Vandaar dat ik nog niets ontvangen hebquote:Op woensdag 16 december 2009 00:12 schreef easy-going het volgende:
Hmzz, ik zal morgen eens gaan shoppen
Ik zie heul geen kadoquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:34 schreef Secret_Chanta het volgende:
[ afbeelding ]
Hohoho
hier ziet u het kado
mocht het nou handiger zijn
zitten in deze doos de kadootjes klein
Van rijmen zal ik wel nooit iets bakken
maar die grote doos mag je wel uitpakken.
Sorry Lenaatje, ik zag dit berichtje pas gisterenavond... maar zoals je al gemerkt hebt... nee, jouw pakje is nog niet helemaal klaar. Ik probeer hem deze week klaar te hebben en te versturen....quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:45 schreef Lenaatje het volgende:
Ik heb de postbode met een pakketje gemist.... Zou het het Secret Santa pakketje zijn??? En waarom is het niet afgegeven, nu moet ik wachten.......
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:18 schreef MevrouwKerstman het volgende:
Hee pssttt Diaan...
Vandaag gaat dit pakje naar het postkantoor:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:30 schreef beefcake het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nog niets ontvangen heb
ik heb mijn pakje zaterdag verstuurd en het is nog steeds in het sorteercentrum, ik zal dus maar niet te lang wachten.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:12 schreef easy-going het volgende:
Hmzz, ik zal morgen eens gaan shoppen
ik ga weer die kant op.. nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:59 schreef E.T. het volgende:
pfff.. ik wilde vandaag mijn pakje versturen, maar het postagentschap had een storing met het pakjes/zegel-apparaat..
Ze hopen dat het morgen gemaakt wordt![]()
pffff...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:21 schreef santaspuug het volgende:
Spuuglokje, ik wacht met rode wangen,
heb je je cadeau al ontvangen?
heee, dat is mijn motto... was dat een hint ofzo?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:25 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik ga weer die kant op.. nieuwe ronde, nieuwe kansen
ja hoooooi hier je santa nog een keer!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:28 schreef mijsje het volgende:![]()
Nog maar 1 week!!! Nog maar 1 week!!!
![]()
wat een grote doos Diaan!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:18 schreef MevrouwKerstman het volgende:
Hee pssttt Diaan...
Vandaag gaat dit pakje naar het postkantoor:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:34 schreef Secret_mijsja het volgende:
[..]
ja hoooooi hier je santa nog een keer!
Alles is ingepakt en ligt klaar voor vertrek
santa moet alleen nog op dozenjacht door dit weer
maar aan kadootjes heus geen gebrek.
Het komt eraan het komt eraan!
Vandaag nog met een beetje geluk
morgen bij jou in de bus
en hopelijk gaat er niets stuk
gegroet!
van de santa die niet dichten kan...
Inderdaad...quote:Op woensdag 16 december 2009 10:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat een grote doos Diaan!![]()
(hihi)
ik ben zo benieuwd naar mijn pakje
Wie zal het zeggen..quote:Op woensdag 16 december 2009 10:29 schreef mijsje het volgende:
[..]
heee, dat is mijn motto... was dat een hint ofzo?
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen..
maar niet geluktBegin een beetje de balen te krijgen van het tnt-agentding hier.. regelmatig geen postzegels, nu al twee dagen geen pakjes kunnen versturen..
minimaal 15 minuten fietsen..quote:Op woensdag 16 december 2009 11:22 schreef Vicky het volgende:
Lekker dan ET.. Geen ander postkantoor in de buurt?
ET heeft haar pakje allang opgestuurd!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
minimaal 15 minuten fietsen..(en daar is het me net ff te koud voor met die twee kleintjes
)
en straks kom ik wel in een winkelcentrum met postkantoor, maar loop ik eerst al met een doos oudpapier te sjouwen, dus dan kan ik het pakje niet meenemen![]()
Ff kijken of mn schoonmoeder morgen naar oma gaat.. dan kan zij het wel ff meenemen naar het postkantoor daar.
pfff.. gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |