hmm?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik dacht bijna dat jullie over iets heel anders hadden.
wow, 30 mLquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik dacht bijna dat jullie over iets heel anders hadden.
hier lijkt het nog geen 5cmquote:In sommige delen van het noorden van het land ligt tussen de 20 en 25 centimeter sneeuw.
Relatief goede voorbereiding en ik vond de vragen in vergelijking met voorgaande jaren vrij gemakkelijk.quote:
Maar ze hebben vandaag wel het volgende op Blackboard gezet:quote:Geachte (en/of andere docenten),
Bedankt voor uw antwoord. Kunt u mij misschien de ratio van deze werkwijze mededelen? Het lijkt me, vooral voor de multiple choice vragen, vrij eenvoudig de antwoorden beschikbaar te stellen, en ik kan me persoonlijk moeilijk voorstellen dat er nadelen kleven aan de publicatie van de antwoorden op de multiple choice vragen.
Met vriendelijke groet,
Dat is in ieder geval geen antwoord op mijn vraag. Hoe moeilijk is het om even de multiple choice antwoorden beschikbaar te stellen? Kan iemand hier een goede reden voor bedenken?quote:De juiste antwoorden op de mc-vragen van het tentamen van 15 december worden op zijn vroegst pas bekend gemaakt ten tijde van het bekendmaken van de uitslag van het tentamen. Tijdens het inzagecollege kunnen hier vragen over worden gesteld. Het heeft geen zin via het algemene mailadres of via persoonlijke mailadressen van studenten vragen over de juiste antwoorden te stellen.
Ik weet het niet, maar ik vind eigenlijk dat ze op z'n minst de tentamens van 8.45u moeten proberen te verzetten.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:34 schreef SpeCulaes het volgende:
Hebben ze ooit een tentamen gecancelled vanwege het weer? Ik heb geen zin om morgen m'n nek te breken als ik naar de uni fiets.
Je bedoelt als heel veel mensen een onverwacht antwoord geven? Dat is misschien wel een aardige reden, gezien de kwaliteit van sommige vragen (een vraag werd gewoon dubbel gesteld trouwens).quote:Op donderdag 17 december 2009 16:33 schreef GlowMouse het volgende:
Ze wachten eerst op de uitslag van de nakijkmachine, omdat er dan mogelijk fouten in de toets naar voren komen.
http://mystudy.uvt.nl/it10.vakzicht?taal=n&pfac=FRW&vakcode=690620quote:Op donderdag 17 december 2009 16:41 schreef JackHerrer het volgende:
Weet er iemand nog een leuk, niet te moeilijk, weinig groepsopdrachten enzo, vak dat ik als keuzevak kan kiezen volgend semester.
Op blackboard net:quote:Op donderdag 17 december 2009 16:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik vind eigenlijk dat ze op z'n minst de tentamens van 8.45u moeten proberen te verzetten.
Ik ken mensen die nog thuis wonen en uit puntje Limburg naar Tilburg moeten reizen. Kan me voorstellen dat door de sneeuwval zij die tijd niet kunnen halen.. best lullig. Op zich ook best dom als je niet op kamers gaat als je in Limburg woont en elke dag zo ver reist, maar dat is een ander verhaal.
Ja, maar als je tentamen hebt om 8.45u is het voor sommige mensen best lastig cq onmogelijk om nog veel eerder te vertrekken..quote:Op donderdag 17 december 2009 16:54 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Op blackboard net:
Thu, Dec 17, 2009 -- FEBFAQ: Exams - bad weather conditions
Dear student,
We appear to have a white Christmas this year! Before the holidays start, most of you still need to take one or more exams. We understand that these wheather conditions might cause delay in travelling to the University. Please be aware of the fact that it is your own responsiblilty to be on time for exams. This means that you might have to leave home a lot earlier than you're used to before the exam starts.
We wish you good luck with the exams and happy holidays.
Education Office - Tilburg School of Economics and Management
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:02 schreef Keuzer het volgende:
Jeetje, studenten behoren sociale wezens te zijn
Ik weet er alles van. Ik woon zelf ook in Limburgquote:Op donderdag 17 december 2009 16:58 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, maar als je tentamen hebt om 8.45u is het voor sommige mensen best lastig cq onmogelijk om nog veel eerder te vertrekken..
Op z'n minst het tentamen verzetten en dan de mensen die wel gewoon op tijd kunnen komen benadelen? Liever niet. Dat is het risico dat je loopt als je wat verder weg woont, eigen schuld.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik vind eigenlijk dat ze op z'n minst de tentamens van 8.45u moeten proberen te verzetten.
Ik ken mensen die nog thuis wonen en uit puntje Limburg naar Tilburg moeten reizen. Kan me voorstellen dat door de sneeuwval zij die tijd niet kunnen halen.. best lullig. Op zich ook best dom als je niet op kamers gaat als je in Limburg woont en elke dag zo ver reist, maar dat is een ander verhaal.
2 bonuspunten, omdat je op tijd bent!quote:Op donderdag 17 december 2009 17:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op z'n minst het tentamen verzetten en dan de mensen die wel gewoon op tijd kunnen komen benadelen? Liever niet. Dat is het risico dat je loopt als je wat verder weg woont, eigen schuld.
Daarom zorg ik dat ik altijd ruim op tijd aanwezig ben. Dan kan ik ook nog koffie drinken.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op z'n minst het tentamen verzetten en dan de mensen die wel gewoon op tijd kunnen komen benadelen? Liever niet. Dat is het risico dat je loopt als je wat verder weg woont, eigen schuld.
En terecht. Vind het ook altijd enorm irritant als mensen te laat binnen komen. Of nog erger, als ze hun telefoon niet uit zetten..quote:Op donderdag 17 december 2009 17:17 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Daarom zorg ik dat ik altijd ruim op tijd aanwezig ben. Dan kan ik ook nog koffie drinken.
Die zou ik morgen wel kunnen gebruiken..quote:Op donderdag 17 december 2009 17:16 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
2 bonuspunten, omdat je op tijd bent!
Ik houd hem ook altijd in mijn zak maar ik zorg in ieder geval wel dat hij uit staat.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:19 schreef GlowMouse het volgende:
Ik vind het altijd maar tricky, telefoon 10m verderop leggen in een zaal waarin je bijna niemand kent.
Ik ook, erg goed zelfsquote:Op donderdag 17 december 2009 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die zou ik morgen wel kunnen gebruiken..
Ik heb er ook een hekel aan als mensen te laat komen. Of het nu een tentamen of college is maakt voor mij weinig verschil, ik wil me gewoon goed kunnen concentreren.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En terecht. Vind het ook altijd enorm irritant als mensen te laat binnen komen. Of nog erger, als ze hun telefoon niet uit zetten..
Die hou ik altijd bij me en staat op stil.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:19 schreef GlowMouse het volgende:
Ik vind het altijd maar tricky, telefoon 10m verderop leggen in een zaal waarin je bijna niemand kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |