Goeie oefening voor SRquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Hopen dat ik de nacht tot 7 uur doortrek. Ik ben nog alive and kicking.
... en in ieder geval nog tot september volgend jaar iets om mee door te gaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
Rudy en Kevin hardstikke bedankt voor een jaar lekkere muziek op de vrijdag avond met move your ass en der Rudy
ik wilde het niet noemen weer stuk kwaliteit wegquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en in ieder geval nog tot september volgend jaar iets om mee door te gaan.
Dat kan alleen op de nacht van zaterdag op zondag, de andere nachten wil ik graag gebruiken om uit te rusten van mijn zware verplaatsingen.quote:
Flat Beat is beterquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:02 schreef -Hans- het volgende:
Mr. Oizo ? bijzonder fijne track dit.
Tot dan!quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
doei allemaal! ik zal nog wel eens inloggen tijdens Serious Request en anders tot in 2010!
Hij lult ook zo veel, ik krijg er geen woord tussenquote:
Bedankt voor de avatarquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:32 schreef Briggy het volgende:
De stream staat nu al voor de 10e keer stil![]()
Ik ga pitten![]()
![]()
trusten
Graag gedaanquote:
Toch even melden dat ik het hier helemaal mee eens ben.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
Rudy en Kevin hardstikke bedankt voor een jaar lekkere muziek op de vrijdag avond met move your ass en der Rudy
Het is ook wel heel vreselijkquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:49 schreef Derek010 het volgende:
De 3FM-fans geven Sanne Hans geen kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |