Ja hoor, toch nog honger natuurlijk, na die miniatuurpizza van vanavond. Nu dus een dikke mok thee, 2 boterhammen met tomatensaus, mozzarella, ui en rucola uit de oven. En dan...
[ Bericht 16% gewijzigd door renzell op 12-12-2009 03:25:33 ]
Nu ik dit topic zie bedenk ik me dat ik idd nog moet ontbijten Hahahaha Magoed, zo kopje thee met een broodje gok ik. Vanavond simpel; patatjes met een hamburger en wat groente. Morgen kispareribs met rijstsalade en kroepoek en satesaus
I never look back, darling. It distracts from the now. ♥
Zojuist als lunch oliebollen gegeten op de schaatsbaan. Vanavond iets met pasta. Nog geen idee wat. Misschien een goede carbonara (in het Piet-topic zag ik net een simpel doch lekker recept) met tomatensalade en ciabatta met knoflookboter.
Net broccolisoep op, of was het meer mosterdsoep? Nou ja erg lekker iig.
Vanavond fajita's.
Morgen irish stew
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ik at alleen vandaag. En ben aan het werk, dus het moest snel. Een Pangasius in stukjes in de pan geflikkerd. Daarbij een zak Oosterse wokgroenten (rode ui, tauge, peultjes, Chinese kool en paksoi) gemikt. Pittige Chinese roerbaksaus er doorheen en klaar is Klara. Vijf minuten. Het was nog lekker ook!