Snoeks is 10 keer beter dan Dijkstra. Dijkstra komt elke keer klaar na een rit als dan nog steeds een Nederlander bovenaan staat... en herhaalt dat dan drie keer per rit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:07 schreef Drassss het volgende:
Wat een zuurpruim is die commentator weer zeg.... ongelofelijk.
Dat hebben ze in Hamar ook niet weggehaald.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:08 schreef Klopkoek het volgende:
Lelijke nederlandse reclameborden langs de kant....
Overal nog relikwieën en artefacten van de OS2002 (tot de bankjes aan toe, daar staat nog het logo op)
Al te nadrukkelijke dingen zoals de olympische ringen zijn daar wel in de hal weggehaald gelukkig. Het staat zo lelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:10 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat hebben ze in Hamar ook niet weggehaald.Althans niet toen ik er was.
http://schaatsen.nos.nl/live/index/quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:12 schreef Ericr het volgende:
Waarom is er geen stream? Zit nu maar via Ziggo te kijken.
http://schaatsen.nos.nl/live/index/quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:12 schreef Ericr het volgende:
Waarom is er geen stream? Zit nu maar via Ziggo te kijken.
Vind het ook jammer dat de wollen pakken verdwenen zijn en ik mis de sneeuwrandjes.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Al te nadrukkelijke dingen zoals de olympische ringen zijn daar wel in de hal weggehaald gelukkig. Het staat zo lelijk.
De Olympische ringen staan als ik het goed zag zelfs nog in het ijs van de Olympic Oval. Slordig.
Ook jammer is dat er steeds minder buiten wordt geschaatst maar dat terzijde.
Heb ik liever dan deze zeiksnol die elke keer zeikt dat een schaatser weer 5 sec moet wachten.. Achterlijk nederlands gedrag overal op zeiken... walg er van.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Snoeks is 10 keer beter dan Dijkstra. Dijkstra komt elke keer klaar na een rit als dan nog steeds een Nederlander bovenaan staat... en herhaalt dat dan drie keer per rit.
Ja! En Ard! En Keesie! En Ben va de Burg! En Falko Zandstra!quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Vind het ook jammer dat de wollen pakken verdwenen zijn en ik mis de sneeuwrandjes.
Neem aan dat je Nederlander bent gelet op dit gezeik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb ik liever dan deze zeiksnol die elke keer zeikt dat een schaatser weer 5 sec moet wachten.. Achterlijk nederlands gedrag overal op zeiken... walg er van.
Ja in AQmerika Canada Brazilie en Rusland zeikeen ze daar niet over.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb ik liever dan deze zeiksnol die elke keer zeikt dat een schaatser weer 5 sec moet wachten.. Achterlijk nederlands gedrag overal op zeiken... walg er van.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Vind het ook jammer dat de wollen pakken verdwenen zijn en ik mis de sneeuwrandjes.
Jaap Eden! Dat waren nog eens tijdenquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ja! En Ard! En Keesie! En Ben va de Burg! En Falko Zandstra!
Geen slecht woord over frank snoeks.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:07 schreef Drassss het volgende:
Wat een zuurpruim is die commentator weer zeg.... ongelofelijk.
Makkelijk scorenquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
Neem aan dat je Nederlander bent gelet op dit gezeik.
En op hun tegenstanders!quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:17 schreef Leatherface het volgende:
Vroeger schoten ze tijdens biathlon op ballonnetjes i.p.v. schietschijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |