Hij is een privé ijsbaan aan het maken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij hebt nog iemand op te bergen binnenkort?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij hebt nog iemand op te bergen binnenkort?
Ah, da's mooi om te weten van 101 tvquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vooralsnog ziet het er naar uit dat ik er thuis weinig naar kan kijken. Ziggo heeft nog steeds niet bekend gemaakt of zij het 24/7 voor alle abonnees via het etalagekanaal gaat doorgeven. Het komt wel 24/7 op 101tv maar dat zit achter een decoder.
C4 AYS.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ah, da's mooi om te weten van 101 tv
Muahahahaquote:
Las het ook in de krant ja dat kassa volk niet kan rekenen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:11 schreef Soempie het volgende:
Jeetje wat hebben jullie veel geschreven.
Voor ik ga teruglezen: we waren net boodschappen doen. Was 22 euro kwijt en ik geef 50. Krijg ik 38 euro terug. Dus ik wil het tientje teruggeven, zegt die kassamiep dat ik niet kan rekenen en dat ik het zo nog maar eens rustig thuis na moet rekenen.![]()
DusIk heb het tientje toch maar meegenomen.
Niet echt, het is nogal overdreven vind ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Potterfans, klopt dit met het verhaal?
Hier:quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vroeg me al af waar Chiel Montagne toch was gebleven....
Wat!?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Cobra wil je ook een Kabouter?
quote:
Lekker, ik hou 'm even koud tot 2300.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah, kabouterbier, altijd lekker
Maar na een avondje goed doortanken op La Chouffe heb je zeker 2 dagen een kater.....quote:
Zulk gemeen spul?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar na een avondje goed doortanken op La Chouffe heb je zeker 2 dagen een kater.....
Het is vrij zwaar bier maar in tegenstelling tot Duvel oid tankt La Chouffe wel lekker weg en dat voel je dus de volgende dag of dagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |