Jij bent links?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:30 schreef Penisbaard het volgende:
Behalve
[..]
zie ik geen onwaarheden
Ik stem niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ts stemt PVV en denkt daarmee dat hij rechts stemt.
Da's dan weer niks. Vul je bij enquêtes ook altijd 'geen mening' in?quote:
Ja en vervolgens wordt die schone omgeving volgebouwd met opvanghuizen voor asielzoekers, zwervers, verslaafden en terroristen. Dan gaat alsnog de buurt naar de knoppen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:34 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Als er straks bewezen wordt dat je kanker krijgt vanwege de gore omgeving waarin je woont, zal je blij zijn dat er mensen zijn die wel om het milieu geven en er iets aan willen doen. Maar ja.. voor jou is het al te laat
Nee, in deze maatschappij mogen kerstbomen niet meer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
mag ik nog even zeggen dat het lynchen van criminelen een middeleeuws fenomeen is wat niet meer in de huidige maatschappij past?
Daar hebben we rechts weer voorquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja en vervolgens wordt die schone omgeving volgebouwd met opvanghuizen voor asielzoekers, zwervers, verslaafden en terroristen. Dan gaat alsnog de buurt naar de knoppen.
in deze maatschappij mogen kerstbomen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:38 schreef noregret het volgende:
[..]
Nee, in deze maatschappij mogen kerstbomen niet meer.
Maar de chocoladeletters moeten wel groen!
En nee het is niet zo dat ik 'geen mening' heb.
Ik denk gewoon realistisch.
Omdat ik 20 ben, maar niet de nationaliteit heb.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:38 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Omdat stemmen onder het achttiende levensjaar niet mag?
Ja, maar de zaal niet, want we zijn zo divers.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
in deze maatschappij mogen kerstbomen.
oh wacht, je hebt het nieuwsberichtje gelezen over dat er geen kerstboom meer mocht in dat schoolgebouw? er stonden in het schoolgebouw in klassen en collegezalen een stuk of 20 bomen, maar dat boeit niet, toch?
nou boehoe, je kan niet omgaan met verandering en je moeder moet je handje vasthouden om uit te leggen waarom dat boompje nou niet in die zaal staat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:40 schreef noregret het volgende:
[..]
Ja, maar de zaal niet, want we zijn zo divers.
Verandering? Jij was vast iemand die zich aanpaste aan zijn klasgenootjes en geen eigen persoonlijkheid had?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nou boehoe, je kan niet omgaan met verandering en je moeder moet je handje vasthouden om uit te leggen waarom dat boompje nou niet in die zaal staat?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |