SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neen, ik geef geen hyves.
Mijn favoriete klassieke stuk is van Rachmanirofl. Ik kan bovendien zelf op een omgel spelen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:44 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij gaat nooit naar je werk met de lollercopter?
Jwz wat ik bedoel, ga ergens anders haten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
Dat je 9-jarige meisjes sletjes noemt zegt meer over jezelf, gore pedo.
Nee, ik weet niet zelf wat jij bedoelt, misschien moet je me voorzien van beeldmateriaal.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:47 schreef Beunhaaz. het volgende:
[..]
Jwz wat ik bedoel, ga ergens anders haten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GODVERDOMME DAT DIT KAN IN NEDERLAND !!!!@!!!11@111![]()
![]()
Nee hij neemt de roflcopter:quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:44 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij gaat nooit naar je werk met de lollercopter?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:06 schreef Beunhaaz. het volgende:
Na wat via via gezocht te hebben...Heet zusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GODVERDOMME DAT DIT KAN IN NEDERLAND !!!!@!!!11@111![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:06 schreef Beunhaaz. het volgende:
Na wat via via gezocht te hebben...Wel mooie ogen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GODVERDOMME DAT DIT KAN IN NEDERLAND !!!!@!!!11@111![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:14 schreef hardmaarwaar het volgende:
Maar opzich is het ook handig. Mijn zusje van 13 kan ik nu via hyves in de gaten houden. Voorheen moest dat gewoon door achtervolging en mobieltjes checken
Wat? Dat is gewoon normaal moet er niet aan denken dat me zusje met een of andere marokkaans gastje omgaat. Als je zelf een zusje zou hebben dan zou je het wel begrijpen. Of je bent gewoon zo'n figuur die niks om zijn familie geeft.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:07 schreef Gaspedaal het volgende:
[..]
Nee hij neemt de roflcopter:
[ afbeelding ]
Ja, als het voor dat soort doeleinden word gebruikt heb ik (wss meer) niks te klagen. Maar als het word gebruikt als een... datingsite ? (moeilijk om het te beschrijven.) En er ook nog kinderen op zitten...quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:14 schreef hardmaarwaar het volgende:
Maar opzich is het ook handig. Mijn zusje van 13 kan ik nu via hyves in de gaten houden. Voorheen moest dat gewoon door achtervolging en mobieltjes checken
Ik heb een zusje.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:16 schreef hardmaarwaar het volgende:
[..]
Wat? Dat is gewoon normaal moet er niet aan denken dat me zusje met een of andere marokkaans gastje omgaat. Als je zelf een zusje zou hebben dan zou je het wel begrijpen. Of je bent gewoon zo'n figuur die niks om zijn familie geeft.
oh ik zie het je geboortejaar is 1993. no further explanation neededquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb een zusje.En ik zou het niet erg vinden als ze iets met een Marokkaan zou hebben. Leuk zelfs.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:07 schreef Gaspedaal het volgende:
[..]
Nee hij neemt de roflcopter:
[ afbeelding ]
Ja, of je bent natuurlijk zo'n figuur die dat obsessief met controleren van zijn/haar omgeving bezig is volgens zijn/haar standaard, waarbij van die norm afwijken per definitie fout is.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:16 schreef hardmaarwaar het volgende:
[..]
Wat? Dat is gewoon normaal, moet er niet aan denken dat me zusje met een of andere marokkaans gastje omgaat. Als je zelf een zusje zou hebben dan zou je het wel begrijpen. Of je bent gewoon zo'n figuur die niks om zijn familie geeft.
Goed argument. Verder sta ik achter die user met de lange naam.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:20 schreef hardmaarwaar het volgende:
[..]
oh ik zie het je geboortejaar is 1993. no further explanation needed
'k Neem aan dat ik dat ben; cool dat je hyves ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Goed argument. Verder sta ik achter die user met de lange naam.
Heb je wel eens the godfather II gezien? Ik ben zo'n michael corleone figuur.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:22 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja, of je bent natuurlijk zo'n figuur die dat obsessief met controleren van zijn/haar omgeving bezig is volgens zijn/haar standaard, waarbij van die norm afwijken per definitie fout is.
Nee niet gezien. Oke doeiquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:28 schreef hardmaarwaar het volgende:
[..]
Heb je wel eens the godfather II gezien? Ik ben zo'n michael corleone figuur.
Oke doei
Ja.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
'k Neem aan dat ik dat ben; cool dat je hyves ookvindt!
![]()
Oh da's echt zo? Cool! Ik ging er vanuit dat je eens-zijn geen betrekking had op die post, dus t was eigenlijk maar een garpje; 'k dacht dat 'k de enige wasquote:
Sick dude!quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:49 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil jullie even op iets wijzen: http://dylan-oldskool.hyves.nl/
Jullie hebben dit niet van mij.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:49 schreef Lakitu het volgende:
'oldskool'quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:49 schreef Lakitu het volgende:
Dit is waarom internet verboden zou moeten zijn voor kinderenquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:49 schreef Lakitu het volgende:
Als dat mijn kind zou zijn he.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:49 schreef Lakitu het volgende:
Dit klopt helemaal, kinderen zijn nu geen kinderen meer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:42 schreef Leonidas82 het volgende:
Absoluut eens met de klacht.
Sociale netwerksites and internet gewoon verbieden voor kinderen onder de 12. Het is tek voor woorden man, laat een kind gewoon kind zijn. Lekker buitenspelen met andere kinderen of gezellig in de woonkamer bij de ouders naar een leuke tekenfilm of disney kijken. Of een complete legostad met de kleine bouwen.
Maar goed, ik redeneer naar natuurlijk naar mijn eigen kindperiode (jaren 80/90) Het is te triest voor woorden dat menig ouders kinderen steeds vaker in contact laten komen met videogames etc, gadgets (Ipod) mobiele telefoon![]()
lekkere zieke maatschappij beginnen te worden, en de kinderen zijn weer de dupe.
Of toegangstest.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit is waarom internet verboden zou moeten zijn voor kinderen
quote:. Tot mijn grote verbazing kwam ik er dus achter dat er 9/10 jarige sletjes zitten op hyves en reacties als 'lekker' .
misschien moet ik toch ook maar eens een account op hyves aanmakenquote:Eens, mijn nichtje van 8 heeft ook hyves.
Op zulke momenten zou ik een touw gepakt hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:42 schreef Beunhaaz. het volgende:
Ik zat eens lekker te Fok!en en toen kwam plots mijn broertje naar me toe met de opmerking 'Mag ik hyves?'. Ik reageer natuurlijk van 'OMGWTFBBQ?!?! Wtf moet jij met hyves ?'(Broertje is 9). Hij: 'Iedereen uit mijn klas heeft het.'
HET IS GODVERDOMME GROEP 6.![]()
![]()
Dat wordt dan dringen bij Jeugdzorg.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Het wordt tijd dat ouders die hun zoon/dochter jonger dan 14 jaar een Hyves-account cadeau doen aangeklaagd worden voor kindermishandeling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |