quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, maar ik zing wel onder de douche, maar gezien de scheuren in het plastic is er ruimte voor verbetering
Dat is absoluut waarquote:
Rudy speelt gitaarquote:3FMaster drumt volgens mij, dan hebben we alleen nog een gitarist nodig en evt. toetsenist.
Ik ben een meester met de luchtgitaar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:07 schreef Briggy het volgende:
[..]
oefening baart kunst
![]()
3FMaster drumt volgens mij, dan hebben we alleen nog een gitarist nodig en evt. toetsenist.
Oefening baart ook kinderenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:07 schreef Briggy het volgende:
[..]
oefening baart kunst
![]()
3FMaster drumt volgens mij, dan hebben we alleen nog een gitarist nodig en evt. toetsenist.
Nou dan doe je toch gewoon meequote:Op vrijdag 11 december 2009 23:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben een meester met de luchtgitaar.
Dan hebben we een bandquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Oefening baart ook kinderen
ik speel toetsen.
Dan doe ik zeker iets foutquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Oefening baart ook kinderen
Dan zijn we compleet volgens mijquote:
Whehequote:Op vrijdag 11 december 2009 23:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Alleen als alle vrouwelijke groupies voor mij zijn
Ik hoef ze nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je mag ze hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daar bak ik zelf niets van, dus respect als je dat goed kanquote:
Haha, ik weet niet of ik daar blij mee moet zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die ouder dan 40 mag jij hebben Hans.Ik ben in een gulle bui
Persoonlijk vind ik de uitvoering van No Doubt niet heel bijzonderquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
It's my life het orgineel is ook zo lekker.
Alleen die in de playboy staanquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, ik weet niet of ik daar blij mee moet zijndus als je niet in een gulle bui bent had ik ze van 60+ mogen hebben?
![]()
Gadver... laat dan maar zittenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen die in de playboy staan
Daar hoef je je niet voor te schamen, ik word er ook niet wild vanquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de uitvoering van No Doubt niet heel bijzonder.
Heb vroeger wel eens dagen gehad dat ik meer dan 10 uur aan het gamen was (Outcast). Wereldspelquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:15 schreef Captain_Slow het volgende:
Misschien moet ik eens wat minder no-life gaan gamen...2 uur non-stop, niet eens iets te drinken gaan halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |