Ik heb het, ik heb het, ik heb het! Een grote doos!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:59 schreef SantaVanDalen het volgende:
MevrouwVanDalen, ik denk dat jouw cadeau morgen komt maar het eerste laagje papier mag er dan alvast af hoor, staat wel zo gezellig
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:11 schreef Secret_Chanta het volgende:
Jij kan toch gewoon naast je kijken voor het kado?Maar raarrrrrrrr zeg, ik zie gewoon die foto, met al mijn accounts
![]()
Maar ja, die grote doos mag weg, de groene envelop bevat je gedicht (sorry voor de kwaliteit) en die mag je ook wel bewaren tot de 23e.
De doos zelf bevat een mega-hint. maar daar mag je dan gezellig een weekje over nadenken.
Wat moet ik zien behalve een fluoriscerende boom?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Spuuglokje het volgende:
De postbode is geweest!
![]()
[ afbeelding ]
Een grote gele envelop onder de boom.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat moet ik zien behalve een fluoriscerende boom?
Oh neeeeee. Niet meer schudden hoor!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:59 schreef Lishe het volgende:
Ik heb een pakketje gekregen!!!!
Hoop dat het niet stuk kan want ik heb geschudderd.
ojee...quote:Op woensdag 16 december 2009 18:59 schreef Lishe het volgende:
Ja, suf van me. Volgende pakketje zal ik het doen OK?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:13 schreef Lishe het volgende:
Rocks, ik weet zeeeeeeker dattie niet van jou is.
Sjak, zet er dan 'breekbaar' op! Onze pakketbezorger heeft parkinson.
(nja, eigenlijk niet. Eigenlijk eigenlijk.)
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef heiligeklaas het volgende:
[..]
Fijn dat het er is.
Je pakje gaat hopelijk eind van de week op de post, dus je zult nog even geduld moeten hebben. GElukkig staat het je dan niet al te lang nieuwsgierig te maken tot de 23e
ojeequote:Op woensdag 16 december 2009 18:59 schreef Lishe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |