een grote bek en bent zelfverzekerd". Echt een grappig bericht.quote:
Uh, ok.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niets tegen jou hoor, er bestaat een kans dat je VWO aan zou kunnen, ik ken je niet, maar dat "je hebt een grote bek en bent zelfverzekerd". Echt een grappig bericht.
Doe eens niet zo Mohamed Enait-achtigquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:53 schreef IHVK het volgende:
Bedoel trouwens niet dat je het niet kan zijn, maar kom op, het is internet.quote:
Zij is meer dan twee keer zo jong en ze komt zo over dat ze iig meer dan twee keer zoveel gelezen en geleerd heeft als ik,en dat vind ik lief, zo`n persoon was ik ookquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niets tegen jou hoor, er bestaat een kans dat je VWO aan zou kunnen, ik ken je niet, maar dat "je hebt een grote bek en bent zelfverzekerd". Echt een grappig bericht.
Waarom praat je toch altijd over beschermingquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
moet ik je weer tegen jezelf in bescherming nemen?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
moet ik je weer tegen jezelf in bescherming nemen?
Zegt de militante cultus van de eigenheid in operationeel desconstructieve simpelziel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah de Aboriginal geest van de supranationaal diversificatie is hier weer bezig.
De witte patriarch is er ook weer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo Mohamed Enait-achtig.
Ik doe alsof.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef siddha het volgende:
[..]
Zij is meer dan twee keer zo jong en ze komt zo over dat ze iig meer dan twee keer zoveel gelezen en geleerd heeft als ik,en dat vind ik lief, zo`n persoon was ik ook
Ben jij nu ongeveer 40?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef siddha het volgende:
[..]
Zij is meer dan twee keer zo jong en ze komt zo over dat ze iig meer dan twee keer zoveel gelezen en geleerd heeft als ik,en dat vind ik lief, zo`n persoon was ik ook
Jij wint.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zegt de militante cultus van de eigenheid in operationeel desconstructieve simpelziel.
Je bent slaag onwaardig. If any zou IHVK me bijstaan omdat we een verwend nest meer eens wat edep bijbrengen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom praat je toch altijd over bescherminghet is internet, tenzij Triggershot me komt slaan en jij een grote, sterke man bent.
Hmm, het inlandse geest van de bovennationale vermeerdering van soorten, is hier weer bezigquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah de Aboriginal geest van de supranationaal diversificatie is hier weer bezig.
Je kunt ook gewoon puur stront zijn he.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn puurheid, vieze mix.
38quote:
Verwend nest? Ok ik doe dom, maar jij geeft alleen maar onzin antwoorden. "Je bent Burakius' buurmeisje, nuff said". "Verwend nest". "Ik kom uit m'n ouders". Alsof het wat uitmaakt dat ik z'n buurmeisje ben en verwend nest... lolquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent slaag onwaardig. If any zou IHVK me bijstaan omdat we een verwend nest meer eens wat edep bijbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |