Ik slaap uitstekend, thank you very much. En ik ken geen winterstop, want mijn werk bij de club gaat gewoon door. Het gaat uitstekend met me, dus ik heb alle reden om de vrolijkheid zelve te zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:23 schreef Daddycooll het volgende:
Sersjee, slaap je zo slecht , dat je laatste weken alleen maar komt zeuren en zanniken, het is te merken dat je voetbalseizoen bijna de winterstop ingaat.
Zou zeggen get over it , dit is en blijft een forum , je maakt je druk om een digitaal wereldje. Neem aan dat je er op een gegeven moment ook zelf moe van wordt. Op gegeven moment kennen mensen jouw retoriek wel, vaak raken ze wel iets, maar vaak komt jouw manier van overbrengen over als iemand belachelijk maken ipv het er in te masseren. Zoals gisteren met Jimi. Briggy maakte haar punt en jij duikt er nog een keer over heen. Je doet dan het heen wat je andere verwijt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik slaap uitstekend, thank you very much. En ik ken geen winterstop, want mijn werk bij de club gaat gewoon door. Het gaat uitstekend met me, dus ik heb alle reden om de vrolijkheid zelve te zijn.
Maar ik "zeur" en "zanik" omdat er hier mensen rondlopen die maar wat in de rondte lopen te zwetsen, theorieën spuien die kant noch wal raken, niet nuchter kunnen nadenken voordat ze iets posten, allerhande spelling- en taalregels zonder glijmiddel anaal nemen, nooit van nuance hebben gehoord, niet de voornaam van één der grootste gitaarhelden ooit kunnen spellen en op wiens kotssmilies je de klok gelijk kan zetten.
Tuurlijk, er zijn ook toffe users hier, positief ingestelde, weldenkende mensen die tenminste een beetje nadenken over hoe de radiowereld werkt, maar ik heb het idee dat het er steeds minder zijn. Wat dat betreft snap ik die post van on_air in Feedback heel goed.
Echt, ik mis het topic zoals het was toen ik net kwam aanwaaien.
3FM is qua stijl ook best veranderd ten opzichte van 2-3 jaar geleden, het veranderd al decennia. Van mij mag het ongenuanceerde kritiek gehalte ook wel iets naar beneden, probeer het zelf ook te minderen. Ik reageer bv niet meer op de uitzending van giel smorgens, het heeft geen zin het iedere morgen te herhalen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Echt, ik mis het topic zoals het was toen ik net kwam aanwaaien.
Ik reageer ook niet meer op Giel en C&S, luister er toch niet naar. Hooguit af en toe een radiostoringspost maar daar blijft het bijquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3FM is qua stijl ook best veranderd ten opzichte van 2-3 jaar geleden, het veranderd al decennia. Van mij mag het ongenuanceerde kritiek gehalte ook wel iets naar beneden, probeer het zelf ook te minderen. Ik reageer bv niet meer op de uitzending van giel smorgens, het heeft geen zin het iedere morgen te herhalen.
Als Roel 's morgens nou ook niet meer op Giel gaat kotsen , want hij luistert schijnbaar stiekem tochquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik reageer ook niet meer op Giel en C&S, luister er toch niet naar. Hooguit af en toe een radiostoringspost maar daar blijft het bij.
Ik luister tegenwoordig veel naar Aan de Slag op BNR smorgens. Leuk programmaquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als Roel 's morgens nou ook niet meer op Giel gaat kotsen , want hij luistert schijnbaar stiekem tochdan hebben we allemaal onze bijdrage geleverd.
Nicequote:De tv-spot van Mutsaers is zaterdagavond te zien in het reclameblok vóór het acht uur journaal.
oeh, dat is wel een fijne planning danquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:27 schreef themauster het volgende:
ow lekker zondag 20 december speelt FC Groningen thuis tegen Heerenveen laten ze dat voor de sfeer op de Grote Markt eens winnen
Bestaat daar toevallig geen medicijn voor?quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als Roel 's morgens nou ook niet meer op Giel gaat kotsen , want hij luistert schijnbaar stiekem tochdan hebben we allemaal onze bijdrage geleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |