Beetje jammer alleen dat de TT 13 zegtquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:06 schreef ikookhier het volgende:
Deel 113![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
c tje ervoor danquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat de TT 13 zegt
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Geen rare kleurstoffen op je geldEn staan de serienummers van het geld niet als gestolen opgegeven
![]()
Het is er al.quote:
Da's minderquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:53 schreef stinkie het volgende:
Gisteren vanaf kantoor de FZR naar MotoPort moeten duwen. Gelukkig zitten ze naast ons
Geen koppelingsdruk meer en geen olie bij me
Neeej de ruimte die over blijft.quote:
Kan je ook iets blijvend repareren?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:53 schreef stinkie het volgende:
Gisteren vanaf kantoor de FZR naar MotoPort moeten duwen. Gelukkig zitten ze naast ons
Geen koppelingsdruk meer en geen olie bij me
niks is voor eeuwig!quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:34 schreef ThaFreak het volgende:
de zoveelste TT change in de Fok!MC serie
Uiteindelijk komt je knutsel liefde weer naar bovenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neeej de ruimte die over blijft.![]()
Volgende week eindelijk het blok van de quad Peugeot open gooien.![]()
Ik wordt helemaal gek van die vierwieler.![]()
Vanmiddag weer wat olie afgetapt van quattie, even van max naar min, en bijgevuld van min naar max.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:21 schreef ikookhier het volgende:
Uiteindelijk komt je knutsel liefde weer naar boven
quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:32 schreef Worldbeater het volgende:
Verder heb ik een hekel aan sleutelen.
Maar het is nou eenmaal goed voor de spullen.
Is ze zwangerquote:
Moet er ook nog normaal gewerkt worden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:47 schreef cageon2 het volgende:
ben druk aan't werk geweest deze week
[ afbeelding ]
klein stukje ervan... (nog niet klaar)
quote:
Yep, werk ook al meer voor het echte werk om alles te bekostigen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet er ook nog normaal gewerkt worden.![]()
De context is:quote:[..]
![]()
![]()
Best wel een lullig dingetje.
Maar t'is een stevige knipoog schat ik.![]()
![]()
quote:In het TLR forum zijn ze in ieder geval al bang voor Kevin.
Ah I get it.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:55 schreef cageon2 het volgende:
Nou wou ik graag zo'n ijskrabber winnen (top 6 eindigen)
dat duurt nog wel een paar jaar, ook afhankelijk van de (mogelijk) te behalen successenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah I get it.![]()
![]()
![]()
Wanneer ga je op jezelf wonen.
Heel fijn, je hebt hier gepost, je mag er nu over opscheppen. Dan is het nu mooi tijd om te verdwijnen. Dagdagquote:
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:17 schreef Geerd het volgende:
Nog iemand gereden met dit mooie weer vanmiddag?
Nou ehhh.. binnen nu en 2 weken organiseren we een offroad rit door de achterhoek; op de terugweg gaan we langs jouw huis, en dan mag je al onze brommers weer in niieuwstaat terugbrengen, daarna zuipen we je bier op, vreten de koelkast leeg en rijden (mits je zus/vrouw niet thuis is rond een uurtje of 2 's nachts al plunderend je straat uit op weg naar de volgende 'nieuwe'quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hallo dan.
Sounddragon vertel hem ff het deurbeleid.
Metquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
Heel fijn, je hebt hier gepost, je mag er nu over opscheppen. Dan is het nu mooi tijd om te verdwijnen. Dagdag
quote:
Je mist het he!quote:Op zondag 13 december 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]de gezelligheid van de Fok! MC
Ook een brief / mail gehad van motoport?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ja heerlijkvoor het eerst sinds bijna 2 maanden
![]()
Heb gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om de nieuwe S1000rr van BMW te bekijken
Het is ook heel geen 2012quote:Op zondag 13 december 2009 11:32 schreef ikookhier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is heel geen duizend
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
Heel fijn, je hebt hier gepost, je mag er nu over opscheppen. Dan is het nu mooi tijd om te verdwijnen. Dagdag
Dat was voor demo's op 5 decemberquote:Op zondag 13 december 2009 11:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ook een brief / mail gehad van motoport?
of was dat een andere dag![]()
Ik zie je dat wel doenquote:Op zondag 13 december 2009 11:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Het is ook heel geen 2012
In de GP van 2012 meedoen met een 649 uit 2005
Nee niks gehad,Kreeg wel een blikje energy S1000rr drank bij binnen komstquote:Op zondag 13 december 2009 11:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ook een brief / mail gehad van motoport?
of was dat een andere dag![]()
Een 2 of 3 cil nakedquote:Op zondag 13 december 2009 11:52 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik zie je dat wel doen![]()
Wat gaat er voor mooi's komen
Pics van het blikjequote:Op zondag 13 december 2009 11:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee niks gehad,Kreeg wel een blikje energy S1000rr drank bij binnen komst
Helaas geen picsquote:
Ook goedquote:Op zondag 13 december 2009 11:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat was voor demo's op 5 december
Nakend uiteraardquote:Op zondag 13 december 2009 12:16 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee een super duke is een getrimde RC8.quote:Op zondag 13 december 2009 13:10 schreef Sounddragon het volgende:
Doet u mij maar een RC8, ik haal hem van de week op.. kunnen jullie voor die tijd de kuip FF in de container mikken ??
Super Duke is ook wel gheyl![]()
Is een 990 Adventure in SM trim niks ??
Woon je nog in Lochem dan?quote:Op zondag 13 december 2009 14:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee een super duke is een getrimde RC8.
Naam RC8 komt van 't blok af. De adventure heeft ook een RC8
Nergens last van gehad moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Cadeaupapier er al af getroken?![]()
BWT heeft geen leven.
Hey -XX- kom net pas weer ff kijken - heb kenneloijk een en ander gemistquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 15:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is dat dan niet te combineren met een RC8 blok
Is misschien wel fris op de motor. maar omdat het lekker goed droog is voel ik er niet zo verrekte veel van.quote:
[..]
[..]
quote:Op zondag 13 december 2009 15:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Iemand hier wel eens in India geweest? en tips heeft wat je niet mag missen, afgezien van de Taj Mahal
Heb een 50KM geredenquote:Op zondag 13 december 2009 15:05 schreef bvvt het volgende:
[..]
Is misschien wel fris op de motor. maar omdat het lekker goed droog is voel ik er niet zo verrekte veel van.
Heb vandaag een kleine 30 KM gedaan met spijkerbroek aan zonder regenbroek er overheen
De K1300S is in ieder geval gelijk al in de aanbieding bij de Action.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:18 schreef ikookhier het volgende:
Heb gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om de nieuwe S1000rr van BMW te bekijken
Sinds wanneer ben jij mod.quote:Op zondag 13 december 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]de gezelligheid van de Fok! MC
quote:Op maandag 14 december 2009 09:31 schreef o-o het volgende:
Graag bevroren handjes omhoog van de dappere menschen die vandaag met de tweewieler onderweg zijn geweest!?
Ga nog wel op de fiets vandaagquote:Op maandag 14 december 2009 09:31 schreef o-o het volgende:
Graag bevroren handjes omhoog van de dappere menschen die vandaag met de tweewieler onderweg zijn geweest!?
Meldtquote:Op maandag 14 december 2009 09:31 schreef o-o het volgende:
Brrrr, lekker in de auto met de airco op 22 heerlijk warme graadjes.quote:Op maandag 14 december 2009 11:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Meldt
Gouda - Den Bosch. Heel veel ritjes gaan er niet meer komen dit jaar. Duurde 40km voor mijn spiegels ontdooid waren
Douchequote:Op maandag 14 december 2009 19:29 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn knieën zijn nog steeds koud en ik ben al 20 min thuis ofzo
Heb ik alquote:Op maandag 14 december 2009 19:41 schreef stinkie het volgende:
Trouwens, ik claim de bikkeltitel voor dit jaar, watjes
whehehe Heldquote:Op maandag 14 december 2009 20:56 schreef bvvt het volgende:
Van mij mogen jullie die titel hebben. Maar ik heb geen auto om me in te verschuilen zoals anderen dat zo mooi doen....
Auto, motor, motorscooter, quad. Een vervelend leventje.quote:Op maandag 14 december 2009 20:56 schreef bvvt het volgende:
Van mij mogen jullie die titel hebben. Maar ik heb geen auto om me in te verschuilen zoals anderen dat zo mooi doen....
Ja we konden niks anders vindenquote:Op maandag 14 december 2009 23:49 schreef cageon2 het volgende:
o
alleen die enkelzuiger/dubbel zuiger remklauwen zijn een beetje... mja jammer
Die 6-zuiger klauw is enkel al duurder dan we voor de hele voorvork + remmen hebben betaald denk ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:20 schreef cageon2 het volgende:
betere wielen dan ik er in heb, maar ik heb dan wel weer een radiale brembo rempomp + 320mm braking wave schijf en een 6 zuiger beringer remklauw....
Alleen doet t blokkie t al een tijdje niet meer
Kon een set offroad wielen goed inruillen, blijkbaar waren die erg gewild, liep er mee binnen en ze waren al verkocht...quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:25 schreef oshiro het volgende:
[..]
Die 6-zuiger klauw is enkel al duurder dan we voor de hele voorvork + remmen hebben betaald denk ik
Je hebt groot gelijk hoorquote:We wilden in eerste instantie twee 4-zuiger klauwtjes, of twee 2-zuiger klauwtjes met zuigers aan 1 kant. Maar dat konden we dus niet vinden (voor een schappelijke prijs).
En dan nog... hoe hard moet je hier nou mee remmen? Het komt toch nauwelijks vooruit, met 19 kW
Met een extra schijf en 2 zuigers zal het sowieso al beter zijn dan eerst, en dan zit er ook nog eens een voorvork op die ook daadwerkelijk dempt, en niet alleen veert
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:29 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Kon een set offroad wielen goed inruillen, blijkbaar waren die erg gewild, liep er mee binnen en ze waren al verkocht...
[..]
Je hebt groot gelijk hoort ziet er goed uit
![]()
O en hoe minder vermogen, hoe beter je remmen moeten zijn om t gat dicht te remmen![]()
![]()
pimp
[ afbeelding ]
Erik!quote:Op maandag 14 december 2009 23:40 schreef oshiro het volgende:
Zo, heb ik hier ook eens wat te posten. M'n pa had 2 jaar geleden zijn Honda NX250 (met hemzelf erop) in puin gereden, en we hebben nu eindelijk eens tijd en spullen om de boel weer een beetje op te knappen. We wilden hem namelijk meteen een beetje aanpassen.
Nou is een standaard NX250 best wel een gaar hok:
[ afbeelding ]
Zo staat hij er nu bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10 km/uur?! Whahaha, ik loop er zeker 12 . . . alleen geen uur lang . . .quote:Op maandag 14 december 2009 22:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Auto, motor, motorscooter, quad. Een vervelend leventje.![]()
Vandaag gewoon 15 kilometer op de trapfiets, en vanavond 10 kilometer/u hardgelopen.![]()
Hoi Lottequote:
"Schattig" is het goeie woordquote:Op maandag 14 december 2009 23:49 schreef cageon2 het volgende:
o
alleen die enkelzuiger/dubbel zuiger remklauwen zijn een beetje... mja jammer
16 gisteren op de loopband. Maar zodra je er 12 in het uur kan graag bewijs.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:04 schreef o-o het volgende:
10 km/uur?! Whahaha, ik loop er zeker 12 . . . alleen geen uur lang . . .
Nee, snelwagen is iemand anders en die is/was ook actief hierquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Binnnenkomer.![]()
Was jij nou vroeger Snelwagen op MF.
Oh ja,dat was een LC4 / 400 cc. Voor mijn neus weggepikt @MP.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:22 schreef cageon2 het volgende:
Nee, snelwagen is iemand anders en die is/was ook actief hier
weer een koopje?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja,dat was een LC4 / 400 cc. Voor mijn neus weggepikt @MP.![]()
![]()
alweer? :pquote:
Drie tot vier jaar terug.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:04 schreef cageon2 het volgende:
weer een koopje?heb nog een blokje nodig
![]()
DP.quote:alweer? :p
Kan iemand het volgende voor mij vertalen:quote:
Alstublaft.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:26 schreef o-o het volgende:
Kan iemand het volgende voor mij vertalen:![]()
============================================
Te Koop Honda cbr600rr 2007
Nette racer met volgende opties:
compleet akrapovic uitlaatsysteem duur
TSS slipperclutch duur
Powercommander duur
quickshifter in combinatie met ignitionmodule duur
Snelgas duur
PP rem-schakel set duur
LSL clipons duur
stalen remleidingen duur
Vering: HK voor Wilbers achterduur
Tsubaki 520 raceketting duur
Carbon blokbeschermers duur
tank grippads duur
extra kuipenset duur
originele koppeling en uitlaatsysteem aanwezig
extra tandwielen
reserve achtervelg
plus diverse reserveonderdelen
ik heb het geprobeerd met Google translate, maar de bron taal 'technisch' was niet beschikbaar . . .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te koop: motor met opties.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:26 schreef o-o het volgende:
[..]
Kan iemand het volgende voor mij vertalen:![]()
Te Koop Honda cbr600rr 2007
Nette racer met volgende opties:
compleet akrapovic uitlaatsysteem
TSS slipperclutch
powercommander
quickshifter in combinatie met ignitionmodule
Snelgas
PP rem-schakel set
LSL clipons
stalen remleidingen
Vering: HK voor Wilbers achter
Tsubaki 520 raceketting
Carbon blokbeschermers
tank grippads
extra kuipenset
originele koppeling en uitlaatsysteem aanwezig
extra tandwielen
reserve achtervelg
plus diverse reserveonderdelen
ik heb het geprobeerd met Google translate, maar de bron taal 'technisch' was niet beschikbaar . . .
Werk zit er alweer op nu weekend en zin in een biertje boeit mij niet hoe laat het isquote:Op woensdag 16 december 2009 14:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Alcoholist, is het daar niet nog een beetje vroeg voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poe poequote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef cageon2 het volgende:
correctie,
- sneller opschakelen zonder gas dicht of koppeling![]()
- snelgas geeft ook meer rust ipv dat lange gehengel aan je stuur
- clipons zijn deels te vervangen dus alleen staafjes bij een schuivertje. Beter te positioneren. originelen hebben vaak een pin die in de kroonplaat gaat om zo draaien te voorkomen, minder comfortabel bij t racen. Daarnaast zijn de staven langer zodat je minder moeite hoeft te doen om in te sturen.
Bazzie?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:29 schreef stinkie het volgende:
Tis alweer een tijdje terug dat we hier een alcoholist hadden
Voor jouw tijd .. een echte manquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alstublaft.AchaaahaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of my mind, back in 5 minutes . . .
quote:
Op de fiets telt ook hoor.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:13 schreef o-o het volgende:
Okee, nu voor het echies, handjes omhoog voor de 'BIKKEL BOKAAL 2009' . . .
Wie is er vandaag op de motor naar het werk?!
Ik heb er vanmorgen een gezien op de A20, dus ze bestaan!
Mijn motor staat hier op mijn werk voor de deur.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:13 schreef o-o het volgende:
Okee, nu voor het echies, handjes omhoog voor de 'BIKKEL BOKAAL 2009' . . .
Wie is er vandaag op de motor naar het werk?!
Ik heb er vanmorgen een gezien op de A20, dus ze bestaan!
quote:
Verse sneeuw zou misschien nog wel lukken maar als het eenmaal aangereden isquote:Op donderdag 17 december 2009 13:51 schreef bvvt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik geef je gelijk
Ben ook gek geweest om naar m'n werk te rijden. heb em vast gelegd en ga vanavond met een collega mee als het weer niet verbeterd.
Hier valt nu weer verse sneeuw, dus wie weet, als je lang genoeg blijft doorwerkenquote:Op donderdag 17 december 2009 14:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Verse sneeuw zou misschien nog wel lukken maar als het eenmaal aangereden is
Prima, primaaaquote:Op woensdag 16 december 2009 21:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hoe is het met jou lekkere krullebol!???
Als dat een studentenwoning is geweest, dan heb ik daar ooit al eens geslapenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:11 schreef Geerd het volgende:
http://maps.google.com/maps?oe=UTF-8&q=google&ie=UTF8&hl=nl&hq=google&hnear=&ll=52.505643,6.096425&spn=0,359.954553&t=h&z=15&layer=c&cbll=52.505858,6.096527&panoid=J20q0G1h4y7mFrsDtKrogw&cbp=12,80.77,,0,-7.75
(125)
Morgen hoor ik of de hypotheek rond komt, vandaag post gehad dat de papieren bij de notaris liggen
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als dat een studentenwoning is geweest, dan heb ik daar ooit al eens geslapenen gebiert
Gecondoleerd en sterkte manquote:Op donderdag 17 december 2009 19:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hola ~
gister mama weggebracht...
Gecondoleerdquote:Op donderdag 17 december 2009 19:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hola ~
Gecondoleerd manquote:Op donderdag 17 december 2009 19:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hola ~
Gecondoleerdquote:Op donderdag 17 december 2009 19:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hola ~
damn man...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hola ~
Hola ~
.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
hemelsbreed 300 meter verder ofzoFlatje, begane grond met tuintje van 3 bij 5, berging erbij. Is een 1persoonswoning, nu zit ik in een 1gezinswoning.
Mja ik moet ook weg omdat ik het gewoon niet kan betalen hier...
Is er ook niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:15 schreef cageon2 het volgende:
ik zie het verschil niet in de quotes
Ik weet wat er stondquote:Op donderdag 17 december 2009 23:15 schreef cageon2 het volgende:
ik zie het verschil niet in de quotes
mwahhquote:
Hola ~
klopt, dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat klopt ook ?Is toch niet gek met 20 jaar? :p
Fock no dat het zo in NL heeft gesneeuwdquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:55 schreef Worldbeater het volgende:
Voor de rest alleen maar luxeproblemen in dit landje. Zoals een beetje sneeuw.![]()
[ afbeelding ]
Dat wil dus zeggen dat we HIER geen echte problemen hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:40 schreef Sala-adin het volgende:
Fock no dat het zo in NL heeft gesneeuwd
Mocht het toch zo zijn, welke plaats heeft het zo gesneeuwd?
Had je post veelte vlug doorgenomen dus vandaarquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat wil dus zeggen dat we HIER geen echte problemen hebben.
Hoewel, als je door gladheid met je hoofd een lantaarnpaal kust heb je ook een geen probleem.![]()
Maar jij hebt liever pics uit Nederland?![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me best koudquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat wil dus zeggen dat we HIER geen echte problemen hebben.
Hoewel, als je door gladheid met je hoofd een lantaarnpaal kust heb je ook een geen probleem.![]()
Maar jij hebt liever pics uit Nederland?![]()
[ afbeelding ]
Liever niet, is zo lastig de deur uit gaan danquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Had je post veelte vlug doorgenomen dus vandaar
Laten we hopen op zo een pak dikke sneeuw
doe mij dan maar liever een vrouw dikke fiets met aangepast voorvork, mooi circuit en lekker weerquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Had je post veelte vlug doorgenomen dus vandaar
Laten we hopen op zo een pak dikke sneeuw
deed het pijn toen je beviel van die bruine splinterquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Lijkt me best koud [ afbeelding ]
Zocht eigenlijk naar een bibberende, maar die staat niet in mijn photobucketquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:07 schreef cageon2 het volgende:
[..]
deed het pijn toen je beviel van die bruine splinter
Fine, fine!!!quote:
Nijmegen ~ Rotterdam/Winkel zal inderdaad heel wat graden schelen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:02 schreef bvvt het volgende:
Koud??
hiero is het koud
stevige vorst en zo....
Liev.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zit te denken om morgen even langs opa en oma te gaan, met de motor
Noordzee?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:04 schreef stinkie het volgende:
Vanmiddag wezen duiken. Water was lekker warm, 7 graden, maar zodra ik eruit kwam, bevroor mijn pak
Auto gaf net -10 aan... Wat geef jij er voor WB ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nijmegen ~ Rotterdam/Winkel zal inderdaad heel wat graden schelen.![]()
![]()
[..]
Liev.
Vanochtend 05.30 -15,5quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Auto gaf net -10 aan... Wat geef jij er voor WB ?
Wezen filmen en fotograferen in Oostvoorne. Word nu niet meer uitgevaren voor de Noordzeequote:
Is dat water zo helder dan??quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wezen filmen en fotograferen in Oostvoorne. Word nu niet meer uitgevaren voor de Noordzee
vandaag niet, maar 's winters meest al wel. 7 graden nog, nog een graad of 3 er vanaf en je kan zo weer 20 meter zicht hebben.Fisheye lenzen hebben ook niet zoveel zicht nodig hoorquote:
ander filmpje, niet vor publicatiequote:
Pas nog een ongeluk geweest bij De Stormvogel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:48 schreef stinkie het volgende:
Wezen filmen en fotograferen in Oostvoorne. Word nu niet meer uitgevaren voor de Noordzee
weinig over gehoord. Zijn er een paar geweest dit jaar, maar ik kom er niet zo vaak meer. Ik duik heel wat minder tegenwoordig, maar wel betere duikenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pas nog een ongeluk geweest bij De Stormvogel.
Een paar fatale ongelukken en het was wel gesloten denk ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:49 schreef stinkie het volgende:
weinig over gehoord. Zijn er een paar geweest dit jaar, maar ik kom er niet zo vaak meer. Ik duik heel wat minder tegenwoordig, maar wel betere duiken
Zodra je uit de wijk bent gaat het meestal wel, maar ik hoorde van dinnetje dat ze nu zelfs op de snelweg stapvoets rijden. En dan is de randstad nog een stuk warmer dan daaro bij jullie.quote:Op zondag 20 december 2009 12:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik stapte in vol ornaat op de motor. starten, warmdraaien en weg rijden![]()
na 40 meter maar weer omgekeerd omdat ik niet vooruit kwamte dikke sneeuwlaag
Dus pak de auto wel naar opa en oma
Ik stap de komende tijd neit meer op de motorquote:Op zondag 20 december 2009 12:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik stapte in vol ornaat op de motor. starten, warmdraaien en weg rijden![]()
na 40 meter maar weer omgekeerd omdat ik niet vooruit kwamte dikke sneeuwlaag
Dus pak de auto wel naar opa en oma
Kwam met de auto twee keer een quad tegen. Hij had overduidelijk plezierquote:
Dinnetje moest vanochtend al redelijk vroeg werken.quote:
Paar keer ontsnapt met het zweet op de rug of net niet ontsnapt en op je rug?quote:Op zondag 20 december 2009 19:21 schreef bvvt het volgende:
Ik stap de komende tijd neit meer op de motor
te veel sneeuw en te link
Ik heb nog geen centimeter ruimte langs de wielen in de garage.quote:Op zondag 20 december 2009 22:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Poetsen kan ook als ie vies is he![]()
ik zat klaar met popcorn, maar geen haai, EN geen geluidquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:55 schreef stinkie het volgende:
http://www.fatuus.nl/CMS/index.php?page=wrakken-oostvoorne
onderste filmpje, van vorig jaar. Daar zijn we nu ook geweest.
goed goed volgende keer zal ik de haai filmenquote:Op zondag 20 december 2009 22:27 schreef o-o het volgende:
[..]
ik zat klaar met popcorn, maar geen haai, EN geen geluidkut filmpje!
Hmmm, hiero was de sneeuw nog iets dieper.quote:Op maandag 21 december 2009 10:32 schreef Worldbeater het volgende:
Het was stil met de fietsers vanochtend.
Kon onderweg mijn fiets gewoon rechtop neerzetten zonder standaard en even een foto schieten..
Links fietspad, rechts lekker gepekeld.
ja, was leuk he? Bij het Triavium (als ik zo vanuit Tolhuis kom rijden) moest ik een hele berg van >50cm sneeuw overklimmen met de fiets om over te kunnen stekenquote:Op maandag 21 december 2009 16:20 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmmm, hiero was de sneeuw nog iets dieper.
Op sommige palatsen had je zelfs geen paaltje nodig zoals bij jou
Maar ze zijn wewl goed in pekelen - zal vanmiddag wel weer beter fietsbaar zijn geworden.
hey, de heren van dukenburg (JA JA, zo heten die flats bij winkelcentrum dukenburg)quote:Op maandag 21 december 2009 16:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bij Bijsterhuizen lag alles van de weg af, op hopen tot 2 meter verzameld![]()
Heb nog wel een fotootje hoe het er gister uit zag hier:
Doet je autootje het alweer?quote:Op maandag 21 december 2009 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
nou, daar op die foto, van rechts bij de stoplichten, kwam ik en moest ik een heuse berg over!
Ik weet etquote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
hey, de heren van dukenburg (JA JA, zo heten die flats bij winkelcentrum dukenburg)
Als je daar rechts gaat en de 1e weer rechts rij je MoBlo voorbij en dan een steenworp verder woon ik aan de linkerkant
Dit stuk was helemaal platgereden door werkverkeer.quote:Op maandag 21 december 2009 16:20 schreef bvvt het volgende:
Hmmm, hiero was de sneeuw nog iets dieper.
Op sommige palatsen had je zelfs geen paaltje nodig zoals bij jou
Maar ze zijn wewl goed in pekelen - zal vanmiddag wel weer beter fietsbaar zijn geworden.
Aantrekkelijke golddiggers bij de vleet.quote:
op zich kon ik best op weg, maar na 25min de straat nog niet uit zijn ben ik omgedraaid. daarna zou nog de evt ellende op de snelwegen moeten komen..quote:Op woensdag 23 december 2009 10:09 schreef Worldbeater het volgende:
Ik was maandag praktisch alleen, twee naaste collega's op kantoor bleven ook thuis.
Niet dat ze dankbaar waren dat ik mijn hol uit het lichaam liep.![]()
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
op zich kon ik best op weg, maar na 25min de straat nog niet uit zijn ben ik omgedraaid. daarna zou nog de evt ellende op de snelwegen moeten komen..
wat hebben zij met jouw hol te maken
quote:Áls het doorgaat zal het er ongeveer zo uit zien:
- 8-9 dagen motorplezier van zaterdag t/m zondag ergens eind juni 2010
- klein rondje Europa: Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland, Italie, Duitsland
- je ziet de Vogezen, Tunersee/Briensersee, Zw.Alpen, Stelvio, Dolomieten, Zwarte woud
- minimaal 3000 km, alleen de eerste en laatste dag een halve dag snelweg
- we blijven elke dag in een ander hotel, we zien wel waar we uitkomen.
Ik wil het rondje dit keer tegen de klok in doen, dus beginnen in de Vogezen, via Zwitserland naar de Stelvio en Dolomieten, en over het Zwarte woud weer terug.
De Eifel laten we links liggen, dat hebben we nu wel gezien.
[ Bericht 5% gewijzigd door Worldbeater op 23-12-2009 20:57:24 ]
Volgend jaar ga ik zeker rondjes maken op de Ringquote:Op woensdag 23 december 2009 20:39 schreef Worldbeater het volgende:
De Eifel laten we links liggen, dat hebben we nu wel gezien.
Things to do in the future.quote:Op donderdag 24 december 2009 08:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
Volgend jaar ga ik zeker rondjes maken op de Ring![]()
Heb een kist met allemaal troepquote:Op donderdag 24 december 2009 17:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou, das altijd nog meer dan slechts een kerststol
Vanmiddag al vier. En de rijst chips met 30 % minder vetquote:Op donderdag 24 december 2009 18:59 schreef Roderick2085 het volgende:
Net alsof hij morgen nog Lions over heeft
Als er een nieuw blok inmoet af, als het carbs schoonmaken en/of nieuwe bougies is een op.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
Die zag ik net ook al op MF.![]()
Ik hoop dat'ie makkelijker gaat dan die ik heb.![]()
zow dan, beterquote:Op donderdag 24 december 2009 22:44 schreef cageon2 het volgende:
sterker nog, er komt een motortje op
Waar.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:44 schreef cageon2 het volgende:
sterker nog, er komt een motortje op
Zeikerd denken ze dan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:51 schreef Den_Haag het volgende:
Nice!
Weer moeten lachen van ellende om Euromaster, ivm de lease-auto. De bandenmaat is 215/45R17, zetten ze er 225/45R17 onder. Had ze 3x verteld dat ik een aparte bandenmaat heb. Lang leve de tellerafwijking en mogelijk aanlopen bij stevige hobbels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |