Voor dat geld bleef ik ook graag zitten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:59 schreef tho_Omas het volgende:
Hij is weg.En dat voor een advocaat met een uurtarief van 500 euro.
??quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:00 schreef Ringo het volgende:
Maar WAT is er gebeurd tijdens de Zappservice??
Nee vind ik niet. Paul stelde, althans in het begint, hele rechtlijnige vragen en die mafkees schiet gelijk vol in de aanval zonder amper een aanloop en begint mensen te beschuldigen van racisme bij de eerste de beste glimp van mogelijkheid die hij zag.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:00 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb het nog een keer teruggezien en ik moet een beetje terugkomen op mijn eerdere reply.
Jeroen is idd een beetje vreemd bezig als hij steeds zegt ''ontspan je'' en op het laast noemde ie 'm vriend enzo. Maar enait reageert natuurlijk ook achterlijk. Beide zijn eigenlijk fout bezig.
Daar verstond ik ook geen flikker van nee.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:13 schreef Levolution het volgende:
Die Enait is echt een grap.
Gast, geef gewoon antwoord man. Met je profeet Muhmedihnaijallahhaneilllaa.
Wat is er mis mee als je niet in de multiculturele samenleving gelooft? Er zijn genoeg redenen uit de praktijk te halen om van mening te zijn dat een multiculturele samenleving niet werkt. Dat heeft niks met racisme te maken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:21 schreef ShinobizWinter het volgende:
Fayzal spoort niet echt nee, maar Pauw was dus echt veel beter bezig hoor. Ze hadden al een woordje gewisseld voor de uitzending waarin Pauw zei dat hij niet geloofde in de multiculturele samenleving, dat droeg bij aan het feit dat Fayzal Pauw een elite racist noemde. Het is dus niet "zomaar uit de lucht komen vallen". Of het terecht was zeg ik niet.
Dit dus, en meneer muts is er een glimmend voorbeeld van. Constant is er wrijving constant is er bonje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat is er mis mee als je niet in de multiculturele samenleving gelooft? Er zijn genoeg redenen uit de praktijk te halen om van mening te zijn dat een multiculturele samenleving niet werkt. Dat heeft niks met racisme te maken.
Ik heb daarover niks gezegd, ik geef alleen aan dat dat wellicht heeft bijgedragen om Pauw een elite racist te noemen. Wie weet wat er nog meer is gezegd voor de uitzending.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat is er mis mee als je niet in de multiculturele samenleving gelooft? Er zijn genoeg redenen uit de praktijk te halen om van mening te zijn dat een multiculturele samenleving niet werkt. Dat heeft niks met racisme te maken.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:13 schreef Levolution het volgende:
Die Enait is echt een grap.
Gast, geef gewoon antwoord man. Met je profeet Muhmedihnaijallahhaneilllaa.
Vzmh, vrede zij met hem -- maar dan in het Arabisch.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:24 schreef tho_Omas het volgende:
Kan iemand toelichten wat Enaït zei na Mohammed? Iets wat ik in Nederland nog nooit gehoord heb in ieder geval.
Ik wil u dringend edoch vriendelijk verzoeken om niet te participeren in een patstelling die kant nog wal zou kunnen raken, daar deze niet eens aanwezig geacht mogen worden in de betreffende vete.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:21 schreef ynuhh het volgende:
Ik vond Jeroen te lang door gaan met het woord Mutsje, dit kan als kwetsend ervaren worden door iemand die het als een religieus iets draagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |