Tja, ieder diertje zn pleziertjequote:Op zaterdag 12 december 2009 03:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sfeerchecken, net zoals ik dat vorig jaar had gedaan toen SR in Breda was.
Het is inderdaad wel slopend, daarom probeer ik zolang mogelijk te slapen nu het nog kan.
Volgende week zondag heb ik als rustdag aangestipt, daarna gaat het circus onverdroten verder.
Om eerlijk te zijn had ik dit jaar op Eindhoven gegokt omdat het net zolang duurt vanaf Sloterdijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tja, ieder diertje zn pleziertjeMaar er niet over gaan klagen hoor
oh fuck ja, jij komt natuurlijk ook uit amsterdam!! dan is groningen wel verquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn had ik dit jaar op Eindhoven gegokt omdat het net zolang duurt vanaf Sloterdijk.
Waar ik nog mee wegkom, is dat ik niet in een uithoek woon.
Inderdaad, ik ga uit van 2,5 tot 3 uur.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh fuck ja, jij komt natuurlijk ook uit amsterdam!! dan is groningen wel ver
Die overstap in Amersfoort is een koud kunstje hoor; de trein staat vrijwel altijd gewoon aan de overkant van het perronquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga uit van 2,5 tot 3 uur.
Bovendien moet ik ook goed gepositioneerd zitten, dit omdat ik in Amersfoort van perron tot perron moet rennen voor mijn volgende trein.
Note to self: stationsplattegronden goed bekijken.
En dat moet je er dan zo af en toe maar voor over hebben dus?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
top LB, thanks.
Dat noemen we een proefproductie. Je bent afhankelijk van productie en die heeft zo her end er wel eens vertraging en dingen niet goed voorbereid. Indien eenmaal begonnen kan je ook niet meer stoppen (kan wel, maar ik denk dat het werk gisteren zo'n ¤50.000 heeft gekost)
Vorige maand kon ik flink rennen. Vooral vanuit Groningen was het raak.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die overstap in Amersfoort is een koud kunstje hoor; de trein staat vrijwel altijd gewoon aan de overkant van het perron
Kijk eens aan, wat een service.quote:En voor de reizigers naar Groningen wil ik best nog even een kaartje maken met de snelste route naar het Glazen Huis en de mustsees die je onderweg tegenkomt (oa een poolhal die echt waar geen slot op de deur heeft en dus gegarandeerd 24/7 open is)
Ik neem deze risico's graag op de koop toe.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat is het risico van werk, als je dit soort dingen niet wilt moet je een baantje bij de overheid zoeken. Van 9 to 5
In Rotterdam zeggen we "iedere gek z'n gebrek"quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tja, ieder diertje zn pleziertjeMaar er niet over gaan klagen hoor
Ja ik vind het wel een coole actie hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:55 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 zich vereerd en gesteund voelt...![]()
In Rotterdam is het dan misschien wel even de moeite waard beneden in het nieuwe metrostation te kijkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Alleen vertrek ik aanstaande vrijdag vanaf Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal vanwege een verplichte afspraak in die regio.
Ik heb hem nog niet gezien, maar het is een enorme verbetering ten opzichte van het vorige station.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In Rotterdam is het dan misschien wel even de moeite waard beneden in het nieuwe metrostation te kijken
De opsluiting door Maxima bedoel je? Ik heb me wel voorgenomen om te gaan kijken jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Ben je ook aanwezig bij het Moment van de Dag?
In ieder geval ben ik voor 18:00 'binnen'.
Ondertunnelingen schijnen in te zijn in de laatste jaren. Eigenlijk omdat sommige weggebruikers het verkeersinzicht van een pinda hebben en door onoplettendheid onder een trein liggen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
Over stationsvernieuwingen gesproken
Nijverdal gaat een tunnel bouwen oid, en het centrum vernieuwen, en daarom gaat station Nijverdal voor 3 jaar (!!!) het eindpunt zijn voor de trein Enschede-Zwolle. Reizigers moeten per bus () naar een tijdelijk station Nijverdal West (
) en vandaar verder op de trein naar Zwolle. Extra reistijd een half uur.
Die trein is altijd stampvol!!!! Hoe halen ze het in hun botte hersens om zo'n verbinding voor 3 jaar zo lomp te onderbreken???Ik ben blij dat ik zelden meer gebruik maak van de trein en dat ik ook via Deventer kan reizen. Als je op de Saxion Hogeschool of Windesheim zit ben je nu dus de lul
Zo, daar wou ik nog even over schelden
Dat begint 19:00 uur.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De opsluiting door Maxima bedoel je? Ik heb me wel voorgenomen om te gaan kijken jamaar ik ga denk ik vanuit het woonkamerraam van mn vrienden kijken
Die wonen naast Vindicat en hebben dus tof uitzicht
Jazekers.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd hoezeer het centrum in het teken van Serious Request komt te staanik zag gisteren bij de V&D al een collectebus staan. Maar er gaan natuurlijk nog veel meer zaken adverteren om de bezoekers bij zich naar binnen te lokken
en dat lijkt me wel leuk om te zien.
19:00, wat een klotetijd trouwensdan hebben de dj's net hun laatste maaltje gehad zeker?
Wat wil je gaan doen dan? Dat ding maakt inderdaad een pokkeherriequote:Op zaterdag 12 december 2009 12:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben nog niet klaar met de inwoners van Lansingerland (Zuid-Holland), die steen en been klagen over de in hun ogen lawaaierige HSL.
Het CDA had al voorgesteld oude rijtuigen op de HSL te laten rijden, maar die partij mist elke vorm van vernuft en realiteitszin.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen dan? Dat ding maakt inderdaad een pokkeherrie
Zeker als het windstil is en nog erger: als het mijn kans op staat. Die tunnel is een galmbak
(ja, ik woon er naast)
Haha er stond gisteren nog een artikel op Nu.NL dat cassieres niet kunnen rekenen. Ze hebben moeite met het terugrekenen van de leeftijden. Dat zal dan met dit terugrekenen ook wel zo zijnquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:11 schreef Soempie het volgende:
Jeetje wat hebben jullie veel geschreven.
Voor ik ga teruglezen: we waren net boodschappen doen. Was 22 euro kwijt en ik geef 50. Krijg ik 38 euro terug. Dus ik wil het tientje teruggeven, zegt die kassamiep dat ik niet kan rekenen en dat ik het zo nog maar eens rustig thuis na moet rekenen.![]()
DusIk heb het tientje toch maar meegenomen.
Ik luister maar weer via de radio.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
Tegen beter weten in probeer ik op dit moment een Werchter kaartje te bestellen maar volgens mij zit heel Belgie op die vroege korting te azen
Ik zie het al gebeuren: supermarkten die gesloten worden omdat de Frutjes Friemel achter de toonbank minderjarigen aan drank helpen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Haha er stond gisteren nog een artikel op Nu.NL dat cassieres niet kunnen rekenen. Ze hebben moeite met het terugrekenen van de leeftijden. Dat zal dan met dit terugrekenen ook wel zo zijn
Cool.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:22 schreef Etcetera het volgende:
LB, je hebt exact de route gegeven die ik zou gevenNog wel een tip van mijn kant: op de Vismarkt links aanhouden
Het Koude Gat is een klein poortje naar de Heerestraat. Kan ook wel, maar als je links via het Waagplein gaat (geloof dat ding zo heet) voor het News Cafe langs, is het sneller
Ik ben van plan lekker veel 3FM te luisteren en ga in elk geval 1 keer naar de Stad
Is het niet een idee om in Schiphol in te stappen? Eens per uur vertrekt daar een trein richting Groningen/Leeuwarden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga uit van 2,5 tot 3 uur.
Bovendien moet ik ook goed gepositioneerd zitten, dit omdat ik in Amersfoort van perron tot perron moet rennen voor mijn volgende trein.
Note to self: stationsplattegronden goed bekijken.
Dat duurt net iets langer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is het niet een idee om in Schiphol in te stappen? Eens per uur vertrekt daar een trein richting Groningen/Leeuwarden.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:11 schreef Soempie het volgende:
Jeetje wat hebben jullie veel geschreven.
Voor ik ga teruglezen: we waren net boodschappen doen. Was 22 euro kwijt en ik geef 50. Krijg ik 38 euro terug. Dus ik wil het tientje teruggeven, zegt die kassamiep dat ik niet kan rekenen en dat ik het zo nog maar eens rustig thuis na moet rekenen.![]()
DusIk heb het tientje toch maar meegenomen.
Stimmtquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:22 schreef Etcetera het volgende:
LB, je hebt exact de route gegeven die ik zou gevenNog wel een tip van mijn kant: op de Vismarkt links aanhouden
Het Koude Gat is een klein poortje naar de Heerestraat. Kan ook wel, maar als je links via het Waagplein gaat (geloof dat ding zo heet) voor het News Cafe langs, is het sneller
Ik ben van plan lekker veel 3FM te luisteren en ga in elk geval 1 keer naar de Stad
Maar je hoeft niet over te stappen en je hebt gegarandeerd een zitplekquote:
jij wilt Ofyles iets over OV uitleggenquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is het niet een idee om in Schiphol in te stappen? Eens per uur vertrekt daar een trein richting Groningen/Leeuwarden.
En ondertussen is het Almelo wel gelukt een tunnel te maken in de stad terwijl het treinverkeer nauwelijks ontregeld is. Wanneer beginnen ze met het bouwen in Nijverdal?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
Over stationsvernieuwingen gesproken
Nijverdal gaat een tunnel bouwen oid, en het centrum vernieuwen, en daarom gaat station Nijverdal voor 3 jaar (!!!) het eindpunt zijn voor de trein Enschede-Zwolle. Reizigers moeten per bus () naar een tijdelijk station Nijverdal West (
) en vandaar verder op de trein naar Zwolle. Extra reistijd een half uur.
Die trein is altijd stampvol!!!! Hoe halen ze het in hun botte hersens om zo'n verbinding voor 3 jaar zo lomp te onderbreken???Ik ben blij dat ik zelden meer gebruik maak van de trein en dat ik ook via Deventer kan reizen. Als je op de Saxion Hogeschool of Windesheim zit ben je nu dus de lul
Zo, daar wou ik nog even over schelden
Nu volgens mijquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ondertussen is het Almelo wel gelukt een tunnel te maken in de stad terwijl het treinverkeer nauwelijks ontregeld is. Wanneer beginnen ze met het bouwen in Nijverdal?
We zijn benieuwd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
StimmtHet koude gat komt uit op de Herestraat (overigens wel bij de Coffee United, ook goeie koffie
), maar is een beetje om ja.
Ik ga denk ik regelmatig de webcam bekijken, altijd leuk. Grote kans natuurlijk dat ik bekenden zie
Er was ook sprake dat het studentenkoor waar ik bij zong wat gaat doen. Zoja, dan ben ik ook van de partij
OF naar Rock Am Ringquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Pearl Jam en Muse, duidelijk, ik moet in 2010 naar Werchter
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jij wilt Ofyles iets over OV uitleggen
De OV koning van Nederland![]()
Is Rock am Ring een beetje een tof festival?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
OF naar Rock Am Ring
Ik heb zojuist mijn kaartje voor Werchter gereserveerd
En heb zonet mijn veeeeels te late verjaardagscadeautje gekregen: kaartje voor de Lowlands Launchparty met:
Florence and the Machine
Blood Red Shoes
Selah Sue
Blue Grass Boogiemen
Black Devil Disco Club
De Alpha DJ's
Daar zijn de meningen over verdeeld. Het programma is dit jaar wel erg goed begrijp ik maar volgens mij is het daar een stuk minder goed geregeld met campings en tioletten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is Rock am Ring een beetje een tof festival?
Ik heb van horen zeggen dat Werchter toffer is, maar ik ben nog nooit op Rock am Ring geweestquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is Rock am Ring een beetje een tof festival?
Nou nou, mijn excuses dat ik alles bij elkaar misschien wel een minuut van je tijd heb ingenomen met het lezen van een suggestie, bepalen dat het voor jouw situatie een minder geschikte suggestie is en het lezen van een reactie. Oh en met deze reactie komt er misschien wel weer 20 seconden bij. Haal je je trein nu nog wel door de tijd die ik voor je verspild heb?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wel leuk geprobeerd, maar de uitvoering was minder.
Die poster had ik al gevonden en Kiss, Rammstein, Muse en Gogol Bordello op een festival zie ik wel zittenquote:
Ik heb vandaag anders geen reis gepland.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou nou, mijn excuses dat ik alles bij elkaar misschien wel een minuut van je tijd heb ingenomen met het lezen van een suggestie, bepalen dat het voor jouw situatie een minder geschikte suggestie is en het lezen van een reactie. Oh en met deze reactie komt er misschien wel weer 20 seconden bij. Haal je je trein nu nog wel door de tijd die ik voor je verspild heb?
Over dat gesproken, daar ga ik volgende week zaterdag naar toe.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind dat hele belgie gewoon wel een tof land, zeker als je er op vakantie bent
Ik bekijk de poster nog eens en zie nu dat zowel Warsteiner als Becks er op staan. Apartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |