Beetje jammer alleen dat de TT 13 zegtquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:06 schreef ikookhier het volgende:
Deel 113![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
c tje ervoor danquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat de TT 13 zegt
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Geen rare kleurstoffen op je geldEn staan de serienummers van het geld niet als gestolen opgegeven
![]()
Het is er al.quote:
Da's minderquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:53 schreef stinkie het volgende:
Gisteren vanaf kantoor de FZR naar MotoPort moeten duwen. Gelukkig zitten ze naast ons
Geen koppelingsdruk meer en geen olie bij me
Neeej de ruimte die over blijft.quote:
Kan je ook iets blijvend repareren?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:53 schreef stinkie het volgende:
Gisteren vanaf kantoor de FZR naar MotoPort moeten duwen. Gelukkig zitten ze naast ons
Geen koppelingsdruk meer en geen olie bij me
niks is voor eeuwig!quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:34 schreef ThaFreak het volgende:
de zoveelste TT change in de Fok!MC serie
Uiteindelijk komt je knutsel liefde weer naar bovenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neeej de ruimte die over blijft.![]()
Volgende week eindelijk het blok van de quad Peugeot open gooien.![]()
Ik wordt helemaal gek van die vierwieler.![]()
Vanmiddag weer wat olie afgetapt van quattie, even van max naar min, en bijgevuld van min naar max.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:21 schreef ikookhier het volgende:
Uiteindelijk komt je knutsel liefde weer naar boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |