agreedquote:Op maandag 14 december 2009 12:26 schreef Sander het volgende:
Netbooks vind ik veel te klein. Ik ben ook niet erg kapot die Medion laptop. 15,4 inch en dan 1366 bij 768? Dell levert ze met 1920x1200 schermen. Al het geheugen is DDR2 (lees: oud), en grote harde schijven zijn ook een tientje. De processor begin ik niet eens over.
Die van de Aldi vind ik ook niks
Bij de schermen moet je dan wel naar de prijs verhouding kijken. Ik heb net de Dell site afgepluisd, maar daar staan in dezelfde prijscategorie geen laptops met een hogere resolutie hoorquote:Op maandag 14 december 2009 12:26 schreef Sander het volgende:
Netbooks vind ik veel te klein. Ik ben ook niet erg kapot die Medion laptop. 15,4 inch en dan 1366 bij 768? Dell levert ze met 1920x1200 schermen. Al het geheugen is DDR2 (lees: oud), en grote harde schijven zijn ook een tientje. De processor begin ik niet eens over.
Ik vind een netbook wel prima voor wat werken aan een word documentje tijdens een college. Indien nodig kan je hem altijd thuis nog aan een extern scherm hangen en een usb-tobo en muis erin tetsen.quote:Op maandag 14 december 2009 12:26 schreef Sander het volgende:
Ja, maar dat mag ook wel voor dat bedrag!quote:Op maandag 14 december 2009 12:54 schreef IrishBastard het volgende:
Ach, ik heb 2 jaar terug een laptop gekocht waar ik dan misschien wel 2200 eu voor neer gelegd heb, maar dan is ie nu nog steeds niet echt 'trager' geworden tov de momenteel beschikbare systemen. De processor architectuur is dan wat verandert, maar qua kloksnelheid, en L2 cache is er niet veel snellers
Alleen de videokaart en het feit dat er DDR2 geheugen in zit maakt uit, en de FSB is 200 mHz omhoog gegaan. Al met al geen slechte score voor een 2 jaar oude laptop
Dan hoop ik wel dat er voor dat bedrag wel een paar jaartjes garantie op zit!quote:Op maandag 14 december 2009 12:57 schreef IrishBastard het volgende:
Das waar, maar het was dan ook gekocht met de insteek dat 't lang mee moest gaanValt me zelf nogal mee hoe erg dat dan is
Ik heb exact hetzelfde gedaan...een jaar geleden een laptop voor 2000 AUD gekocht.quote:Op maandag 14 december 2009 12:57 schreef IrishBastard het volgende:
Das waar, maar het was dan ook gekocht met de insteek dat 't lang mee moest gaanValt me zelf nogal mee hoe erg dat dan is
lol...ik bedoelde 2000 AUD...maar het is idd ook nog een Asus ookquote:
Asus netbookquote:
vodafonequote:Op maandag 14 december 2009 13:44 schreef Dj_unkie het volgende:
Krijg je een sms van Vodafone over een prijsvraag waarmee je vette prijzen kan winnen. Staat er in de sms een link. Klik je die aan, krijg je een 404 errorWaarom verbaast me dit niet?
daarom maar overgegaan naar T-mobilequote:Op maandag 14 december 2009 13:56 schreef Dj_unkie het volgende:
Vodafone is echt om te janken tegenwoordig (en dan heb ik het nog niet over de storingen).
Leuk werkquote:Op maandag 14 december 2009 14:01 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj, net handmatig zo'n 60 machtigingen in lopen kloppen op de ING site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |