Dat had niets te maken met de bocht ruim nemen, want dat gebeurt enorm vaak, maar met het veel te laat terugkeren in de eigen baan. En dat deed Kato veel sneller.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:16 schreef Thomas B. het volgende:
Ik zeg DQ voor Kato. Hij nam zn bocht net zo ruim als Wennemars gisteren.
Ik durf te stellen dat de indoorbanen de mondalisering van het schaatsen sterk heeft doen toenemen. Kijk eens wat er nu meedoet aan een WK of OS en welke landen in 1987 of er voor meededen aan een groot toernooi.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
Ja joh, laten we biathlon, snowboarden en andere wintersporten in het kader van de vernieuwing/modernisering maar ook voortaan naar een hal verplaatsen. Kunnen 'we' als Nederland eindelijk ook eens meedoen.
Moet nu denken aan de Amerikaan die bij de laatste ronde op kop lag. Maar toen op het bord van de schutter naast hem ging schieten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:17 schreef Leatherface het volgende:
Vroeger schoten ze tijdens biathlon op ballonnetjes i.p.v. schietschijven.
Dat was toch bij gewoon schietenquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet nu denken aan de Amerikaan die bij de laatste ronde op kop lag. Maar toen op het bord van de schutter naast hem ging schieten.
Langlaufen naar een indoorhal verplaatsen.... Zul je zien dat daar de Ethopiërs ook iedereen zijn kont gaan schoppen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:17 schreef Leatherface het volgende:
Vroeger schoten ze tijdens biathlon op ballonnetjes i.p.v. schietschijven.
Vroeger hadden we toppers uit Noorwegen Zweden Finland en Oostenrijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat de indoorbanen de mondalisering van het schaatsen sterk heeft doen toenemen. Kijk eens wat er nu meedoet aan een WK of OS en welke landen in 1987 of er voor meededen aan een groot toernooi.
Bokko, Haugli, Poutala, Koskela.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger hadden we toppers uit Noorwegen Zweden Finland en Oostenrijk.
Waar zijn die gebleven ?
Dat gebeurt never nooit niet. Daarnaast is het onmogelijk om langlaufen, biathlon enz. naar binnen te verhuizen, dus het slaat gewoon nergens op. Ook al weet ik dat je het maar bedoelt om iets aan te geven, maar het slaat gewoon nergens op.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Langlaufen naar een indoorhal verplaatsen.... Zul je zien dat daar de Ethopiërs ook iedereen zijn kont gaan schoppen.
Die landen zijn achterop geraakt. Hoewel Noorwegen nog redelijk meedoet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar zijn die gebleven ?
en Roger Schneider!quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Bokko, Haugli, Poutala, Koskela.
Russen, Oostenrijkers, Zweden, Noren, Amerikanen, Oost-Duitsers.... Enige wat er nu is bijgekomen zijn de aziaten maar die laten hun kop op de langere afstanden niet zien.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat de indoorbanen de mondalisering van het schaatsen sterk heeft doen toenemen. Kijk eens wat er nu meedoet aan een WK of OS en welke landen in 1987 of er voor meededen aan een groot toernooi.
De Noren doen nog mee, de Zweden waren al in verval toen Gustafson nog meedeed. Op Hadschieff na heeft Oostenrijk niet zoveel toppers gehad volgens mij.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar zijn die gebleven ?
Sablikova niet vergeten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Enige wat er nu is bijgekomen zijn de aziaten maar die laten hun kop op de langere afstanden niet zien.
Ik weet het. Maar ik ben er nog steeds enigszins verbolgen overquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat had niets te maken met de bocht ruim nemen, want dat gebeurt enorm vaak, maar met het veel te laat terugkeren in de eigen baan. En dat deed Kato veel sneller.
Ja en dan ieder land met één schaatser.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Sablikova niet vergeten.
Drie of vier landen winst, qua internationalisering. Als je het nuchter bekijkt.
Het is niet onmogelijk. Je verandert het karakter van de sport mee, maar hé, dat is nu met het schaatsen ook gebeurt. Indoorhallen zijn geweldig geweest voor Nederland (waar altijd gezeik is met het weer) en records maar dat er amper meer buiten wordt gereden vind ik jammer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat gebeurt never nooit niet. Daarnaast is het onmogelijk om langlaufen, biathlon enz. naar binnen te verhuizen, dus het slaat gewoon nergens op. Ook al weet ik dat je het maar bedoelt om iets aan te geven, maar het slaat gewoon nergens op.
Dat begint ook steeds meer te komen hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Russen, Oostenrijkers, Zweden, Noren, Amerikanen, Oost-Duitsers.... Enige wat er nu is bijgekomen zijn de aziaten maar die laten hun kop op de langere afstanden niet zien.
Korea heeft vier of vijf goede sprinters. Japan en China ook meerderen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en dan ieder land met één schaatser.
Kennen we Stensjemet Stensen Sjöbrent Storholt nog ?
En terecht, dat is hun terrein ook niet. Inhoud hoort bij lange en stevig gebouwde westerlingen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Russen, Oostenrijkers, Zweden, Noren, Amerikanen, Oost-Duitsers.... Enige wat er nu is bijgekomen zijn de aziaten maar die laten hun kop op de langere afstanden niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |