Boefjequote:Op zaterdag 12 december 2009 11:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Glaasje ranja, had ik opeens zin in.
receptje?quote:Op zondag 13 december 2009 12:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Staat nu op om over 5 uur te worden gegeten, gestoofde lamsbout
heb je'm dan eerst in de oven gestopt?quote:Op zondag 13 december 2009 13:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Een combinatie van dit http://www.parool.nl/paro(...)terde-lamsbout.dhtml
met
http://www.smulweb.nl/1353677/koken/recept/Irish-stew
Heb de bout mooi heel gehouden en nu in bouillon en guinuss laten stoven, dus geen witte wijn.
Wel inkepingen gemaakt en daar knoflook en verse rozemarijn in gestopt.
Ben benieuwd
Nee, ipv de oven gewoon in de pan op het fornuis met vlamverdelerquote:Op zondag 13 december 2009 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb je'm dan eerst in de oven gestopt?![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 12:31 schreef Shark.Bait het volgende:
Net een paar mais boterhammen op met pindakaas
quote:Op maandag 14 december 2009 12:37 schreef motorbloempje het volgende:Soulmate
dat heb ik ook op (wel met wat sambal)
me 2quote:Op maandag 14 december 2009 17:58 schreef Remqo het volgende:
Boerenkool met worst en spekkies, dat past wel bij het koude weer
Is er eigenlijk ook een drankvrije variant hiervan? Ivm kinderen..... Ik vind het wel heel erg lekker, maar eigenlijk nooit meer geprobeert omdat er alcohol doorheen gaat.quote:Op maandag 14 december 2009 20:05 schreef -Mellow- het volgende:
Oja, voor het toetje heb ik tiramisu gemaakt.
Dan laat je de alcohol toch gewoon wegquote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef Parlay het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ook een drankvrije variant hiervan? Ivm kinderen..... Ik vind het wel heel erg lekker, maar eigenlijk nooit meer geprobeert omdat er alcohol doorheen gaat.
Kan, maar ik vind juist dat zompige van geweekte langevingers lekker.quote:Op maandag 14 december 2009 20:18 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Dan laat je de alcohol toch gewoon weg
Van alleen koffie worden de lange vingers ook wel zachtquote:Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef Parlay het volgende:
[..]
Kan, maar ik vind juist dat zompige van geweekte langevingers lekker.
Geef de kinderen ijs, en maak een echte tiramisuquote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef Parlay het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ook een drankvrije variant hiervan? Ivm kinderen..... Ik vind het wel heel erg lekker, maar eigenlijk nooit meer geprobeert omdat er alcohol doorheen gaat.
gewoon een sabayon maken en dat bij de mascarpone voegen, verdampt een groot gedeelde van de alcohol... moet dan toch geen probleem meer zijn?quote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef Parlay het volgende:
[..]
En de kinderen drukquote:Op maandag 14 december 2009 20:55 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Van alleen koffie worden de lange vingers ook wel zacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |