Ja het zijn mijn eigen titels, ach een beetje redactie maakt er wel wat van.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:46 schreef Beunhaaz. het volgende:
grote brand duinen bergen
Dan ben je niet zo slim. Vanaf 2004 tot nu = jarenlang.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
12 submits in 5 jaar noem ik niet jaren lang
Maar ze willen alles juist kant en klaar aangeleverd krijgen, je denkt toch niet dat ze echt nieuws "schrijven"quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:47 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ja het zijn mijn eigen titels, ach een beetje redactie maakt er wel wat van.
En het is niet allemaal kutnieuws.
Ach, ik submit bijna elke week paris hilton nieuws. Zie ik nooit wat van terugquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:48 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Dan ben je niet zo slim. Vanaf 2004 tot nu = jarenlang.
Maar 12 submits, en niet 1 geplaatst. Als ik dan zie welk nieuws het wel haalt op de FP
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Titels van nieuwssubmits (1) Datum Status
FOK! in top 25 meestbekeken sites 11 dec 2009 10:49 In wachtrij
oude info. klopt niets van.quote:FOK! in top 25 meestbekeken sites
FOK! hoort tot de 3000 meestbekeken sites ter wereld. In Nederland neemt de site de 25e plek in. Dat is niet vreemd, gezien meer dan 90% van de bezoekers uit Nederland komt, zo meldt alexa.com.
Met 49,2% van de pageviews is de frontpage het populairst, op de voet gevolgd door het forum met 42,1%. Over de laadtijd is de statistiekensite het wel eens met de klachten op FOK!; de gemiddelde laadtijd van meer dan 4 seconden indiceert dat 74% van de websites sneller is.
Echt? Ik heb het vanochtend getypt met de informatie die toen op die site stond, ik wist niet dat die verouderd was. Dan snap ik dat ie niet geplaatst isquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
oude info. klopt niets van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |