Denkt even heel hard na, maar weet niet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:35 schreef ElisaB het volgende:
Echt, ik heb weer dingen gelezen in het vorige deel... Waarom
Inderdaad jammer. Ik neem tegenwoordig bijna overal mijn camera mee naartoe, heb vrijwel van alle belangrijke momenten foto's. Maar mijn oma hield al nooit van op de foto gaan. Er is een foto van haar met haar kinderen, en daar moest mijn moeder haar half kietelen om haar te laten lachen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:32 schreef Enfermera het volgende:
Nee? Jammer joh... Ik heb expres die foto's gemaakt afgelopen zomer, mn oma is nu eenmaal oud, je weet nooit wanneer 't ophoudt. We hebben leuke foto's ook nog met mn vader en man erbij, die zijn ook echt stoer geworden
Ik gok dat deze zo'n 30 tot 40 jaar oud isquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Is zo'n piek zo speciaal dan???
(ik hou niet van pieken op een kerstboom...)
en als iemand het weet, post het hier nog een keer, kunnen we lachenquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Denkt even heel hard na, maar weet niet wat je bedoelt. Heb ik weer iets gemist?
ik zal het eens vragen morgenquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik gok dat deze zo'n 30 tot 40 jaar oud is... dat maakt 'm best speciaal toch?
(los van of je 't mooi vindt, ik vind het gewoon een tof idee)
Ja zeg jij het dan als je het weet, dan hoef ik niet terug te lezenquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en als iemand het weet, post het hier nog een keer, kunnen we lachen
Iemand werd Hilter genoemd. Ik ben werkelijk met stomheid geslagen. Dat gaat alle grenzen over en ik vind het onacceptabel. Je wilt niet weten hoe spuugbeu ik het benquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:37 schreef Bamba het volgende:
Denkt even heel hard na, maar weet niet wat je bedoelt. Heb ik weer iets gemist?
* MrSubtle chuckles... mooi he?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:35 schreef ElisaB het volgende:
Echt, ik heb weer dingen gelezen in het vorige deel... Waarom
Ik kan er helemaal niet om lachen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
en als iemand het weet, post het hier nog een keer, kunnen we lachen
Oooohh ik weet het weer, sorry.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Iemand werd Hilter genoemd. Ik ben werkelijk met stomheid geslagen. Dat gaat alle grenzen over en ik vind het onacceptabel. Je wilt niet weten hoe spuugbeu ik het ben
Het idee van 30-40 jaar oud zou ik niet speciaal vinden als ik iets lelijk vind...quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik gok dat deze zo'n 30 tot 40 jaar oud is... dat maakt 'm best speciaal toch?
(los van of je 't mooi vindt, ik vind het gewoon een tof idee)
ik vrees die opmerking van Qwea...quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja zeg jij het dan als je het weet, dan hoef ik niet terug te lezen
is inderdaad wel ernstig. Ik had er in eerste instantie compleet overheen gelezen eigenlijk, tot Greys het noemde...quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Iemand werd Hilter genoemd. Ik ben werkelijk met stomheid geslagen. Dat gaat alle grenzen over en ik vind het onacceptabel. Je wilt niet weten hoe spuugbeu ik het ben
Ja ik wist het niet meer, ik haal de topics af en toe door elkaar zo snel het af en toe gaat hier.. Dat is toch niet de reden dat Greys hier niet is vanavond he?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vrees die opmerking van Qwea...
Ik vind het alleen al speciaal omdat een piek van glas is, en ieder jaar op zolder wordt gekwakt, maar schijnbaar gewoon 30 jaar kan overlevenquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het idee van 30-40 jaar oud zou ik niet speciaal vinden als ik iets lelijk vind...![]()
Ik zou het dan wel weer onwijs tof vinden als het bijvoorbeeld al 30-40 jaar in de familie is... heb bijvoorbeeld een sigaren/sigaretten-houder van mn opa, en dat vind ik dan wel weer tof (ook al ben ik ernstig anti-roken)
Onder andere. Maar dat grove en dat negatieve dat hier soms hangt. Echt... wááromquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:43 schreef tombolafan het volgende:
ik vrees die opmerking van Qwea...
Ik wil wel even de open deur intrappen en zeggen dat ik me er ook vreselijk aan stoorde... maar da's wel vaker aan het asociale gedrag hierquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:44 schreef ElisaB het volgende:
Vinden jullie het niet erg dan? Ben ik echt de enige die over dat soort dingen valtBen ik er echt te oud voor geworden of zo?
Ik vind het wel erg dat het genoemd wordt, (en Greys duidelijk ook), maar ik vraag me af of Qwea in haar eerst post alleen op Greys doelde... Anderen zeiden namelijk ook dat Oh-oh niet moest miepen (ikzelf ook), dus misschien bedoelde ze in het algemeen??? De post erna van Oh-oh ging pas over Greys de dictator toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:44 schreef ElisaB het volgende:
Vinden jullie het niet erg dan? Ben ik echt de enige die over dat soort dingen valtBen ik er echt te oud voor geworden of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Tuurlijk vind ik dat ook, dat is echt de leeftijd niet hoor denk ik. Ik weet niet of er nog contact tussen Greys en Qwea is geweest? Want hier werd het niet meer genoemd namelijk. Maar ik kon ook niet echt over het abortusverhaal lachen, vandaar dat ik ook niet reageerde. Maar ik vind het (in het abortus geval) niet de moeite waard om over te discussiëren. Wbt het hitler gebeuren, zou ik ook absoluut not amused zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:44 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb geen idee. Ik kom net thuis en het vorige deel stond nog open, dus dat heb ik zitten lezen. Ik weet niet eens of Greys het erg vindt, maar dat maakt me eigenlijk niet uit. Ík vind het erg...quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:45 schreef Bamba het volgende:
Ja ik wist het niet meer, ik haal de topics af en toe door elkaar zo snel het af en toe gaat hier.. Dat is toch niet de reden dat Greys hier niet is vanavond he?
Ja idd... Oh echtquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Inderdaad jammer. Ik neem tegenwoordig bijna overal mijn camera mee naartoe, heb vrijwel van alle belangrijke momenten foto's. Maar mijn oma hield al nooit van op de foto gaan. Er is een foto van haar met haar kinderen, en daar moest mijn moeder haar half kietelen om haar te laten lachen...
Volgens mij vond Greys het wel erg, zoiets zei ze geloof ik ook. Ik ga trouwens niet eens voor Greys praten ook.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik kom net thuis en het vorige deel stond nog open, dus dat heb ik zitten lezen. Ik weet niet eens of Greys het erg vindt, maar dat maakt me eigenlijk niet uit. Ík vind het erg...
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:47 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind het wel erg dat het genoemd wordt, (en Greys duidelijk ook), maar ik vraag me af of Qwea in haar eerst post alleen op Greys doelde... Anderen zeiden namelijk ook dat Oh-oh niet moest miepen (ikzelf ook), dus misschien bedoelde ze in het algemeen??? De post erna van Oh-oh ging pas over Greys de dictator toch?Wie het ook doet en tegen wie: het is vér beneden hetgeen dat ik nog acceptabel vind. En als ik daarin de enige ben, dan moet ik me daar maar bij neerleggen. Maar ik wil heel graag weten of ik werkelijk de enige ben. Dus ga ik niet PM-men, maar vraag ik het gewoon hier. Waar jullie zitten. Dan hoeft er niets geheimzinnigs te zijn, maar dan kunnen we het er gewoon eens over hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Greys de dictator heb ik dan weer niet gezien. Maar dat slaat ook volsalgen nergens op. Toe nou toch
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |