aai.gif, nu hoef je de kou niet doorquote:Op maandag 14 december 2009 09:21 schreef LastRequest het volgende:
Heb ik me vanaf half 7 uit de naad zitten werken om die opdracht af te krijgen, kunnen de anderen waarmee ik een afspraak heb ineens niet meer![]()
![]()
Wss omdat toen ik 5 jaar geleden voor een laptop ging kijken dell nogal kut was.. Maar dat schijnt dus inderdaad veranderd te zijn danquote:Op maandag 14 december 2009 09:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kriebels? Waarom?
Ik heb er jaren geleden een inspiron gekocht (zo'n grijze die iedereen heeft) en ben daar heel tevreden mee. Ga er binnenkort een desktop kopen, maar eerst een bureau zetten.
mogguh
Ik niet.quote:Op maandag 14 december 2009 10:41 schreef Sander het volgende:
Ik zit voor een nieuwe desktop ook naar een Dell te kijken idd
Zelfbouw heb ik geen zin meer in en de service is vaak om te huilen. Dan liever lappen bij Dell. Of denk jij daar heel anders over?quote:
Van die zaken als computerland of paradigit in het centrum, goedkoper, goede service en geen overpriced gebundelde software die verplicht is in aanschafprijs.quote:Op maandag 14 december 2009 11:20 schreef Sander het volgende:
[..]
Zelfbouw heb ik geen zin meer in en de service is vaak om te huilen. Dan liever lappen bij Dell. Of denk jij daar heel anders over?
Die andere is een betere aanbieding! Wie wil er nu een bakbeest-laptop van meer dan 18 inch?quote:Op maandag 14 december 2009 11:34 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, wel net volgende week zie ik. Dit is dan wel weer ernstig:
• Intel Pentium T4400, 2.2 GHz
• NVIDIA GeForce GT230M, 1 GB
• 500 GB harde schijf
• 4 MB RAM
• geïntegreerde luidsprekers en subwoofer
• WLAN b/g/n
• Gigabit LAN
• ingebouwde webcam en 4-in-1 kaartlezer
• 8 x Multi-standaard DVD-/CD-brander
• 16:9 breedbeeld-formaat
• HD resolutie 1680 x 945
• uitgebreid softwarepakket
Als je verder naar de specificaties van deze kijkt:
http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_51/OFF02.SHTML
Is 'ie, afgezien van een eventueel softwarepakket, way overpriced
Tja, puntje bij paaltje vind ik een laptop toch gewoon een kut product. Het is doorgaans het slechtste van beide werelden (netbook / desktop). Neem dan een netbook van 300 en een pc van 400 en je bent een stuk beter af.quote:Op maandag 14 december 2009 11:50 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, die ander is dus imo ontzettend overpricedHardwarematig krijg je werkelijk zo ongeveer niets terug voor een 15.6"
Moet je wel plaats hebben voor een desktopquote:Op maandag 14 december 2009 12:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, puntje bij paaltje vind ik een laptop toch gewoon een kut product. Het is doorgaans het slechtste van beide werelden (netbook / desktop). Neem dan een netbook van 300 en een pc van 400 en je bent een stuk beter af.
Dan mik je die maar plat onder je bed of zet je hem op je boekenkast!quote:Op maandag 14 december 2009 12:18 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Moet je wel plaats hebben voor een desktop
agreedquote:Op maandag 14 december 2009 12:26 schreef Sander het volgende:
Netbooks vind ik veel te klein. Ik ben ook niet erg kapot die Medion laptop. 15,4 inch en dan 1366 bij 768? Dell levert ze met 1920x1200 schermen. Al het geheugen is DDR2 (lees: oud), en grote harde schijven zijn ook een tientje. De processor begin ik niet eens over.
Die van de Aldi vind ik ook niks
Bij de schermen moet je dan wel naar de prijs verhouding kijken. Ik heb net de Dell site afgepluisd, maar daar staan in dezelfde prijscategorie geen laptops met een hogere resolutie hoorquote:Op maandag 14 december 2009 12:26 schreef Sander het volgende:
Netbooks vind ik veel te klein. Ik ben ook niet erg kapot die Medion laptop. 15,4 inch en dan 1366 bij 768? Dell levert ze met 1920x1200 schermen. Al het geheugen is DDR2 (lees: oud), en grote harde schijven zijn ook een tientje. De processor begin ik niet eens over.
Ik vind een netbook wel prima voor wat werken aan een word documentje tijdens een college. Indien nodig kan je hem altijd thuis nog aan een extern scherm hangen en een usb-tobo en muis erin tetsen.quote:Op maandag 14 december 2009 12:26 schreef Sander het volgende:
Ja, maar dat mag ook wel voor dat bedrag!quote:Op maandag 14 december 2009 12:54 schreef IrishBastard het volgende:
Ach, ik heb 2 jaar terug een laptop gekocht waar ik dan misschien wel 2200 eu voor neer gelegd heb, maar dan is ie nu nog steeds niet echt 'trager' geworden tov de momenteel beschikbare systemen. De processor architectuur is dan wat verandert, maar qua kloksnelheid, en L2 cache is er niet veel snellers
Alleen de videokaart en het feit dat er DDR2 geheugen in zit maakt uit, en de FSB is 200 mHz omhoog gegaan. Al met al geen slechte score voor een 2 jaar oude laptop
Dan hoop ik wel dat er voor dat bedrag wel een paar jaartjes garantie op zit!quote:Op maandag 14 december 2009 12:57 schreef IrishBastard het volgende:
Das waar, maar het was dan ook gekocht met de insteek dat 't lang mee moest gaanValt me zelf nogal mee hoe erg dat dan is
Ik heb exact hetzelfde gedaan...een jaar geleden een laptop voor 2000 AUD gekocht.quote:Op maandag 14 december 2009 12:57 schreef IrishBastard het volgende:
Das waar, maar het was dan ook gekocht met de insteek dat 't lang mee moest gaanValt me zelf nogal mee hoe erg dat dan is
lol...ik bedoelde 2000 AUD...maar het is idd ook nog een Asus ookquote:
Asus netbookquote:
vodafonequote:Op maandag 14 december 2009 13:44 schreef Dj_unkie het volgende:
Krijg je een sms van Vodafone over een prijsvraag waarmee je vette prijzen kan winnen. Staat er in de sms een link. Klik je die aan, krijg je een 404 errorWaarom verbaast me dit niet?
daarom maar overgegaan naar T-mobilequote:Op maandag 14 december 2009 13:56 schreef Dj_unkie het volgende:
Vodafone is echt om te janken tegenwoordig (en dan heb ik het nog niet over de storingen).
Leuk werkquote:Op maandag 14 december 2009 14:01 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj, net handmatig zo'n 60 machtigingen in lopen kloppen op de ING site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |