quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, maar ik zing wel onder de douche, maar gezien de scheuren in het plastic is er ruimte voor verbetering
Dat is absoluut waarquote:
Rudy speelt gitaarquote:3FMaster drumt volgens mij, dan hebben we alleen nog een gitarist nodig en evt. toetsenist.
Ik ben een meester met de luchtgitaar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:07 schreef Briggy het volgende:
[..]
oefening baart kunst
![]()
3FMaster drumt volgens mij, dan hebben we alleen nog een gitarist nodig en evt. toetsenist.
Oefening baart ook kinderenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:07 schreef Briggy het volgende:
[..]
oefening baart kunst
![]()
3FMaster drumt volgens mij, dan hebben we alleen nog een gitarist nodig en evt. toetsenist.
Nou dan doe je toch gewoon meequote:Op vrijdag 11 december 2009 23:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben een meester met de luchtgitaar.
Dan hebben we een bandquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Oefening baart ook kinderen
ik speel toetsen.
Dan doe ik zeker iets foutquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Oefening baart ook kinderen
Dan zijn we compleet volgens mijquote:
Whehequote:Op vrijdag 11 december 2009 23:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Alleen als alle vrouwelijke groupies voor mij zijn
Ik hoef ze nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je mag ze hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daar bak ik zelf niets van, dus respect als je dat goed kanquote:
Haha, ik weet niet of ik daar blij mee moet zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die ouder dan 40 mag jij hebben Hans.Ik ben in een gulle bui
Persoonlijk vind ik de uitvoering van No Doubt niet heel bijzonderquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
It's my life het orgineel is ook zo lekker.
Alleen die in de playboy staanquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, ik weet niet of ik daar blij mee moet zijndus als je niet in een gulle bui bent had ik ze van 60+ mogen hebben?
![]()
Gadver... laat dan maar zittenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen die in de playboy staan
Daar hoef je je niet voor te schamen, ik word er ook niet wild vanquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de uitvoering van No Doubt niet heel bijzonder.
Heb vroeger wel eens dagen gehad dat ik meer dan 10 uur aan het gamen was (Outcast). Wereldspelquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:15 schreef Captain_Slow het volgende:
Misschien moet ik eens wat minder no-life gaan gamen...2 uur non-stop, niet eens iets te drinken gaan halen
Ah, dan schaam ik me er al wat minder voorquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:16 schreef Briggy het volgende:
[..]
Daar hoef je je niet voor te schamen, ik word er ook niet wild van
Four Tops. Zo gaafquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:17 schreef TheZapster het volgende:
Schandalig dat de beste cover allertijden niet eens op de playlist staat vandaag![]()
![]()
![]()
Dit is zo mooiiiiii![]()
Nou kan ik me iets herinneren met... IK WIL EEN PONY!!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Der Rudy heeft nog nooit zo'n slechte band op de gang gehad zoals nu
Die gaat vreemd op twitterquote:
Ja, dat is echt wel nummer een.. Deze is een goede nummer2. Zal ik Rudy SMS-en of die band I WANT A PONY!!!! kan coveren?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:26 schreef Briggy het volgende:
[..]
Nou kan ik me iets herinneren met... IK WIL EEN PONY!!!!
Daar werd ik ook niet vrolijk van
Thank you very much voor deze! Kende deze uitvoering van een prachtig nummer namelijk nog niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:23 schreef Barney_Stinson het volgende:
Zonde dat deze cover er niet tussen zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |