abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75539890
Net terug van een "feestje". Ben lekker aangeschoten en liep met een groepje mee de stad in welke uitging. Ik had er weinig zin in want uitgaan in almere is gewoon een beetje saai. Dus ik ging lekker turkse pizza halen dan maar Zodra ik die tent binnenloop zitten er 3 kaaskoppen iets over me muts te zeggen, whatever. 1tje is duidelijk de baas en is echt o zo stoer wat ie over me zegt en ik draai me om, en gelijk is het persoonlijk. Ze begonnen al gelijk over in elkaar slaan hoe grappig het ook mocht zijn. ik had zoiets van whatever maar wel aankijken en gewoon mee in discussie gaan. Totdat de turkse pizzaboer en z'n maatje zeiden dat ze moesten dimmen. Natuurlijk grote bek terug, en dat pikte de pizzaboer niet.

Op een gegeven moment hadden ze hun naar buiten gewerkt, 1tje was een mietje die bleef duidelijk buiten beschouwing. Maar 1tje was duidelijk dronken en was boos omdat die turkse gast hem aanraakte.
quote:
raak me niet aan, niet aanraken vriend. ik maak je dood blabla

Deze haalde uit op een typische dronken manier, en flikkerde op de grond. Die turkse gast schopte hem geloof ik(zwaar terecht, wat een kankerlijertje was dat).

Verder nog wat gebrawl maar niks noemenswaardigs, die maat van hem begon te janken over 2 tegen 1 wat niet het geval was, die 2de gast duwde die andere alleen maar een beetje weg om het te sussen.

Uiteindelijk liepen ze weg en kreeg ik eindelijk m'n turkse pizza

Klacht:

Stoere jongens die dronken heel stoer ruzie zoeken maar ge owned worden door turkse pizza boeren.

Antiklacht:

Turkse pizza net lekker weggewerkt achter me pc'tje
Ik ben geen michielos wannabe

En ja ik stond er bij en ik keek ernaar, 4 vs 3 en eigenlijk was het al echt niet meer boeiends voor me. Pas als het uit de hand gelopen had ik er denk ik bijgesprongen maar dit soort dingen lopen vrijwel altijd zo.

Ik bedoel, ik deed een dikke steven seagal en ik brak die kneuzerige gastje hun vingers etc, ik doe krav maga vechtsportkampen jwz.
pi_75539906
wanabe michelos
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_75539925
Turkse pizza.

Goed topic.
//
pi_75539936
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:14 schreef 3keernix het volgende:
wanabe michelos
Feyenoord Rotterdam
pi_75539956
ik was waarschijnlijk niet zo mild geweest TS.
Normaal gesproken ben ik een rustige jongen maar drunken brawlers maken mij woest ..
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_75539981
Toch besloot je om je snel uit de voeten te maken en de pizza mee te nemen naar huis, een echte baas had em rustig daar opgegeten
foto van je muts trouwens?
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:21:02 #7
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_75540015
Je moet Turken één ding wel nageven en dat is dat er niet mee te fucken valt. Bazen.
This isn't even my final form.
pi_75540065
Wie is er nu al om 1 uur terug van een feestje.
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:26:16 #9
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_75540090
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:21 schreef Levolution het volgende:
Je moet Turken één ding wel nageven en dat is dat er niet mee te fucken valt. Bazen.
Ze stinken vaak. Da`s niet zo bazig.
Turken zijn Wannabee Italians.
pi_75540123
Nu heb ik trek in shoarma/kebab.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_75540254
Daarom bezorgen! Geen gezeur met wannabee's die de boel provoceren.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_75540271
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:36 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Daarom bezorgen! Geen gezeur met wannabee's die de boel provoceren.
TS moet bang zijn om zelfs pizza te halen bij de buurtzaak??
Geen
pi_75540315
Je hebt paupers ontmoet!! Welkom in nederland!
Ik ben johan, aangenaam.
pi_75540323
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:21 schreef Levolution het volgende:
Waarom zou je Turken dat moeten nageven? Ik vind je opmerking onnodig generaliserend en kwetsend.
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:41:47 #15
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_75540353
Turkse pizza boer? Hoe verbouw je die zooi?
  zaterdag 12 december 2009 @ 02:47:14 #16
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_75541430
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:16 schreef Jep. het volgende:
Turkse pizza.

Goed topic.
  zaterdag 12 december 2009 @ 03:33:28 #17
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_75541918
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:40 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Waarom zou je Turken dat moeten nageven? Ik vind je opmerking onnodig generaliserend en kwetsend.
Ja dus? Het is alweer vrijdagnacht, moet jij niet dronken in de Porsche van je pa rondrijden?
pi_75541930
De meeste Turruken kennen mij dan weer als een rustige jongen maar ze moeten niet aan mijn broodje snipperschaap komen want dan breekt acuut de pleuris uit.
  zaterdag 12 december 2009 @ 03:39:33 #19
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_75541962
Waar ging je je pizza halen?
pi_75542001
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:39 schreef Strijkplank. het volgende:
Je hebt paupers ontmoet!! Welkom in nederland!
Helaas barst het daar van. Ik merk in de weekends ook vaak dat regelmatig blank volk erg irritant wordt met drank op. Goed dat die eigenaar van die winkel je geholpen heeft! Klasse!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_75542007
Paupers? in Almere?
Onmogelijk, dat is een stad met klasse en allure.
  zaterdag 12 december 2009 @ 03:46:23 #22
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_75542015
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 03:43 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Helaas barst het daar van. Ik merk in de weekends ook vaak dat regelmatig blank volk erg irritant wordt met drank op. Goed dat die eigenaar van die winkel je geholpen heeft! Klasse!
De blanke Nederlander met de witte pet en het voetbaalsjaaltje is de nieuwe Marokkaan.
pi_75542056
quote:

[..]

en op sommige momenten zijn ze niet meer blank??
Geen
pi_75542066
quote:

[..]

We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_75542075
Redelijk standaard verhaaltje en herkenbaar ja. Eerst krijg je binnen mot met de dronken blanke jeugd, om vervolgens buiten mot te krijgen met de Marokkaanse en Turkse nuchtere hangjeugd. Altijd lachen als je zin hebt om flink wat patsen te verkopen
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_75542101
Dus degene die niet wilde vechten noem je een mietje. Flinke vent hoor, je verdient wat je krijgt.
anonieme razernist
pi_75542112
wie zijn stoerder? marokkanen of turken?

vreemd genoegen vechten de twee nooit tegen elkaar....
Geen
pi_75542114
Herkenbaar . Domme tokkie boeren.

Gelukkig nu al Pink Floyd luisterend van mijn friet speciaal aan het genieten alvorens te gaan slapen.

"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_75542121
Klacht: je post die onderaan een pagina komt te staan
  zaterdag 12 december 2009 @ 04:07:11 #30
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_75542158
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 04:01 schreef Opzet__ het volgende:

Duidelijk dat jij nooit buiten komt.
pi_75542215
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 04:07 schreef Levolution het volgende:

[..]

Duidelijk dat jij nooit buiten komt.
wat heeft dat te maken met marokanen en turken?
Of kijken ze eerst naar mij voordat ze hun eigen gedrag bepalen?
Geen
pi_75542252
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 04:01 schreef Opzet__ het volgende:

Turken zijn hariger en hebben raki, dus die zijn stoerder.
pi_75542265
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 03:55 schreef Choad het volgende:
Redelijk standaard verhaaltje en herkenbaar ja. Eerst krijg je binnen mot met de dronken blanke jeugd, om vervolgens buiten mot te krijgen met de Marokkaanse en Turkse nuchtere hangjeugd. Altijd lachen als je zin hebt om flink wat patsen te verkopen
Ik heb zelden last van marokkaanse of turkse jeugd eigenlijk. Op uitgaansavonden/nachten zijn het 9 van de 10 keer bezopen blanken die de boel verzieken. Om kotsmisselijk van te worden.
pi_75542274
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 04:01 schreef Disavowed het volgende:
Herkenbaar . Domme tokkie boeren.

Gelukkig nu al Pink Floyd luisterend van mijn friet speciaal aan het genieten alvorens te gaan slapen.

PF is altijd goed
pi_75542296
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 04:20 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Ik heb zelden last van marokkaanse of turkse jeugd eigenlijk. Op uitgaansavonden/nachten zijn het 9 van de 10 keer bezopen blanken die de boel verzieken. Om kotsmisselijk van te worden.
quote:
Op maandag 16 november 2009 01:14 schreef Shnees het volgende:
[ afbeelding ]

Hier is het allemaal al redelijk schoongemaakt.. Toen wachtte ik tot de dokter eraan kwam om het te hechten etc... Valt op zich wel mee wat voorn diepe snee het is.. Tis meer die ellende die dit hele gedoe mij bezorgt..

Owja.. ik kan ook al niet meer me krachttraining doen met die arm voorlopig.. Das kut dus...
Hoop maar dat je niet zoiets meemaakt tijdens dat uitgaan...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen
pi_75542309
quote:

[..]

Misschien ruik je naar schaap, daar worden ze week van.
pi_75542357
quote:

[..]

Ik zie jou nochtans hele nachten op FOK! bivakkeren, daar zijn het inderdaad 9 van de 10 keer bezopen blanken die de boel verzieken en heb je bijzonder weinig last van de Marokkaanse of Turkse hangjeugd. Ik kan je echter uit ervaring vertellen, dat wanneer je buiten komt en bij nachte het centrum van een stad aandoet, deze eerdergenoemde hangjeugd vaak voor overlast zorgt waardoor een placide sfeer al bij voorbaat lastig is om te waarborgen. Uiteraard is het zo dat deze lui het klaarblijkelijk nodig lijken te vinden de normaliter vrolijk ingestelde blanke jeugd hun pret te ontnemen door onnodige uittartingen jegens hun persoon te doen !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75542391
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 04:32 schreef Choad het volgende:

[..]

Ik zie jou nochtans hele nachten op FOK! bivakkeren, daar zijn het inderdaad 9 van de 10 keer bezopen blanken die de boel verzieken en heb je bijzonder weinig last van de Marokkaanse of Turkse hangjeugd. Ik kan je echter uit ervaring vertellen, dat wanneer je buiten komt en het centrum van een stad aandoet, deze eerdergenoemde hangjeugd vaak voor overlast zorgt waardoor een placide sfeer al bij voorbaat lastig is om te waarborgen. Uiteraard is het zo dat deze lui het klaarblijkelijk nodig lijken te vinden te normaliter vrolijk ingestelde blanke jeugd hun pret te ontnemen door onnodige uittartingen jegens hun persoon te doen !
SPOILER
GELUL !!!!!!!!!!!! Jij bent vast zo'n PVV stemmer die alles wat moslim is slecht vindt, maar je kunt net zoveel 'troll' plaatjes plaatsen als je wilt... de ervaring hier is dat je 's nachts (en ik woon in een grote stad) vooral last hebt van bezopen blank tuig en vele malen minder van 'allochtonen'. Gooi er nog maar een 'troll'plaatje tegenaan, maar het verandert niets aan het feit dat bezopen blanken vooral overlast bezorgen. Het valt me sowieso op dat de omgang met gewone moslims veel relaxter gaat dan met blanken, die (zoals jij) veelal hun mening al klaar hebben en alles wat moslim is afkeuren. Dat blijkt ook nu weer, aangezien je mijn berichten als 'troll' probeert neer te zetten. Ik heb liever dat ik jou nooit meer zie op messageboards, want jij draagt bij aan het haatzaaien wat op dit moment gaande is in dit land.
pi_75542400
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 04:24 schreef Opzet__ het volgende:

[..]

[..]

Hoop maar dat je niet zoiets meemaakt tijdens dat uitgaan...
SPOILER
Het is "m'n arm gesneden".
pi_75542409
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 04:37 schreef scanman1 het volgende:

[..]

GELUL !!!!!!!!!!!! Jij bent vast zo'n PVV stemmer die alles wat moslim is slecht vindt, maar je kunt net zoveel 'troll' plaatjes plaatsen als je wilt... de ervaring hier is dat je 's nachts (en ik woon in een grote stad) vooral last hebt van bezopen blank tuig en vele malen minder van 'allochtonen'. Gooi er nog maar een 'troll'plaatje tegenaan, maar het verandert niets aan het feit dat bezopen blanken vooral overlast bezorgen. Het valt me sowieso op dat de omgang met gewone moslims veel relaxter gaat dan met blanken, die (zoals jij) veelal hun mening al klaar hebben en alles wat moslim is afkeuren. Dat blijkt ook nu weer, aangezien je mijn berichten als 'troll' probeert neer te zetten.
Ik ben een blanke neger uit Amsterdam Zuid-Oost, dus ik weet niet wat je komt praten. Dit toont wel duidelijk aan dat jij een troll bent trouwens . Ik weet niet waarom je mij classificeert als iemand die alles afkeurt wat moslim is. Ik heb religie in dit topic nog niet een keer aangehaald en vraag me zeer sterk af waarom jij over moslims begint. Ik heb geen idee welke geloofsovertuiging de Turken en Marokkanen hebben waar ik het over heb. Dat is ook totaal niet relevant in dit geval. Ik zou dit probleem in verband willen brengen met sociaal-economische omstandigheden van deze mensen, niet met religie! Verblijd ons eens door te zeggen in welke grote stad je woont?
SPOILER
Edit: met blanke neger bedoel ik uiteraard dat ik blank ben maar volledig geïntegreerd, niet dat ik een 'wigger' ben ofzo

[ Bericht 2% gewijzigd door Choad op 12-12-2009 04:47:46 ]
  zaterdag 12 december 2009 @ 04:50:47 #41
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_75542428
Ja, hier in het Oosten hebben de meeste shoarmazaken ook last van dronken (blanke) Nederlanders, die op de één of andere manier niet tegen drank kunnen, en dus beginnen te schreeuwen, de eigenaren irriteren en zich onbeschoft gedragen. Het zijn over het algemeen ook vaak van die boeren die niet normaal lahmacun of döner kunnen uitspreken. Ik ken een Turkse eigenaar (Remzi) die er zo gek van werd dat hij (mede) daardoor stopte met zijn shoarmazaak, en nu een broodjeszaak (bakerstreet) in Utrecht is begonnen.
pi_75542435
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 04:42 schreef Choad het volgende:

[..]

Ik ben een blanke neger uit Amsterdam Zuid-Oost, dus ik weet niet wat je komt praten. Dit toont wel duidelijk aan dat jij een troll bent trouwens . Ik weet niet waarom je mij classificeert als iemand die alles afkeurt wat moslim is. Ik heb religie in dit topic nog niet een keer aangehaald en vraag me zeer sterk af waarom jij over moslims begint. Ik heb geen idee welke geloofsovertuiging de Turken en Marokkanen hebben waar ik het over heb. Dat is ook totaal niet relevant in dit geval. Ik zou dit probleem in verband willen brengen met sociaal-economische omstandigheden van deze mensen, niet met religie! Verblijd ons eens door te zeggen in welke grote stad je woont?
SPOILER
Rot eens op met dat troll plaatje ja! Alsof een mens die het niet met jou eens is meteen een troll is. Dan heb je het echt te hoog in je bol. Je hebt gelijk als je zegt dat de allochtonen in een bepaalde positie worden gedrongen door de kansen die ze vooral NIET krijgen in dit land. Als je er over nadenkt wat allochtonen - en op dit moment vooral moslims - meemaken in dit land dan is iedere vorn van woede gewoon te begrijpen. Ze worden behandeld alsof ze zelf persoonlijk in de twin towers zijn gevlogen of Theo van Gogh hebben vermoord. En alsof dat allemaal nog niet genoeg is is er nu ook nog een politieke partij die waarschuwt dat alles wat moslis is, gevaarlijk is. Lekker generaliseren, maar het schijnt dat veel van het klootjesvolk erin trapt. Ik meld alleen even dat mijn ervaring met 'allochtonen' héél anders is dan veel (vooral) PVV stemmers iedereen graag willen doen geloven. Ik ga liever om met veel moslims die ik persoonlijk ken dan met veel zeurende, racistische blanke Nederlanders. Erg hè. Maar hou nu die troll foto maar voor je, want je moet toch eens leren dat er mensen zijn die NIET hetzelfde denken als jij.
pi_75542456
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 04:53 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Rot eens op met dat troll plaatje ja! Alsof een mens die het niet met jou eens is meteen een troll is. Dan heb je het echt te hoog in je bol. Je hebt gelijk als je zegt dat de allochtonen in een bepaalde positie worden gedrongen door de kansen die ze vooral NIET krijgen in dit land. Als je er over nadenkt wat allochtonen - en op dit moment vooral moslims - meemaken in dit land dan is iedere vorn van woede gewoon te begrijpen. Ze worden behandeld alsof ze zelf persoonlijk in de twin towers zijn gevlogen of Theo van Gogh hebben vermoord. En alsof dat allemaal nog niet genoeg is is er nu ook nog een politieke partij die waarschuwt dat alles wat moslis is, gevaarlijk is. Lekker generaliseren, maar het schijnt dat veel van het klootjesvolk erin trapt. Ik meld alleen even dat mijn ervaring met 'allochtonen' héél anders is dan veel (vooral) PVV stemmers iedereen graag willen doen geloven. Ik ga liever om met veel moslims die ik persoonlijk ken dan met veel zeurende, racistische blanke Nederlanders. Erg hè. Maar hou nu die troll foto maar voor je, want je moet toch eens leren dat er mensen zijn die NIET hetzelfde denken als jij.
Je moet niet agressief worden als een troll niet succesvol is. Dat is het moment in je terug te trekken en naar een ander topic te gaan om het daar nog eens te proberen.

Wat je in deze post omschrijft, lijkt vooral op jezelf te slaan. Generaliseren lijkt jouw credo te zijn wanneer ik zo eens een inzage doe in een schare van je berichten op dit forum. Ik rep nog geen woord over religie of ik word geclassificeerd als een moslimhatende PVV-stemmer. Het is niet erg, maar ik hoop dat je er wel van leert. Je mist duidelijk visie, zoals nagenoeg iedereen in dit land en dat is ook geen ramp! Het zou je echter wel sieren wanneer je af en toe eens afwijkt van de door jou ingeslagen weg om het ook eens van en andere kant te bekijken, ik hoop dat je dan wat meer begrip krijgt voor iedereen in onze samenleving en niet alleen voor allochtone minderheden ! Welterusten

Speciaal voor jou:

pi_75542496
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 05:03 schreef Choad het volgende:

[..]

Je moet niet agressief worden als een troll niet succesvol is. Dat is het moment in je terug te trekken en naar een ander topic te gaan om het daar nog eens te proberen.

Wat je in deze post omschrijft, lijkt vooral op jezelf te slaan. Generaliseren lijkt jouw credo te zijn wanneer ik zo eens een inzage doe in een schare van je berichten op dit forum. Ik rep nog geen woord over religie of ik word geclassificeerd als een moslimhatende PVV-stemmer. Het is niet erg, maar ik hoop dat je er wel van leert. Je mist duidelijk visie, zoals nagenoeg iedereen in dit land en dat is ook geen ramp! Het zou je echter wel sieren wanneer je af en toe eens afwijkt van de door jou ingeslagen weg om het ook eens van en andere kant te bekijken, ik hoop dat je dan wat meer begrip krijgt voor iedereen in onze samenleving en niet alleen voor allochtone minderheden ! Welterusten

Speciaal voor jou:

[ afbeelding ]
Leuk.... Je reageert exact zoals ik verwacht had. Hoe vaker je tegen een simpel persoon zegt dat hij een plaatje niet meer moet plaatsen, deste vaker hij het zal blijven doen. Jij voldoet exact aan die verwachting. Geeft verder niet, maar het toont wel aan met wat voor figuur ik te maken heb. veel school je je vast niet gehad hebben
Blijf lekker geloven in je eigen ideeen en blijf lekker geloven dat het kwaad van de allochtonen komt... wie weet kun je nog lekker slapen ook 's nachts. Wat ik niet hoop trouwens. Hopelijk lig je echt wakker met een schuldgevoel, want dat zou wel erg gepast zijn. Em dat geldt voor iedereen die alles wat allochtoon is over één kam scheert. Ik kan maar 1 ding adviseren: EMIGREREN!!!

En voor de rest als reactie op al jouw voorgaande berichten;
pi_75542530
keturr keturr
pi_75542543
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 04:39 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Het is "m'n arm gesneden".
Het is niet mijn topic sukkel, en ik kan niet de hyperlink tekst aanpassen wat je in de spoiler ziet... {zucht}
Geen
pi_75544290
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:18 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Toch besloot je om je snel uit de voeten te maken en de pizza mee te nemen naar huis, een echte baas had em rustig daar opgegeten
foto van je muts trouwens?
Ja! Waarom daar, er was niemand behalve die turken. Weetje hoe saai.
De muts in kwestie:
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:24 schreef Platina het volgende:
Wie is er nu al om 1 uur terug van een feestje.
Lees. De rest ging uit en dat is boooring in Almere. Dus ik ging lekker turkse pizza halen.
pi_75544342
Turkse pizza is wel lekker
pi_75544378
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 04:50 schreef AryaMehr het volgende:
Ja, hier in het Oosten hebben de meeste shoarmazaken ook last van dronken (blanke) Nederlanders, die op de één of andere manier niet tegen drank kunnen, en dus beginnen te schreeuwen, de eigenaren irriteren en zich onbeschoft gedragen. Het zijn over het algemeen ook vaak van die boeren die niet normaal lahmacun of döner kunnen uitspreken. Ik ken een Turkse eigenaar (Remzi) die er zo gek van werd dat hij (mede) daardoor stopte met zijn shoarmazaak, en nu een broodjeszaak (bakerstreet) in Utrecht is begonnen.
Goed te eten daar.
  zaterdag 12 december 2009 @ 11:33:59 #50
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_75544430
Shoarmatentuitbater had die kerel met die muts er al veel eerder moeten uitzetten.

Dan washet ook niet zo uit de hand gelopen.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_75547064
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 05:14 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Leuk.... Je reageert exact zoals ik verwacht had. Hoe vaker je tegen een simpel persoon zegt dat hij een plaatje niet meer moet plaatsen, deste vaker hij het zal blijven doen. Jij voldoet exact aan die verwachting. Geeft verder niet, maar het toont wel aan met wat voor figuur ik te maken heb. veel school je je vast niet gehad hebben
Blijf lekker geloven in je eigen ideeen en blijf lekker geloven dat het kwaad van de allochtonen komt... wie weet kun je nog lekker slapen ook 's nachts. Wat ik niet hoop trouwens. Hopelijk lig je echt wakker met een schuldgevoel, want dat zou wel erg gepast zijn. Em dat geldt voor iedereen die alles wat allochtoon is over één kam scheert. Ik kan maar 1 ding adviseren: EMIGREREN!!!

En voor de rest als reactie op al jouw voorgaande berichten;
Falende trolls die zichzelf niet meer in de hand hebben veranderen in obvious trolls

[ Bericht 2% gewijzigd door Choad op 12-12-2009 13:36:19 ]
  zaterdag 12 december 2009 @ 17:09:06 #52
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_75552686
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:24 schreef Batsiaan het volgende:

[..]

De muts in kwestie:
[ afbeelding ]
Met zo'n muts verdien je klappen.
pi_75555653
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:09 schreef Levolution het volgende:

[..]

Met zo'n muts verdien je klappen.
  zaterdag 12 december 2009 @ 19:07:03 #54
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_75556197
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 04:37 schreef scanman1 het volgende:

Ik ben 2,5 maand geleden overvallen door marokkanen (groningen).
Maarja, dat zal wel weer een uitzondering zijn hé? Neemt niet weg dat er nog (nog wel) altijd meer autochtonen dan allochtonen in NL wonen.

En sja, maakt niet uit of je zwart of wit bent, drank maakt menig mens helaas toch agressief.
pi_75556350
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:14 schreef Batsiaan TS het volgende:
Net terug van een "feestje". Ben lekker aangeschoten en liep met een groepje mee de stad in welke uitging. Ik had er weinig zin in want uitgaan in almere is gewoon een beetje saai. Dus ik ging lekker turkse pizza halen dan maar Zodra ik die tent binnenloop zitten er 3 kaaskoppen iets over me muts te zeggen
Hier ben ik gestopt met lezen..
  zaterdag 12 december 2009 @ 19:12:10 #56
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_75556359
Mensen die überhaupt anderen gaan toeschreeuwen in een shoarmatent
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_75557275
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:11 schreef ukker het volgende:

[..]

Hier ben ik gestopt met lezen..
Waarom ?
pi_75557805
Fok!en na het uitgaan/zuipen

Toch iets meer zuipen jonguh.
Roken is lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties