Ah, dan schaam ik me er al wat minder voorquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:16 schreef Briggy het volgende:
[..]
Daar hoef je je niet voor te schamen, ik word er ook niet wild van
Four Tops. Zo gaafquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:17 schreef TheZapster het volgende:
Schandalig dat de beste cover allertijden niet eens op de playlist staat vandaag![]()
![]()
![]()
Dit is zo mooiiiiii![]()
Nou kan ik me iets herinneren met... IK WIL EEN PONY!!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Der Rudy heeft nog nooit zo'n slechte band op de gang gehad zoals nu
Die gaat vreemd op twitterquote:
Ja, dat is echt wel nummer een.. Deze is een goede nummer2. Zal ik Rudy SMS-en of die band I WANT A PONY!!!! kan coveren?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:26 schreef Briggy het volgende:
[..]
Nou kan ik me iets herinneren met... IK WIL EEN PONY!!!!
Daar werd ik ook niet vrolijk van
Thank you very much voor deze! Kende deze uitvoering van een prachtig nummer namelijk nog niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:23 schreef Barney_Stinson het volgende:
Zonde dat deze cover er niet tussen zit
Oh, je zit nog in de ontkenningsfasequote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:30 schreef Briggy het volgende:
[..]
Oh, je zit nog in de ontkenningsfase
Ze zit de hele avond al met @Steephsel te twitterenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]maar... heb Eliza hier al een tijdje niet gezien.
Haha, die kan wel wat hebben hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:33 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ze zit de hele avond al met @Steephsel te twitteren![]()
(ik stook graag in een goede relatie)
Schaatsenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik maakte ff een uitstapje naar Nederland 2.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Schaatsen!!!!
Ik kijk nog liever naar het Limburgs kampioenschap Vlaaien eten
OMGquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Schaatsen!!!!
Hahaha, geniaalquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Schaatsen!!!!
Halfquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een hele goedemorgen ! nog aan het luisteren?
Ah, ok! kwam net een cover van de Killers langs.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:37 schreef Steephsel het volgende:
[..]
HalfBen YouTube aan het luisteren, Killers enzo.
Biertje?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:37 schreef Noortje. het volgende:
WOW dit nummer. Precies wat ik nodig heb.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Schaatsen!!!!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:33 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ze zit de hele avond al met @Steephsel te twitteren![]()
(ik stook graag in een goede relatie)
Dat gaan lange avonden worden in februariquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Schaatsen!!!!
Zelfs niet voor mij?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor wijn moet je even bij borisz of Roel zijn. Daar doe ik niet aan
Mits geen zoete witte wijn, anders okquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor wijn moet je even bij borisz of Roel zijn. Daar doe ik niet aan
Geloof veel rode wijn, maar dat weet ik niet zeker. Zuip het toch nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Mits geen zoete witte wijn, anders ok.
Prima!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Mits geen zoete witte wijn, anders ok.
't Is geregeld hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor jou wel hoor, maar dan moet ik even naar zolder om te kijken of daar nog wat ligt..
Wijn op zolder bewaren, barbaar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor jou wel hoor, maar dan moet ik even naar zolder om te kijken of daar nog wat ligt..
Ze laat ons de laatste tijd wel een beetje in de steek...quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leuk je nog even gezien te hebben
Daar is het koel hoor en donkerquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wijn op zolder bewaren, barbaar.
Dan vraag ik me af wat hij in de kelder bewaartquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wijn op zolder bewaren, barbaar.
Ik houd van hele volle en een tikje zurige wijnen. WIjnen met smaak en bodyquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof veel rode wijn, maar dat weet ik niet zeker. Zuip het toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |