abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 december 2009 @ 19:21:55 #271
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75661377
Hey gozers, net even de Kanen lopen testen. Ik kan je nu al vertellen dat de duurdere versies VEEL beter in elkaar zijn gezet. Superr dik draad, betere behuizing. Het is natuurlijk the high end lijn maar voor $2 meer (50%) krijg je echt een beter product.

Ze zien er ook wel cool uit omdat je ze heel gek in je oren douwt, met draad bovenlangs
De geluidskwaliteit is duidelijk verschillend, erg moeilijk om iets over te zeggen. Eentje klinkt perfect, 2 veel teveel bass, en 1 helemaal geen bass. Dat ligt ook weer aan de instellingen, muzieksoort, de oren, smaak dus tja, 101 settings

Ik zal de shit verder testen maar de pasvorm van de Sony look-a-like is echt super in mijn oren. Daar kun je gewoon mee joggen Alleen geeft ie teveel bass over het gehele spectrum, maar ik zal eens aan de equalizer draaien omdat ie nu op POP staat ofzo

Die MD-52 gaan liggen stoffen, pleuren ook steeds uit mijn oren ook al is het geluid erg goed. 1 van de high ends klinkt hetzelfde volgens mij, alleen betere pasvorm
pi_75662319
JEEJ! Mijn phone is binnen, echte Chinese kwaliteit

Bizar ook dat de beltonen merendeel Arabisch zijn Maar het werkt allemaal prima met 2 sim kaarten. Alleen nu nog ff kijken of ik internet ofzo aan de gang krijg
pi_75662450
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 18:26 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Ik had er ook 1 besteld en binnen. Die dingen zijn waardeloos, ze waren kapot en nu hebben ze naar het schijnt een nieuwe opgestuurd.

Maar nu heb ik geen interesse meer .
Ik heb van die eene die kapot was de bloem afgehaald en op die andere geplaats waar de bloem kapot was. Maar ja wat verwacht ik ook van 3 dollar de stuk.
  dinsdag 15 december 2009 @ 19:56:44 #274
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75662977
Bij mij zaten die bloemen los in de doos, moet je erop klikken. Vreemd dat jullie ze met bloem erop kregen
pi_75663650
Ja ik moest 'm d'r ook op klikken. Maar ik had hem op Ebay gekocht.
pi_75664349
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:43 schreef Tha_Duck het volgende:
JEEJ! Mijn phone is binnen, echte Chinese kwaliteit

Bizar ook dat de beltonen merendeel Arabisch zijn Maar het werkt allemaal prima met 2 sim kaarten. Alleen nu nog ff kijken of ik internet ofzo aan de gang krijg
Heb je er foto's van?

Wanneer had je hem besteld/wanneer was hij verzonden?
pi_75664939
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:21 schreef monkeybrain het volgende:
Hey gozers, net even de Kanen lopen testen. Ik kan je nu al vertellen dat de duurdere versies VEEL beter in elkaar zijn gezet. Superr dik draad, betere behuizing. Het is natuurlijk the high end lijn maar voor $2 meer (50%) krijg je echt een beter product.

Ze zien er ook wel cool uit omdat je ze heel gek in je oren douwt, met draad bovenlangs
De geluidskwaliteit is duidelijk verschillend, erg moeilijk om iets over te zeggen. Eentje klinkt perfect, 2 veel teveel bass, en 1 helemaal geen bass. Dat ligt ook weer aan de instellingen, muzieksoort, de oren, smaak dus tja, 101 settings

Ik zal de shit verder testen maar de pasvorm van de Sony look-a-like is echt super in mijn oren. Daar kun je gewoon mee joggen Alleen geeft ie teveel bass over het gehele spectrum, maar ik zal eens aan de equalizer draaien omdat ie nu op POP staat ofzo

Die MD-52 gaan liggen stoffen, pleuren ook steeds uit mijn oren ook al is het geluid erg goed. 1 van de high ends klinkt hetzelfde volgens mij, alleen betere pasvorm
Hey dude,

Welke vind je nouw het beste ?
pi_75665727
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:27 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

Heb je er foto's van?

Wanneer had je hem besteld/wanneer was hij verzonden?
Specs kan je beter hier opzoeken: http://dealextreme.com/details.dx/sku.24370

Bestelling was niet top gegaan, besteld op 22-10 maar door geen voorraad pas 21-11 verstuurd. Toen heeft ie bij HK post gelegen tot 7 december, toen met vliegtuig hierheen en net vandaag afgeleverd. Dus nee, echt snel was het niet
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:12:25 #279
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75666395
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:41 schreef jopiede het volgende:

[..]

Hey dude,

Welke vind je nouw het beste ?
Zoals je kon lezen, dat weet ik dus nog niet Zoiets kun je niet in 5 minuten testen.
Deze week zal ik ermee bezig zijn. Ik krijg nog een stuk of 6 Kanen binnen

Deze geven iig goed geluid en zitten ook prettig.
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.23977

Deze zitten ultiem in de oren, het geluid is te veel bass. Maar dat ga ik nog even testen via de equalizer.
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.23975
pi_75668046
Heerlijk toch die muziek van Jack
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')