Hoe weet jij nou weer dat zij beter zijn dan anderen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:24 schreef zovty het volgende:
Het is normaal om jaloers te zijn op mensen die beter zijn.
Ik geef geld aan daklozen.
Wat begrijp je niet aan "Ik geef geld aan daklozen."?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer dat zij beter zijn dan anderen?
Ik geef elke zwerver die langsloopt 100 euro, maar ik loop er niet mee te koop. Ik merk wel dat zwervers me een beetje volgen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb toenet één euro gegeven aan een jongeman die langskwam voor de kika.
![]()
ben je trots op me?
Of het ligt aan jouw vriendengroep.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:26 schreef Dennis_enzo het volgende:
Misschien ligt het aan je vriendengroep, want ik ken echt niemand die zo is.
Rondjes geven aan je vrienden zou ik nu niet bepaalde moreel superieur willen noemen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:24 schreef zovty het volgende:
Het is normaal om jaloers te zijn op mensen die beter zijn.
Ik geef geld aan daklozen.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:26 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dit soort mensen zitten niet in mijn vriendengroep. Dus daar zal het wel niet aan liggen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:26 schreef Dennis_enzo het volgende:
opkankeren met je bijbelquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:28 schreef koningdavid het volgende:
Matteüs 6:
2 Dus wanneer je aalmoezen geeft, bazuin dat dan niet rond, zoals de huichelaars doen in de synagoge en op straat om door de mensen geprezen te worden. Ik verzeker jullie: zij hebben hun loon al ontvangen.
3 Maar als je aalmoezen geeft, laat dan je linkerhand niet weten wat je rechterhand doet.
4 Zo blijft je aalmoes in het verborgene, en jullie Vader, die in het verborgene ziet, zal je ervoor belonen.
Jezus is het met je eens. Terechte klacht!
MAAR WAT HEEFT JEZUS GEDAAN VOOR DE MENSHEID?!?!quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:28 schreef koningdavid het volgende:
Matteüs 6:
2 Dus wanneer je aalmoezen geeft, bazuin dat dan niet rond, zoals de huichelaars doen in de synagoge en op straat om door de mensen geprezen te worden. Ik verzeker jullie: zij hebben hun loon al ontvangen.
3 Maar als je aalmoezen geeft, laat dan je linkerhand niet weten wat je rechterhand doet.
4 Zo blijft je aalmoes in het verborgene, en jullie Vader, die in het verborgene ziet, zal je ervoor belonen.
Ik weet niet eens of het zoveel te maken heeft met schuldgevoel afkopen. Meer een soort van recht kopen om jezelf wat mooier te laten lijken dan je eigenlijk bent.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:27 schreef griekjeee het volgende:
Schuldgevoel afkopen, gewoon aan menselijk trekje.
hmmpf, bij penn & teller: bullshit waren er allemaal mensen die geld gaven omdat ze reden met de auto en daarom negers kapot maakte in afrika weet ik veel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:30 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het zoveel te maken heeft met schuldgevoel afkopen. Meer een soort van recht kopen om jezelf wat mooier te laten lijken dan je eigenlijk bent.
Je kan het slechter treffen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:28 schreef koningdavid het volgende:
Matteüs 6:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |