Beetje jammer alleen dat de TT 13 zegtquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:06 schreef ikookhier het volgende:
Deel 113![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
c tje ervoor danquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat de TT 13 zegt
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Geen rare kleurstoffen op je geldEn staan de serienummers van het geld niet als gestolen opgegeven
![]()
Het is er al.quote:
Da's minderquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:53 schreef stinkie het volgende:
Gisteren vanaf kantoor de FZR naar MotoPort moeten duwen. Gelukkig zitten ze naast ons
Geen koppelingsdruk meer en geen olie bij me
Neeej de ruimte die over blijft.quote:
Kan je ook iets blijvend repareren?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:53 schreef stinkie het volgende:
Gisteren vanaf kantoor de FZR naar MotoPort moeten duwen. Gelukkig zitten ze naast ons
Geen koppelingsdruk meer en geen olie bij me
niks is voor eeuwig!quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:34 schreef ThaFreak het volgende:
de zoveelste TT change in de Fok!MC serie
Uiteindelijk komt je knutsel liefde weer naar bovenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neeej de ruimte die over blijft.![]()
Volgende week eindelijk het blok van de quad Peugeot open gooien.![]()
Ik wordt helemaal gek van die vierwieler.![]()
Vanmiddag weer wat olie afgetapt van quattie, even van max naar min, en bijgevuld van min naar max.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:21 schreef ikookhier het volgende:
Uiteindelijk komt je knutsel liefde weer naar boven
quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:32 schreef Worldbeater het volgende:
Verder heb ik een hekel aan sleutelen.
Maar het is nou eenmaal goed voor de spullen.
Is ze zwangerquote:
Moet er ook nog normaal gewerkt worden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:47 schreef cageon2 het volgende:
ben druk aan't werk geweest deze week
[ afbeelding ]
klein stukje ervan... (nog niet klaar)
quote:
Yep, werk ook al meer voor het echte werk om alles te bekostigen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet er ook nog normaal gewerkt worden.![]()
De context is:quote:[..]
![]()
![]()
Best wel een lullig dingetje.
Maar t'is een stevige knipoog schat ik.![]()
![]()
quote:In het TLR forum zijn ze in ieder geval al bang voor Kevin.
Ah I get it.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:55 schreef cageon2 het volgende:
Nou wou ik graag zo'n ijskrabber winnen (top 6 eindigen)
dat duurt nog wel een paar jaar, ook afhankelijk van de (mogelijk) te behalen successenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah I get it.![]()
![]()
![]()
Wanneer ga je op jezelf wonen.
Heel fijn, je hebt hier gepost, je mag er nu over opscheppen. Dan is het nu mooi tijd om te verdwijnen. Dagdagquote:
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:17 schreef Geerd het volgende:
Nog iemand gereden met dit mooie weer vanmiddag?
Nou ehhh.. binnen nu en 2 weken organiseren we een offroad rit door de achterhoek; op de terugweg gaan we langs jouw huis, en dan mag je al onze brommers weer in niieuwstaat terugbrengen, daarna zuipen we je bier op, vreten de koelkast leeg en rijden (mits je zus/vrouw niet thuis is rond een uurtje of 2 's nachts al plunderend je straat uit op weg naar de volgende 'nieuwe'quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hallo dan.
Sounddragon vertel hem ff het deurbeleid.
Metquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
Heel fijn, je hebt hier gepost, je mag er nu over opscheppen. Dan is het nu mooi tijd om te verdwijnen. Dagdag
quote:
Je mist het he!quote:Op zondag 13 december 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]de gezelligheid van de Fok! MC
Ook een brief / mail gehad van motoport?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ja heerlijkvoor het eerst sinds bijna 2 maanden
![]()
Heb gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om de nieuwe S1000rr van BMW te bekijken
Het is ook heel geen 2012quote:Op zondag 13 december 2009 11:32 schreef ikookhier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is heel geen duizend
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
Heel fijn, je hebt hier gepost, je mag er nu over opscheppen. Dan is het nu mooi tijd om te verdwijnen. Dagdag
Dat was voor demo's op 5 decemberquote:Op zondag 13 december 2009 11:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ook een brief / mail gehad van motoport?
of was dat een andere dag![]()
Ik zie je dat wel doenquote:Op zondag 13 december 2009 11:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Het is ook heel geen 2012
In de GP van 2012 meedoen met een 649 uit 2005
Nee niks gehad,Kreeg wel een blikje energy S1000rr drank bij binnen komstquote:Op zondag 13 december 2009 11:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ook een brief / mail gehad van motoport?
of was dat een andere dag![]()
Een 2 of 3 cil nakedquote:Op zondag 13 december 2009 11:52 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik zie je dat wel doen![]()
Wat gaat er voor mooi's komen
Pics van het blikjequote:Op zondag 13 december 2009 11:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee niks gehad,Kreeg wel een blikje energy S1000rr drank bij binnen komst
Helaas geen picsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |