Tenenkrommend gewoon. Domme doos dat het is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is ook wel heel vreselijk
quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Ofyles2 net koffie tegen zijn monitor proest
Gooi er nog een bak koffie tegenaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:05 schreef 3FMaster het volgende:
Nee, dit wordt hem niet. Misschien tv kijken in bed. Dammit, wat is het koud buiten.
Bedankt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Fake Blood - I Think I Like It
Hoe bedoel je? Ik check wel even op youtube.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ga je hem downloaden of moet je nog overtuigd worden?
Probeer de Fake Bakker versie, die schijnt nog leuker te zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik check wel even op youtube.
Tuurlijk joh, hoe kan ik dan tijdens Ekstra Weekend al dit op twitter zetten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor de uitzending stond het er nog niet , meneer de zeurpiet
Geen idee, want Kevin kwam melden dat het er nog niet stond en hoe we het wilden hebbenquote:Op zaterdag 12 december 2009 08:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, hoe kan ik dan tijdens Ekstra Weekend al dit op twitter zetten?
Kom dan maar door met de post waarin hij dat zegt. Ik kan zo gauw alleen dit vinden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen idee, want Kevin kwam melden dat het er nog niet stond en hoe we het wilden hebben
Als we de lijst er stond hadden al 3 mensen hem van te voren geplaktquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kom dan maar door met de post waarin hij dat zegt. Ik kan zo gauw alleen dit vinden.
Nope, vooral ff enigszins uitslapenquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moet er weer brood op den plank komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |