Ik moet denken al die andere paradigma wisselingen, daar was dat ook een hindernis...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:12 schreef naamdrager het volgende:
Haha tuurlijk, een hele tak van wetenschap waarin honderden professoren, duizenden PhD's werken aan peer-reviewed publicaties,
Zoek zelf even op hoeveel punten je hiermee scoort op de crackpotindexquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik moet denken al die andere paradigma wisselingen, daar was dat ook een hindernis...
2,5 minder als het je beroepen op honderden studies die allemaal zeggen dat....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Zoek zelf even op hoeveel punten je hiermee scoort op de crackpotindex
Maar wat heeft dit te maken met de betrouwbaarheid van klimaatonderzoek, die grotendeels is gebaseerd op Natuurkunde?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
2,5 minder als het je beroepen op honderden studies die allemaal zeggen dat....
Maar er zijn serieuzere problemen, pseudowetenschappen als Homeopatie en Astrologie die eigen HBO opleidingen krijgen in Nederland bijvoorbeeld
Meer neerslag en extremere uitersten hequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef ToT het volgende:
Met het klimaat is niks aan de hand: Helft VS onder dik pak sneeuw
quote:Op zondag 23 januari 2011 09:05 schreef naamdrager het volgende:
Natuurlijk is economie wetenschap. Maar het feit dat de meeste klimaatskeptici economen en dus wellicht ook wetenschappers zijn, zegt nog niet dat zij enige verstand hebben van klimaatwetenschap.
Ik zou het heel simpel houden: geloof alleen diegenen die daadwerkelijk opgeleid zijn voor, en actief zijn in de tak van wetenschap waarover zij uitspraken doen. Er blijven er dan wat betreft klimaatskeptici bar weinig over.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
2,5 minder als het je beroepen op honderden studies die allemaal zeggen dat....
Maar er zijn serieuzere problemen, pseudowetenschappen als Homeopatie en Astrologie die eigen HBO opleidingen krijgen in Nederland bijvoorbeeld
Hey, die heb ik laatst ook gezien. Leuk om te zien.quote:
Whahahaha "most respected scientific organisation of the world, NASA".quote:
Je kijkt niet vaak naar het weerbericht of wel?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als een weerman op tv zegt dat er 80% kans op neerslag is, en dat gebeurt niet heeft ie ook gelijk. Want dan beroept hij zich op die 20% kans dat het niet zou gebeuren. Snap je. Het is allemaal berust op speculatie.
Ach, jij gelooft je eigen spiegel niet eens.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:39 schreef Lambiekje het volgende:
NASA zijn de gruwelijkste liegers en bedriegers. Alles wat hun ons verkondigen is een leugen
Zeer intelligente en inhoudelijke reactie weer, Lambiekje.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Whahahaha "most respected scientific organisation of the world, NASA".![]()
![]()
NASA zijn de gruwelijkste liegers en bedriegers. Alles wat hun ons verkondigen is een leugen
En nu een inhoudelijke reactie?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Whahahaha "most respected scientific organisation of the world, NASA".![]()
![]()
Zekerquote:Op zondag 13 februari 2011 16:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Zeer intelligente en inhoudelijke reactie weer, Lambiekje.![]()
Van de week die docu toevallig ook zitten kijken. Heel interessant! Leuk hoe die klimaatscepticus stilvalt wanneer hem gevraagd wordt een conclusie te trekken uit een serie argumenten die hijzelf ondersteunt, maar uiteindelijk logischerwijs leiden tot het tenietdoen van zijn eigen standpunt.
Ik ga em later kijken. Maar ik vermoed dat het weer wetenschappelijke indoctrine is over "pure wetenschap versus alien-hunters" dus de aluhoedjes zijn maar gestoord of iets dergelijks.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:54 schreef ATuin-hek het volgende:
Lezen mensen als Lambiekje nog mee? Wat vinden jullie van die docu?
Al die economen, al dat speculeren, al die studenten, hoogleraren, al die imperatieve data en statistieken. Al die kiene mensen die zich er dagelijks elitair over hebben zitten buigen. En daardoor zag nog vrijwel niemand het gedonder aankomen. Ik vermoed dat dit hetzelfde van toepassing is op dit 'global-warming by co2' verhaal. Bij die vaccinaties en de mexciaanse griep. The war on terror en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Zoek zelf even op hoeveel punten je hiermee scoort op de crackpotindex
Je begint gelukkig wel al openminded.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ga em later kijken. Maar ik vermoed dat het weer wetenschappelijke indoctrine is over "pure wetenschap versus alien-hunters" dus de aluhoedjes zijn maar gestoord of iets dergelijks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |